marți | 07 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


FARMACEUTICA REMEDIA SA - RMAH

Hotarari AGA O 25.04.2024

Data Publicare: 25.04.2024 15:57:13

Cod IRIS: 402AA

Raport curent

conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018

 

Data raportului:

25.04.2024

Denumirea entitatii emitente:

Farmaceutica  REMEDIA SA

Sediul social:

Deva, bd. Nicolae Balcescu, nr. 2

Numarul de telefon/fax:

0254 22 32 60 / 0254 22 61 97

Codul unic de inregistrare la ORC:

2115198

Numar de ordine in Registrul Comertului:

J20 / 700 / 1991

Capital social subscris si varsat:

9.548.082  RON

Piata reglementata:

BVB, Categoria STANDARD

 

Evenimente importante de raportat :

 

Stimati investitori,

 

Va prezentam HOTARAREA NR. 89 a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii comerciale Farmaceutica REMEDIA S.A. din data de 25 aprilie 2024

 

HOTARAREA  NR  89  din 25 aprilie 2024

a ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

 

Farmaceutica REMEDIA S.A.

J20/700/1991, CUI RO 2115198

 

Adoptata azi, 25.04.2024 la sediul secundar al societatii din BUCURESTI, B-dul Metalurgiei nr. 78, sector 4.

Dupa dezbaterea punctelor pe ordinea de zi, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor hotaraste, cu votul actionarilor prezenti si reprezentati, detinand un numar de 78.543.467 actiuni cu drept de vot, reprezentand 82,9759% din numarul total de actiuni cu drept de vot  din capitalul social al Farmaceutica REMEDIA S.A. (total actiuni cu drept de vot 94.658.195 reprezentand 99,1384% din capitalul social al Farmaceutica REMEDIA S.A.), urmatoarele,

 

1. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI, toate voturile fiind valabile, AGOA hotaraste:

 

Alegerea, in baza art. 129 din Legea 31/1990 a societatilor, republicata, a domnului Florin Dan CADIA (actionar al Farmaceutica REMEDIA SA) ca secretar al Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

2. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI, toate voturile fiind valabile, AGOA hotaraste:

 

Aprobarea, situatiilor financiare neconsolidate si situatiilor financiare consolidate, pentru anul 2023, auditate, dupa prezentarea rapoartelor de catre Presedintele Consiliului de Administratie si de auditorul financiar, cu urmatoarele cifre reprezentative:

 

Denumire indicator

Valoare la 31.12.2023  ( Lei )

neconsolidat

consolidat

Cifra de afaceri neta

15.379.933

593.358.927

Venituri din exploatare – TOTAL

20.953.750

598.280.230

Cheltuieli de exploatare - TOTAL

21.936.274

590.124.539

Venituri financiare - TOTAL

5.413.254

1.298.237

Cheltuieli financiare - TOTAL

55.867

545.353

VENITURI  TOTALE

26.367.003

599.578.467

CHELTUIELI TOTALE

21.992.142

590.669.892

Impozit

-

1.706.927

PROFIT NET

4.374.862

7.201.648

Active imobilizate- TOTAL

49.600.693

46.768.058

Active circulante- TOTAL

15.001.185

268.433.018

TOTAL ACTIVE

64.973.864

315.761.523

Capitaluri proprii

52.856.662

70.859.551

TOTAL datorii pe termen lung

4.894.215

5.447.865

TOTAL datorii pe termen scurt

7.222.987

239.454.107

TOTAL CAPITALURI PROPRII SI DATORII

64.973.863

315.761.523

 

  3. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI, toate voturile fiind valabile, AGOA hotaraste:

 

Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru anul 2023.

 

  4.  Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI, toate voturile fiind valabile, AGOA hotaraste:

 

Aprobarea bugetelor de venituri si cheltuieli pe anul 2024, neconsolidat si consolidat, cu urmatoarele cifre reprezentative:

 

Denumire indicator

Valoare  ( Lei )

 

BVC neconsolidat 2024

BVC consolidat 2024

 

TOTAL VENITURI , din care:

682.852.000

31.480.000

 

Venituri nete din vinzari de marfuri

671.142.000

18.100.000

 

Alte venituri

10.640.000

7.030.000

 

Venituri financiare

1.070.000

6.350.000

 

TOTAL COSTURI , din care:

670.004.169

25.393.230

 

Costul net al marfurilor vandute

619.987.439

12.070.000

 

Alte costuri

44.447.730

9.223.230

 

Amortizari &provizioane

5.569.000

4.100.000

 

PROFIT BRUT

12.847.831

6.086.770

 

 

5. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI, toate voturile fiind valabile, AGOA hotaraste:

 

Aprobarea Programului de investitii pe anul 2024 in valoare totala propusa a investitiilor pentru Farmaceutica REMEDIA S.A. si  pentru Farmaceutica REMEDIA Distribution & Logistics S.R.L. de 14.195.500 Lei.

 

     6. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI, toate voturile fiind valabile, AGOA hotaraste:

 

     Aprobare propunerii Consiliului de Administratie de repartizare pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul financiar 2023, dupa cum urmeaza:

 

DESTINATIE

SUMA (Lei)

Dividende din profit 2023

4.374.862

Dividende din alte rezerve

358.214

Total dividende

4.733.076

Profit nerepartizat

0

TOTAL PROFIT NET

REPARTIZAT 2023

4.374.862

 

 

7. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI, toate voturile fiind valabile, AGOA hotaraste:

      a) Fixarea dividendului brut pe actiune la 0,05 lei.

b) Aprobarea datei de 30.09.2024 ca data platii - in conformitate cu prevederile Art. 87 (2) din Legea nr. 24/2017 si Art. 178 (2) din Regulamentul ASF nr. 5/2018;     

c)Aprobarea termenului de tinere la dispozitia actionarilor a dividendelor de 3 (trei) ani de la data platii;

d) Imputernicirea Consiliului de Administratie pentru alegerea agentului de plata si stabilirea procedurii de distribuire a dividendelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare.

e) Aprobarea suportarii costurilor de repartizare a dividendelor de catre Farmaceutica REMEDIA S.A.

 

8. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social A.G.O.A. hotaraste, prin vot secret, alegerea unui nou Consiliu de Administratie al Farmaceutica REMEDIA S.A. format din 3 (trei) administratori cu durata mandatului de 1 (un) an respectiv din 01.05.2024 pana la 30.04.2025, in urmatoarea componenta:

                Presedintele Consiliului de Administratie: TARUS” – Valentin Norbert TARUS e.U. – persoana juridica inregistrata in Austria, reprezentata prin domnul Valentin-Norbert TARUS, cetatean austriac, domiciliat in Viena, Austria, cu puteri depline de administrare si reprezentare.

                Membru al Consiliului de Administratie -  Cristian PLOCON, cetatean roman, domiciliat in Bucuresti, Romania, cu puteri depline de administrare si reprezentare

                Membru al Consiliului de Administratie  - Lucian Valentin CODREANU, cetatean roman, domiciliat in Cristian, Romania, cu puteri depline de administrare si reprezentare

Mandatul fostului Consiliu de Administratie inceteaza la 30.04.2024.

 

9. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI, toate voturile fiind valabile, AGOA hotaraste:

·         Aprobarea Raportul de remunerare al conducerii societatii Farmaceutica REMEDIA S.A. pe anul 2023.

·         Stabilirea remuneratiei pentru membrii Consiliului de Administratie, Directorul General, Administratorii, Directorii cu contract de mandat, precum si limita maxima pana la care se pot acorda remuneratii suplimentare si alte beneficii din profitul net neconsolidat, toate acestea pentru perioada 01.05.2024 – 30.04.2025, dupa cum urmeaza:

- Indemnizatia Consiliului de Administratie, a Directorului General, a Administratorilor, si a Directorilor cu contract de mandat se limiteaza la maximum 200.000 Lei brut lunar;

- Bonusul anual pentru membrii Consiliului de Administratie a Directorului General, Administratorilor si a Directorilor cu contract de mandat, cu aprobarea Consiliului de Administratie, se limiteaza la maximum 15% din profitul net, conform contractelor de mandat, dupa aprobarea situatiilor financiare anuale (suma ce include toate taxele).

·         Mandatarea Consiliului de Administratie pentru a stabili, in functie de performantele realizate, repartizarea beneficiilor pentru membrii Consiliului de Administratie, Directorului General, precum si pentru Directorii cu contract de mandat.

 

10. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI, toate voturile fiind valabile, AGOA hotaraste, alegerea auditorul financiar extern PREMIER CLASS AUDIT SRL, nr. de ordine in registrul comertului J12/2994/2013, CUI 32310697, reprezentata de Cobirzan Sergiu Bogdan, pentru un nou mandat de la 01.05.2024 la 30.04.2025.

 

11. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI:

 

Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie pentru a identifica oportunitati, a negocia cu entitati eligibile, persoane fizice sau juridice, in urmatoarele directii:

a) cumpararea de actiuni si/sau parti sociale emise de terti;

b) incheierea de parteneriate privind dezvoltarea unor directii noi de afaceri, inclusiv prin infiintarea unor noi persoane juridice la care Farmaceutica REMEDIA S.A. sa fie asociat;

c) identificarea de investitori pentru cumpararea fondului de comert aferent tuturor sau unor parti din totalul punctelor de lucru (farmacii) ale societatii si negocierea termenilor si conditiilor contractuale cu investitorii identificati.

d) gasirea de oportunitati pentru consolidarea activitatilor de distributie si logistica ale Farmaceutica REMEDIA Distribution & Logistics S.R.L.;

e) angajarea de evaluatori specializati pentru derularea operatiunilor mentionate la pct. a), b), c), d).

f) imputernicirea Consiliul de Administratie pentru aprobarea de proiecte si propuneri fundamentate in vederea realizarii directiilor de mai sus pentru a fi prezentate catre A.G.A, in vederea aprobarii

 

12. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI:

 

Aprobarea datei de 12.09.2024 ca data de inregistrare in conformitate cu prevederile Art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017.

 

13. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI:

 

Aprobarea datei de 11.09.2024 ca ex date in conformitate cu prevederile Art. 176 (1) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 si Art. 2 (2) lit. l din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

 

14. Cu un numar de 78.543.467 total voturi exprimate, reprezentand 82,9759% din capitalul social, din care 78.543.467 voturi PENTRU, nefiind exprimate voturi IMPOTRIVA si nici ABTINERI:

 

Imputernicirea domnului Valentin - Norbert TARUS reprezentant al „TARUS” – Valentin Norbert TARUS e.U., in calitate de Presedinte al Consiliului de Administratie, pentru semnarea tuturor documentelor emise in urma Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

 

Presedinte  al Consiliului de Administratie,

 

TARUS” – Valentin Norbert TARUS e.U.

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.