luni | 13 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


REMARUL 16 FEBRUARIE SA CLUJ NAPOCA - REFE

Convocare AGAO & AGEA 29.04.2024

Data Publicare: 28.03.2024 18:00:17

Cod IRIS: 8E13B

 

Raport curent aferent remarul 16 februarie s.a.

(Conf. Regulamentului ASF nr. 5/2018)

Data de 28.03.2024

                                                                                 

 

Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, jud. Cluj

Tel./fax.: 264435276 / 0264432299

Nr. si data inregistrarii la ORC: J12/1591/1992

Cod unic de inregistrare: RO201373

Capitalul subscris si varsat: 5.113.007,5 lei

Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de remarul 16 februarie s.a. este sistemul multilateral de tranzactionare administrat de BVB - SMT.

 

Eveniment important de raportat:

 

Consiliul de Administratie al societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. avand sediul in Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr. J12/1591/1992, cod unic de inregistrare RO 201373, intrunit in sedinta de lucru in data de 28.03.2024, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA) si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (AGEA) pentru data de 29.04.2024 ora 11:00, respectiv ora 12:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 19.04.2024 considerata data de referinta si care au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale.

In cazul in care la data de 29.04.2024 nu se indeplinesc conditiile de cvorum, sedintele AGOA si AGEA se vor desfasura in data de 30.04.2024, ora 11:00, respectiv ora 12:00, in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi.

 

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor cu urmatoarea ordine de zi:

1. Prezentarea si aprobarea Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie privind rezultatele economico-financiare ale societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. pentru anul 2023, conform Regulamentului ASF nr. 5/2018.

2. Aprobarea situatiilor financiare anuale si a contului de profit si pierdere pentru exercitiul financiar 2023 si repartizarea pierderilor la rezultat reportat.

3. Aprobarea raportului auditorului financiar intocmit de Paun Mariana, auditor financiar, cod fiscal 33100740, aferent exercitiului financiar 2023.

4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului de investitii pe 2024.

5. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor si directorilor societatii pentru anul 2023 si ratificarea contractelor incheiate de societate in anul 2023.

6. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor consiliului de administratie al societatii, incepand cu data de 01.05.2024, la suma neta de 5.000 lei/luna.

7. Aprobarea datei de 21.05.2024 ca "data de inregistrare", respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGOA si a datei de 20.05.2024 ca ex date.

8. Aprobarea mandatarii presedintelui consiliului de administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate, precum si orice acte impuse de hotararile adoptate, sa intocmeasca toate formalitatile legale aferente ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.

 

 

 

 

Convocarea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor cu urmatoarea ordine de zi:

1. Aprobarea unui plafon in valoare de 100.000.000 lei pentru credite pentru capital de lucru care raman valabile si in anul 2024, pentru finantarea productiei, credite pe baza de facturi, leasing-uri, credite de investitii, esalonari la plata a datoriilor catre ANAF si furnizori si a unui plafon de 75.000.000 lei pentru scrisori de garantie bancara, valabile pentru anul financiar in curs si respectiv pana la aprobarea situatiilor financiare ale anului 2024, si garantarea acestora prin ipotecarea unor active imobilizate, prin gajarea unor stocuri, mijloace fixe, actiuni, facturi sau alte fonduri de garantare care functioneaza in Romania.

2. Imputernicirea persoanelor desemnate de catre consiliul de administratie sa semneze impreuna, sa negocieze/asume si sa decida in numele si pe seama societatii orice clauza contractuala (inclusiv, dar fara a se limita la: modalitatile de rambursare si a datelor de rambursare a creditului, prelungirea duratei creditului, conversia creditului in alta moneda, modificarea structurii garantiilor creditului, stabilirea costurilor aferente creditului, etc) si sa semneze in numele si pe seama societatii: (i) contractul/contractele de credit/factoring, contractele de ipoteca, contractele de garantie reala mobiliara/imobiliara, contratele de leasing, orice act aditional la contractul/contractele de credit/factoring si la contractele de garantie reala mobiliara/imobiliara, contractele de leasing ii) orice contract nou de garantie reala mobiliara/imobiliara, precum si orice document in legatura cu operatiunile privind facilitatile de credit acordate de banca.

3. Aprobarea vanzarii pana la valoarea contabila de 12.000.000 lei a unor active incluzand, dar nelimitandu-se la material rulant, autoturisme, mijloace fixe scoase din functiune, etc.

4. Aprobarea achizitionarii unor mijloace fixe conform programului de investitii aprobat pe anul 2024.

5. Imputernicirea consiliului de administratie pentru incheierea de parteneriate cu organisme de cercetare privind intocmirea, contractarea si implementarea proiectului de investitii, alocarea fondurilor necesare si obtinerea de imprumuturi in acest scop, si nominalizarea persoanelor imputernicite pentru semnarea cererii de finantare, a contractului de finantare si a celorlalte documente legate de accesarea finantarii si implementarea strategiei si a proiectelor de cercetare.

6. Aprobarea prelungirii pana la data aprobarii bilantului aferent anului financiar 2024, a efectelor hotararii AGEA nr. 1 din data de 23.08.2023, prin care s-a aprobat majorarea capitalului social al societatii REMARUL BUSINESS CENTER S.R.L., inregistrata la ORC sub nr. J12/6274/01.11.2017, CUI 38431051, precum si participarea societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A. la aceasta majorare a capitalului social.

7. Aprobarea majorarii capitalului social al societatii UZINA DE VAGOANE AIUD SA, inregistrata la ORC sub nr. J01/565/2011, CUI 11556290, cu suma de 1.600.027,44 lei, prin aport in numerar si conversia unor creante in actiuni, de la suma de 495.700 lei la suma de maxim 704.690 lei, prin emisiunea unui numar de 83.596 actiuni noi la un pret de subscriere de 19,14 lei/actiune, din care 2,5 lei reprezinta valoare nominala si 16,64 lei/actiune reprezinta prima de emisiune.

Valoarea totala a subscrierilor va fi de de maxim 1.600.027,44 lei, din care 208.990 lei vor reprezenta aport la capitalul social al societatii UZINA DE VAGOANE AIUD SA, iar 1.391.0337,44 lei vor reprezenta prima de emisiune.

8. Aprobarea ca subscrierea actiunilor nou-emise de catre actionari sa fie facuta in mod egal de cei doi actionari, proportional cu aportul acestora la majorarea de capital social.

9. Aprobarea participarii societatii REMARUL 16 FEBRUARIE SA la majorarea de capital al societatii UZINA DE VAGOANE AIUD SA prin conversia in actiuni a unei creante in suma de maxim 800.013,72 lei, precum si aprobarea participarii actionarului minoritar REMARUL ENGINEERING SRL, inregistrata la ORC sub nr. J12/3414/2012, CUI 31041493, la majorarea de capital social al societatii UZINA DE VAGOANE AIUD SA prin aport in numerar in suma de maxim 800.013,72 lei.

10. Aprobarea capitalului social al societatii UZINA DE VAGOANE AIUD SA rezultat in urma celor mentionate, dupa cum urmeaza:

Total capital social in valoare de 704.690 lei impartit in 281.876 actiuni, din care:

- REMARUL 16 FEBRUARIE SA - 240.066 actiuni, a cate 2,5 lei fiecare, in valoare totala de 600.165 lei, reprezentand 85,167% din capitalul social;

- REMARUL ENGINEERING SRL – 41.810 actiuni, a cate 2,5 lei fiecare, in valoare totala de 104.525 lei, reprezentand 14,833% din capitalul social;

Cota de participare la beneficii si pierderi va fi direct proportionala cu procentul detinut din capitalul social.

11. Aprobarea actualizarii Actului constitutiv al societatii UZINA DE VAGOANE AIUD SA, in conformitate cu prevederile de mai sus si depunerea acestuia la Oficiul Registrului Comertului.

12. Aprobarea mandatarii consiliului de administratie al societatii REMARUL 16 FEBRUARIE SA pentru actualizarea raportului de evaluare al societatii UZINA DE VAGOANE AIUD SA la data de referinta 31.12.2023, precum si aprobarea elaborarii de catre un expert contabil independent a unui raport de certificare de creante in vederea indeplinirii operatiunilor de mai sus.

13. Aprobarea datei de 21.05.2024 ca "data de inregistrare", respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGEA si a datei de 20.05.2024 ca ex date.

14. Aprobarea mandatarii presedintelui consiliului de administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate, precum si orice acte impuse de hotararile adoptate sa intocmeasca toate formalitatile legale aferente ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.

 

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi pana la data de 12.04.2024. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor cel tarziu pana la data de 26.04.2024. Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, procurile speciale, proiectele de hotarari pot fi consultate si procurate de la sediul societatii sau de pe site-ul www.remarul.eu, incepand cu data de 29.03.2024.

Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Regulamentul ASF nr. 5/2018. Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri/procuri speciale sau generale.

Imputernicirea speciala poate fi acordata pentru reprezentare in adunarea generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.

Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

Imputernicirile/procurile speciale sau generale, dupa caz, se vor depune la sediul societatii sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@remarul.eu, pana la data de 26.04.2024. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal, prin posta recomandat cu confirmare de primire pe care sa fie trecuta adresa expeditorului (actionarului) sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@remarul.eu.

 

Convocatorul se da spre publicare in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, si in ziarul local “Faclia”, numerele din data de 29.03.2024.

 

                                                              

Presedintele Consiliului de Administratie

Gigi Gavrila

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.