Raport curent aferent remarul 16 februarie s.a.
(Conf. Regulamentului ASF nr. 5/2018)
Data de 16.12.2021
Sediul social: Cluj-Napoca, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, jud. Cluj
Tel./fax.: 0741555551/ 0264432299
Nr. si data inregistrarii la ORC: J12/1591/1992
Cod unic de inregistrare: RO201373
Capitalul subscris si varsat: 5.113.007,5 lei
Sistemul multilateral de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de remarul 16 februarie s.a. este sistemul multilateral de tranzactionare administrat de BVB - ATS.
Eveniment important de raportat:
Consiliul de Administratie al societatii REMARUL 16 FEBRUARIE S.A.avand sediul in Cluj-Napoca, str. Tudor Vladimirescu, nr. 2-4, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului Cluj sub nr. J12/1591/1992, cod unic de inregistrare 201373, intrunit in sedinta de lucru la sediul societatii din data de 15.12.2021 convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA ) pentru data de 20.01.2022, ora 11:00, la sediul societatii, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 10.01.2022 considerata data de referinta si care au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarilor generale.
In cazul in care la data de 20.01.2022 nu se indeplinesc conditiile de cvorum, sedinta AGOA se va desfasura in data de 21.01.2022, ora 11:00 in acelasi loc, cu urmatoarea ordine de zi:
1. Aprobarea prelungirii mandatului auditorului financiar extern PAUN MARIANA, membru al Camerei Auditorilor Financiari din Romania, cu sediul in Bucuresti, str. Intrarea Pinului nr. 23 bloc 8 ap 7, sector 6 cod fiscal 33100740, pentru o perioda de 3 ani, de la data de 24.04.2022 pana la data de 24.04.2025.
2. Aprobarea indemnizatiei auditorului financiar extern in cuantum de 12.000 euro/exercitiu financiar (fara TVA) aferent auditarii situatiilor financiare anuale, respectiv 4.000 euro/exercitiu financiar (fara TVA) pentru auditarea situatiilor financiare consolidate.
3. Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie pentru a semna in numele si pe seama societatii contractul aferent.
4. Aprobarea datei de 15.02.2022 ca "Data de Inregistrare", respectiv data care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange hotararile AGOA si a datei de 14.02.2022 ca ex date.
5. Aprobarea mandatarii Presedintelui Consiliului de Administratie sau a presedintelui de sedinta sa conduca sedinta, sa semneze in numele actionarilor hotararile adoptate, precum si orice acte impuse de hotararile adoptate si a consilierului juridic al societatii Poptean Carmen Ramona sa intocmeasca toate formalitatile legale aferente ducerii la indeplinire a hotararilor, fara a se limita la: publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, depunerea/ridicarea de cereri si alte inscrisuri in scopul realizarii operatiunilor de inregistrare/ridicare a hotararilor in Registrul Comertului Cluj si oriunde ar fi necesar.
Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5 % din capitalul social au dreptul in termen de 15 zile de la publicarea convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei sa introduca puncte pe ordinea de zi si sa prezinte proiectele de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, documentele fiind transmise prin servicii de curierat/prin mijloace electronice.
Fiecare actionar are dreptul sa adreseze societatii intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarilor cel tarziu pana la data de 17.01.2022. Documentele referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi, inclusiv buletinele pentru votul prin corespondenta, procurile speciale, proiectele de hotarari pot fi consultate si procurate de la sediul societatii sau de pe site-ul www.remarul.eu, incepand cu data convocarii.
Actionarii se vor putea prezenta personal la adunarea generala, isi vor putea numi un reprezentant sau vor putea vota prin corespondenta, si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Dispunerea de masuri CNVM nr. 26/2012, precum si in conformitate cu Regulamentul ASF nr. 5/2018. Reprezentarea actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri/procuri speciale sau generale.
Imputernicirea speciala poate fi acordata pentru reprezentare in adunarea generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.
Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.
Imputernicirile/procurile speciale sau generale, dupa caz, se vor depune la sediul societatii sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@remarul.eu, pana la data de 17.01.2022. In acelasi termen buletinele de vot prin corespondenta completate si semnate de actionar se vor depune la sediul societatii personal, prin posta recomandat cu confirmare de primire pe care sa fie trecuta adresa expeditorului (actionarului) sau prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@remarul.eu.
In contextul actual, pentru prevenirea/limitarea raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2 in randul populatiei, in conformitate cu prevederile legale in vigoare la data prezentei, recomandam participarea la AGA si exercitarea dreptului de vot asupra punctelor de pe ordinea de zi AGA prin utilizarea votului prin corespondenta si recomandam accesarea si transmiterea documentelor aferente AGA prin mijloace de comunicare electronice, cu evitarea, in masura in care este posibil, a transmiterii acestora in copie fizica prin posta, servicii de curierat sau a depunerii in mod personal la registratura emitentului.
Convocatorul AGA se da spre publicare in ziarul “Monitorul de Cluj” si in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numerele din data de 17.12.2021.
Presedintele Consiliului de Administratie,
Ionut Avram