joi | 16 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ROMPETROL WELL SERVICES S.A. - PTR

Completare ordine de zi AGAO 25/26 aprilie 2024

Data Publicare: 10.04.2024 18:00:16

Cod IRIS: F80B8

Catre: BURSA DE VALORI  BUCURESTI

           AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

 

Raport curent conform Regulamentului ASF nr.5/2018

 

Data raportului: 10.04.2024

 

ROMPETROL WELL SERVICES S.A. PLOIESTI

 

Sediul social: Ploiesti str. Clopotei nr. 2 bis (Pavilion Administrativ), jud. Prahova

Numar tel/fax: 0244 544 101 / 0244 522 913

Cod de identificare fiscala: RO 1346607

Numar de ordine in Registrul Comertului: J29/110/1991

Capital social subscris si varsat: 27.819.090 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori  Bucuresti (simbol de piata PTR)

 

Eveniment important de raportat: Completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Rompetrol Well Services S.A. din data de 25 (26) aprilie 2024, Decizia adoptata de Consiliul de Administratie in data de 10 aprilie 2024.

 

Analizand cererea privind adaugarea unor noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Rompetrol Well Services S.A. convocata pentru data de 25(26) aprilie 2024, formulata de KJK BALKAN HOLDING S.a.r.l, in calitate de actionar semnificativ al Rompetrol Well Services S.A. (cota de participare de 10,6797 % din capitalul social), Consiliul de Administratie a constatat ca, in conformitate cu prevederile legale si statutare aplicabile, doar punctele 1, 2, 3, 5, 6, 7 si 8 din cerere sunt de competenta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, punctul 4 cu subpunctele 4.1, 4.2 si 4.3 fiind de competenta Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor si a aprobat completarea ordinii de zi prin introducerea a 7 (sapte) puncte noi:

 

Punctele noi de pe ordinea de zi a AGOA sunt:

1.Aprobarea schimbarii destinatiei rezervelor constituite din profitul net al societatii obtinut in anii precedenti in valoare de 12.854.944 lei si distribuirea acestei sume ca dividend catre actionari, respectiv 0,0462091lei brut/actiune;

2.Aprobarea schimbarii destinatiei sumei de 20.527.964 RON din alte rezerve si distribuirea acestei sume ca dividende catre actionari, respectiv 0,0737909 RON brut/actiune;

3. Prezentarea de catre Consiliul de Administratie in mod detaliat, impreuna cu documente justificative suficiente, a urmatoarelor elemente:

a. tuturor deciziilor luate de Consiliul de Administratie (cu prezentarea copiei fiecarei astfel de decizii, a necesitatii si beneficiului adus Rompetrol printr-o astfel de decizie, respectiv gradul de implementare al acestei decizii pana la data de 25.04.2024)

b. tuturor tranzactiilor cu partile afiliate mentionate in Notele Explicative la Situatiile Financiare pentru exercitiul financiar 2023, cu precizarea identitatii acesteia, respectiv a obiectului si valorii tranzactiei (se va preciza de asemenea daca tranzactiile au fost realizate la pretul pietei si daca au fost intocmite dosarele preturilor de transfer potrivit legislatiei fiscale si daca tranzactia respectiva a avut la baza un studiu care sa stabileasca necesitatea si beneficiul pentru Rompetrol al acestei tranzactii).

4.Aprobarea atragerii raspunderii administratorilor societatii pentru prejudiciul in valoare estimata de 4.186.525 lei cauzat de acestia societatii prin incheierea de catre Societate a contractelor privind serviciile dedicate de asistenta in management si de consultanta tehnica de specialitate si desemnarea actionarului KJK Balkan Holding S.a.r.l. pentru exercitarea actiunii in justitie contra administratorilor culpabili ai  societatii.

5.Aprobarea instructiunii catre conducerea Societatii si catre angajatii acesteia cu responsabilitati legate de controlul si contabilitatea societatii de a calcula sumele achitate de catre societate catre KMG Rompetrol - S.R.L., ca rezultat al incheierii de societate a contractelor privind serviciile dedicate de asistenta in management si de consultanta tehnica de specialitate, in vederea calcularii prejudiciului cauzat societatii prin incheierea si executarea contractelor mentionate.

6.Aprobarea alegerii administratorilor societatii pentru un mandat cu durata 2 ani, care incepe cu data alegerii administratorilor si care se termina la implinirea termenului de 2 ani de la data alegerii lor, in vederea inlocuirii administratorilor impotriva carora se initiaza actiunea in raspundere pentru prejudiciu.

7. Aprobarea remuneratiei administratorilor nou alesi, care va avea o valoare egala cu cea aprobata anterior de adunarea generala a actionarilor societatii.

 

Documentele privind introducerea punctelor noi pe ordinea de zi pot fi consultate la Registratura Rompetrol Well Services, precum si pe pagina web a Societatii, www. rompetrolwellservices.kmginternational.com, sectiunea Relatia cu Investitorii, subsectiunea Adunarea Generala a Actionarilor, incepand cu data de 12 aprilie 2024.

 

Completarea Convocatorului AGOA se publica in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a si in cel putin un ziar de circulatie nationala.

 

Anexat: Completarea Convocatorului AGOA din data de  25 (26) aprilie 2024

 

Director General

Dl. Stefan Georgian Florea

 

 

 

 

COMPLETAREA CONVOCATORULUI

ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

DIN DATA DE

25 (26) APRILIE 2024

 

Consiliul de Administratie al societatii Rompetrol Well Services S.A. denumita in continuare “Societatea”, cu sediul in Ploiesti, Str. Clopotei nr. 2 bis, jud. Prahova, avand nr. de ordine la Registrul Comertului J29/110/1991, cod unic de inregistrare 1346607 , avand in vedere solicitarea de completare a ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) din data de 25 aprilie 2024 formulata de actionarul KJK Balkan Holding S.a.r.l inregistrata la Rompetrol Well Services S.A. sub nr. 1029 din 08 aprilie 2024, prevederile art. 105 alin 3 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata republicata, prevederile art. 189 din Regulamentul Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, prevederile art. 117¹ din Legea societatilor comerciale nr. 31/1990, completeaza ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 25 aprilie 2024, publicata initial in Monitorul Oficial, Partea IV –a, nr. 1445 din 22 martie 2024, in ziarul „Bursa” nr. 56 din 22 martie 2024 si pe website-ul societatii (www. rompetrolwellservices.kmginternational.com) incepand cu data de 22 martie 2024, cu urmatoarele puncte:

 

1.Aprobarea schimbarii destinatiei rezervelor constituite din profitul net al societatii obtinut in anii precedenti in valoare de 12.854.944 lei si distribuirea acestei sume ca dividend catre actionari, respectiv 0,0462091lei brut/actiune;

2.Aprobarea schimbarii destinatiei sumei de 20.527.964 RON din alte rezerve si distribuirea acestei sume ca dividende catre actionari, respectiv 0,0737909 RON brut/actiune;

3. Prezentarea de catre Consiliul de Administratie in mod detaliat, impreuna cu documente justificative suficiente, a urmatoarelor elemente:

a. tuturor deciziilor luate de Consiliul de Administratie (cu prezentarea copiei fiecarei astfel de decizii, a necesitatii si beneficiului adus Rompetrol printr-o astfel de decizie, respectiv gradul de implementare al acestei decizii pana la data de 25.04.2024)

b. tuturor tranzactiilor cu partile afiliate mentionate in Notele Explicative la Situatiile Financiare pentru exercitiul financiar 2023, cu precizarea identitatii acesteia, respectiv a obiectului si valorii tranzactiei (se va preciza de asemenea daca tranzactiile au fost realizate la pretul pietei si daca au fost intocmite dosarele preturilor de transfer potrivit legislatiei fiscale si daca tranzactia respectiva a avut la baza un studiu care sa stabileasca necesitatea si beneficiul pentru Rompetrol al acestei tranzactii).

4.Aprobarea atragerii raspunderii administratorilor societatii pentru prejudiciul in valoare estimata de 4.186.525 lei cauzat de acestia societatii prin incheierea de catre Societate a contractelor privind serviciile dedicate de asistenta in management si de consultanta tehnica de specialitate si desemnarea actionarului KJK Balkan Holding S.a.r.l. pentru exercitarea actiunii in justitie contra administratorilor culpabili ai  societatii.

 

5.Aprobarea instructiunii catre conducerea Societatii si catre angajatii acesteia cu responsabilitati legate de controlul si contabilitatea societatii de a calcula sumele achitate de catre societate catre KMG Rompetrol - S.R.L., ca rezultat al incheierii de societate a contractelor privind serviciile dedicate de asistenta in management si de consultanta tehnica de specialitate, in vederea calcularii prejudiciului cauzat societatii prin incheierea si executarea contractelor mentionate.

6.Aprobarea alegerii administratorilor societatii pentru un mandat cu durata 2 ani, care incepe cu data alegerii administratorilor si care se termina la implinirea termenului de 2 ani de la data alegerii lor, in vederea inlocuirii administratorilor impotriva carora se initiaza actiunea in raspundere pentru prejudiciu.

7. Aprobarea   remuneratiei administratorilor nou alesi, care va avea o valoare egala cu cea aprobata anterior de adunarea generala a actionarilor societatii.

 

Punctele sus mentionate vor fi introduse dupa punctele 2 si 8  de pe ordinea de zi asa cum aceasta a fost publicata in Monitorul Oficial nr. 1445 din 22 martie 2024 si in ziarul de circulatie nationala "Bursa" nr. 56 din 22 martie 2024. Ca urmare a acestei modificari, punctele sus mentionate vor fi numerotate 21 , 22, 81 , 82 , 83 , 84 si 85, pe ordinea de zi revizuita.

 

Prin urmare, ordinea de zi a AGOA este urmatoarea:

 

1. Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale incheiate la 31 decembrie 2023, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara (“IFRS”), pe baza Raportului Anual al Consiliului de Administratie si a Raportului Auditorului financiar al societatii.

2. Aprobarea repartizarii profitului, determinat in conformitate cu prevederile legale, precum si distribuirea de dividende pentru anul financiar 2023 , respectiv 0,042301 lei brut/actiune.

21. Aprobarea schimbarii destinatiei rezervelor constituite din profitul net al societatii obtinut in anii precedenti in valoare de 12.854.944 lei si distribuirea acestei sume ca dividend catre actionari, respectiv 0,0462091lei brut/actiune.

22. Aprobarea schimbarii destinatiei sumei de 20.527.964 RON din alte rezerve si distribuirea acestei sume ca dividende catre actionari, respectiv 0,0737909 RON brut/actiune;

3.Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor Societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2023, pe baza rapoartelor prezentate.

4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli aferent anului 2024.

5.  Aprobarea programului de investitii pentru anul 2024.

6. Aprobarea remuneratiei lunare brute datorate pentru exercitiul financiar 2024 membrilor Consiliului de Administratie, precum si stabilirea limitei generale a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie carora le-au fost acordate functii specifice in cadrul Consiliului de Administratie;

7. Supunerea Raportului de Remunerare a structurii de conducere a Societatii, aferent anului 2023, votului consultativ al AGOA, avand in vedere prevederile art. 107, paragraful (6) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata.

8. Aprobarea renumirii firmei de audit Ernst & Young Assurance Services SRL ca auditor financiar al Rompetrol Well Services pentru anul financiar 2024, durata contractului de audit fiind de 1(un) an, incepand cu data de 28.04.2024.

81 Prezentarea de catre Consiliul de Administratie in mod detaliat, impreuna cu documente justificative suficiente, a urmatoarelor elemente:

a. tuturor deciziilor luate de Consiliul de Administratie (cu prezentarea copiei fiecarei astfel de decizii, a necesitatii si beneficiului adus Rompetrol printr-o astfel de decizie, respectiv gradul de implementare al acestei decizii pana la data de 25.04.2024)

b. tuturor tranzactiilor cu partile afiliate mentionate in Notele Explicative la Situatiile Financiare pentru exercitiul financiar 2023, cu precizarea identitatii acesteia, respectiv a obiectului si valorii tranzactiei (se va preciza de asemenea daca tranzactiile au fost realizate la pretul pietei si daca au fost intocmite dosarele preturilor de transfer potrivit legislatiei fiscale si daca tranzactia respectiva a avut la baza un studiu care sa stabileasca necesitatea si beneficiul pentru Rompetrol al acestei tranzactii).

82. Aprobarea atragerii raspunderii administratorilor societatii pentru prejudiciul in valoare estimata de 4.186.525 lei cauzat de acestia societatii prin incheierea de catre Societate a contractelor privind serviciile dedicate de asistenta in management si de consultanta tehnica de specialitate si desemnarea actionarului KJK Balkan Holding S.a.r.l. pentru exercitarea actiunii in justitie contra administratorilor culpabili ai  societatii.

83 Aprobarea instructiunii catre conducerea Societatii si catre angajatii acesteia cu responsabilitati legate de controlul si contabilitatea societatii de a calcula sumele achitate de catre societate catre KMG Rompetrol - S.R.L., ca rezultat al incheierii de societate a contractelor privind serviciile dedicate de asistenta in management si de consultanta tehnica de specialitate, in vederea calcularii prejudiciului cauzat societatii prin incheierea si executarea contractelor mentionate.

84 Aprobarea alegerii administratorilor societatii pentru un mandat cu durata 2 ani, care incepe cu data alegerii administratorilor si care se termina la implinirea termenului de 2 ani de la data alegerii lor, in vederea inlocuirii administratorilor impotriva carora se initiaza actiunea in raspundere pentru prejudiciu.

85 Aprobarea   remuneratiei administratorilor nou alesi, care va avea o valoare egala cu cea aprobata anterior de adunarea generala a actionarilor societatii.

9. Aprobarea datei de: (i) 26.06.2024 ca Data de Inregistrare, conform art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 republicata ; (ii) 25.06.2024 ca Ex Date, conform art. 2 alin. 2 lit. 1 din Regulamentul nr. 5/2018, (iii) 12.07.2024 ca Data Platii, conform art. 87 alin. 2 din Legea nr. 24/2017 republicata.

10. Imputernicirea domnului Stefan Georgian Florea, Director General si membru al Consiliului de Administratie, cu posibilitatea submandatarii de terte persoane, pentru a incheia si/sau semna in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii hotararile care urmeaza a fi adoptate de prezenta AGOA si pentru a efectua toate formalitatile legale pentru inregistrare, publicitate, opozabilitate, executare si publicare a hotararilor adoptate.

Avand in vedere faptul ca pe ordinea de zi completata figureaza alegerea membrilor Consiliului de Administratie, actionarii au dreptul sa formuleze in conditiile legii propuneri privind candidatii pentru postul de membru al Consiliului de Administratie pana la 18 aprilie 2024, ora 16.00. Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator va fi pusa la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia.

Materialul informativ pentru AGOA, Proiectele de Hotarari ale AGOA si ordinea de zi revizuita impreuna cu formularul actualizat de Procura speciala si cel de Buletin de vot prin corespondenta ale AGOA pot fi obtinute de la sediul Societatii, in fiecare zi lucratoare intre orele 9:00 – 16:00 si de pe website-ul Societatii www. rompetrolwellservices.kmginternational.com, sectiunea Relatia cu Investitorii, subsectiunea Adunarea Generala a Actionarilor, incepand cu data de 12 aprilie 2024.

 

Presedinte al Consiliului de Administratie,

Dl. Batyrzhan Tergeussizov

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.