duminică | 12 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SAFETECH INNOVATIONS S.A. - SAFE

Convocare AGOA&AGEA din data de 17/18.04.2024

Data Publicare: 13.03.2024 18:00:16

Cod IRIS: 2B2D4

Catre: Bursa De Valori Bucuresti

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT 09/2024

Conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art. 99 din Codul Bursei de Valori Bucuresti, Titlul II, Emitenti si Instrumente Financiare.

Data raportului

13.03.2024

Denumirea societatii

Safetech Innovations S.A.

Sediul social

Strada Frunzei nr. 12-14, sector 2, Bucuresti

Telefon

+40 754 908 742

Email

investors@safetech.ro

Nr. inreg. la ONRC

J40/3550/2011

Cod unic de inregistrare

28239696

Capital social subscris si varsat

13.300.000 lei

Numar de actiuni

66.500.000

Simbol

SAFE

Piata de tranzactionare

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Standard

Evenimente importante de raportat: Decizia Consiliului de Administratie de a convoca AGOA&AGEA Safetech Innovations S.A. pentru data de 17/18.04.2024

Conducerea Safetech Innovations S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza piata ca, in data de 12.03.2024, Consiliul de Administratie al Companiei a decis Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA) si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor (AGEA) Companiei pentru data de 17.04.2024 (prima convocare), respectiv 18.04.2024 (a doua convocare), in cazul in care nu se indeplineste cvorumul de prezenta pentru prima sedinta, avand ordinea de zi prevazuta in convocatorul anexat acestui raport curent.

 

Victor GANSAC

Director General


 

CONVOCATOR

AL ADUNARILOR GENERALE ORDINARE SI EXTRAORDINARE ALE ACTIONARILOR

SAFETECH INNOVATIONS S.A.

 

Consiliul de Administratie al SAFETECH INNOVATIONS S.A., inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/3550/2011, cod unic de inregistrare 28239696, cu sediul social in Strada Frunzei nr. 12-14, etajele 1 si 2, sector 2, Bucuresti, Romania, avand un capital social subscris si varsat de 13.300.000 lei (fiind denumita in continuare „Societatea”),

In temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea Societatilor”), Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare („Regulamentul nr. 5/2018”) si a actului constitutiv al Societatii („Actul Constitutiv”),

 

CONVOACA

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGOA”) la sediul societatii din Strada Frunzei nr. 12-14, etajele 1 si 2, sector 2, Bucuresti, Romania, in data de 17.04.2024, de la ora 10:00, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 05.04.2024, stabilita ca data de referinta („Data de Referinta”) pentru aceasta adunare. In caz de neintrunire a cvorumului de validitate la prima convocare, o a doua sedinta a AGOA se va desfasura la data de 18.04.2024, ora 10:00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si avand aceeasi Data de Referinta,

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (denumita in continuare „AGEA”) la sediul societatii din Strada Frunzei nr. 12-14, etajele 1 si 2, sector 2, Bucuresti, Romania, in data de 17.04.2024, de la ora 10:45, la care vor participa toti actionarii Societatii inregistrati in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 05.04.2024, stabilita ca data de referinta („Data de Referinta”) pentru aceasta adunare. In caz de neintrunire a cvorumului de validitate la prima convocare, o a doua sedinta a AGEA se va desfasura la data de 18.04.2024, ora 10:45, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi si avand aceeasi Data de Referinta.

 

ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR

1.         Aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si consolidate intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31.12.2023, insotite de raportul anual intocmit de Consiliul de Administratie si de raportul auditorului independent.

2.         Aprobarea modului de repartizare a profitului net aferent exercitiului financiar incheiat la 31.12.2023, in suma de 9.738.449 (noua milioane sapte sute treizeci si opt de mii patru sute patruzeci si noua) lei, astfel:

(i)              Rezerve legale: 550.780 (cinci sute cincizeci de mii sapte sute optzeci) lei,

(ii)            Profit ramas nedistribuit: 9.187.669 (noua milioane o suta optzeci si sapte de mii sase sute saizeci si noua) lei.

3.         Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31.12.2023.

4.         Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024, in conformitate cu materialele de prezentare.

5.         Aprobarea Raportului de Remunerare a conducerii Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31.12.2023, intocmit de Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii, in conformitate cu materialele de prezentare.

6.         Aprobarea alegerii membrilor Consiliului de Administratie, dintre candidatii propusi de Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii si actionarii Societatii, pentru un mandat valabil pana la data de 30.04.2026. Candidatii care au fost propusi de catre Comitetul de Nominalizare si Remunerare al Societatii sunt urmatorii:

(i)              Victor Gansac;

(ii)            Mircea Varga;

(iii)           Alexandru-Florin Mihailciuc.

7.         Aprobarea stabilirii remuneratiilor membrilor Consiliului de Administratie in conformitate cu Politica de Remunerare a Societatii.

8.         Aprobarea numirii Baker Tilly Klitou And Partners S.R.L. persoana juridica, avand sediul in Mun. Bucuresti, Sector 2, Sos. Pipera nr. 42, Biroul nr. 2, Globalworth Plaza, Etaj 7, inregistrata la Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sub nr. J40/5434/2003, avand CUI 15381680 – in calitate de auditor al Societatii, pentru un mandat valabil pana la data de 30.04.2026, si renuntarea la aplicarea prevederilor legale privind alegerea si numirea de cenzori, in conditiile art. 160 alin 1^2) din Legea 31/1990 privind societatile si autorizarea Consiliului de Administratie si/sau a Directorului General, in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate depline:

(i)              sa negocieze termenii si conditiile mandatului Baker Tilly Klitou And Partners S.R.L., precum si sa negocieze, aprobe si semneze orice documente, respectiv sa indeplineasca orice acte si fapte juridice necesare, utile sau oportune in legatura cu cele de mai sus; si

(ii)            sa imputerniceasca reprezentanti ai Societatii pentru a semna orice astfel de documente, a indeplini orice astfel de formalitati si a indeplini orice astfel de actiuni.

9.         Aprobarea stabilirii datei de:

(i)              09.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017;

(ii)            08.05.2024 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

Data participarii garantate si data platii nu sunt aplicabile.

10.      Aprobarea imputernicirii domnului Victor Gansac, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv si fara a se limita la Hotararea AGOA, Actul Constitutiv al Societatii, sa depuna si sa solicite publicarea Hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii Hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR

1.         Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/sau a Directorului General sa emita orice hotarare si sa indeplineasca toate actele si faptele juridice necesare, utile si/sau oportune, respectiv sa actualizeze art. 16.12 si 24.2. din Actul Constitutiv al Societatii, pentru aducerea la indeplinire a hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA conform punctelor 6 si 8 de pe ordinea de zi a AGOA.

2.         Aprobarea majorarii capitalului social cu suma de 316.540 lei, de la 13.300.000 lei pana la 13.616.540 lei, prin emisiunea a 1.582.700 actiuni noi cu valoare nominala de 0,2 lei per actiune, in urma incorporarii a 316.540 lei din rezervele aferente anului 2022, in beneficiul tuturor actionarilor inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la data de inregistrare stabilita de AGEA.

Repartizarea actiunilor nou emise se va face in proportie de 0,0238 actiune gratuita la 1 actiune detinuta.

Scopul majorarii de capital este de a emite actiuni disponibile astfel incat Societatea sa isi poata indeplini obligatiile asumate prin planul de alocare gratuita de actiuni la nivelul Societatii („Planul SOP”), aprobat prin hotararea Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor din data de 21.07.2022, actionarii avand posibilitatea: (i) fie de a primi actiunile gratuite care li se cuvin, conform indicelui de alocare mentionat mai sus, (ii) fie de a primi valoare nominala pentru fiecare dintre aceste actiuni cuvenite, in cazul acestei ultime optiuni, actiunile urmand a fi incarcate de catre Depozitarul Central in contul de trezorerie al Societatii.

In acest sens, actionarii Societatii inregistrati la data de inregistrare, vor avea la dispozitie o perioada de 10 zile, astfel cum aceasta este mentionata in Procedura de exprimare a optiunilor, ce face parte din materialele suport AGEA, pentru a exprima una din urmatoarele optiuni:

(i)                   sa primeasca actiunile gratuite ce li se cuvin, conform indicelui de alocare de 0,0238 actiuni gratuite pentru fiecare actiune detinuta la data de inregistrare;

(ii)                 sa primeasca valoarea nominala cuvenita, pentru numarul total de actiuni gratuite la care ar fi indreptatiti, conform indicelui de alocare de 0,0238 actiuni gratuite pentru fiecare actiune detinuta la data de inregistrare.

In cazul in care numarul de actiuni la care ar fi indreptatit un actionar in urma majorarii capitalului social nu este un numar natural, numarul de actiuni care vor fi efectiv alocate respectivului actionar va fi rotunjit in jos la urmatorul numar natural inferior.

Societatea va compensa actionarii pentru fractiile astfel rezultate prin intermediul Depozitarului Central. Suma de compensat se obtine inmultind fractia cu 4 zecimale cu pretul de compensare si rotunjind apoi la doua zecimale rezultatul inmultirii. Pretul de compensare va fi egal cu cea mai mare valoare dintre: valoarea de piata stabilita conform prevederilor legale in vigoare si valoarea nominala.

3.         Aprobarea procedurii de optare a actionarilor prin intermediul careia va fi implementata operatiunea de majorare a capitalului social cu actiuni gratuite, in forma in care acest document a fost prezentat actionarilor drept material suport AGEA.

4.         Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/sau a Directorului General sa adopte orice hotarare si sa efectueze orice acte sau fapte care ar fi necesare, utile sau recomandabile pentru implementarea majorarii capitalului social cu actiuni gratuite, astfel cum aceasta operatiune este descrisa la punctul 2 de pe ordinea de zi AGEA, inclusiv, dar fara a se limita la urmatoarele aspecte:

(i)                   Stabilirea modului de implementare a majorarii capitalului social cu actiuni gratuite, inclusiv stabilirea datei platii pentru actiunile gratuite, a pretului de compensare a fractiilor de actiuni si a datei platii pentru fractiile de actiuni rezultate;

(ii)                 Asigurarea listarii pe Piata Reglementata operata de Bursa de Valori Bucuresti a actiunilor emise in urma majorarii capitalului social, modificarea Actului Constitutiv in vederea reflectarii noului capital social al Societatii;

(iii)                Aprobarea si semnarea oricaror documente ce au legatura cu majorarea capitalului social, inclusiv orice certificate, declaratii, registre, notificari si orice alte acte si documente care sunt necesare in vederea indeplinirii oricaror formalitati si autorizarea si/sau executarea oricaror alte actiuni care sunt necesare in vederea acordarii de efecte depline majorarii capitalului social.

5.         Aprobarea eliminarii din cadrul Actului Constitutiv al Societatii a preambulului acestuia.

6.         Aprobarea modificarii articolului 6.1. din Actul Constitutiv al Societatii, care va avea urmatorul continut:

6.1. Capitalul social total al Societatii integral privat, subscris si varsat, este de 13.616.540 RON, constituit integral in numerar.

7.         Aprobarea modificarii articolului 6.2. din Actul Constitutiv al Societatii, care va avea urmatorul continut:

6.2. Capitalul social al Societatii este impartit in 68.082.700 actiuni nominative, cu o valoare nominala de 0,2 RON/actiune.

8.         Aprobarea modificarii articolului 6.4. din Actul Constitutiv al Societatii, care va avea urmatorul continut:

6.4. Datele de identificare ale fiecarui actionar, aportul fiecaruia la capitalul social, numarul de actiuni detinut de fiecare si cota de participare din totalul capitalului social sunt mentionate in Registrul Actionarilor “de tip lista” tinut de catre Depozitarul Central S.A., in conformitate cu legislatia aplicabila pietei de capital si Codului Depozitarului Central.”.

9.         Aprobarea eliminarii articolului 6.5. din Actul Constitutiv al Societatii.

10.      Aprobarea, in relatie cu Oficiul National al Registrului Comertului, a modificarii structurii capitalului social al Societatii, astfel incat aceasta sa mentioneze doar categoria de „Actionari tip lista”, fara a se face referire la actionari tip lista persoane juridice sau fizice, si fara a se mai mentiona distinct aporturile la capitalul social al Societatii ale domnilor Victor Gansac si Paul Rusu, acestia fiind inclusi in categoria de „Actionari tip lista”.

Astfel, in conformitate cu prevederile Legii 24/2017 si ale Regulamentului 5/2018, sub rezerva aprobarii punctului 2 de pe ordinea de zi AGEA, structura capitalului social al Societatii, reflectata la Registrul Comertului va fi urmatoarea:

ACTIONARI TIP LISTA

Denumire lista: ACTIONARI TIP LISTA

Aport la capital: 13.616.540 LEI

Aport varsat total: 13.616.540 LEI

Aport varsat in lei: 13.616.540 LEI

Numar actiuni: 68.082.700

Cota de participare la beneficii si pierderi: 100% / 100%

11.      Aprobarea stabilirii datei de:

(i)                   17.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea 24/2017;

(ii)                 16.05.2024 ca „ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) litera l) din Regulamentul 5/2018;

(iii)                15.05.2024 ca data participarii garantate, in conformitate cu prevederile art. 2 alin (2) litera j) din Regulamentul 5/2018.

12.      Aprobarea imputernicirii domnului Victor Gansac, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv si fara a se limita la Hotararea AGEA, Actul Constitutiv al Societatii, sa depuna si sa solicite publicarea Hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii Hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA.

***

INFORMATII GENERALE CU PRIVIRE LA AGOA&AGEA

I.               Participarea la AGOA&AGEA

La AGOA&AGEA sunt indreptatiti sa participe si sa voteze numai actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale aplicabile societatilor pe actiuni listate pe Segmentul Principal al Bursei de Valori Bucuresti si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali), prin reprezentant (pe baza de imputernicire speciala sau generala), cu respectarea prevederilor legale incidente, online sau prin corespondenta (pe baza de buletin de vot prin corespondenta).

Accesul si/sau votul actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA&AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal. Reprezentantii actionarilor persoane fizice/juridice vor fi identificati pe baza actului de identitate insotit de imputernicirea speciala sau generala semnata de catre actionarul persoana fizica/reprezentantul legal al actionarului persoana juridica, dupa caz.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la Data de Referinta, primita de Societate de la Depozitarul Central S.A.

II.             Documentele aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGOA&AGEA

Incepand cu data de 15.03.2024, toate materiale de prezentare referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi AGOA&AGEA vor fi disponibile pe pagina web a Societatii la www.safetech.ro/ro/investitori/adunari-generale/. Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la aspectele incluse pe ordinea de zi a AGOA&AGEA.

III.          Imputernicirile generale

Imputernicirea generala poate fi acordata de actionari pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor, inclusiv in ceea ce priveste actele de dispozitie.

Imputernicirile generale, inainte de prima lor utilizare, se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Strada Frunzei nr. 12-14, etajele 1 si 2, sector 2, Bucuresti, Romania, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului (sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform reglementarilor ASF, la adresa investors@safetech.ro), astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 15.04.2024, ora 08:00.

Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (19) din Legea 24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, conform prevederilor art. 105 alin. (15) din Legea 24/2017. Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Impreuna cu imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca:

(i)              imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

(ii)            imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

IV.           Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta

Imputernicirile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice de vot pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot „pentru”, vot „impotriva” sau „abtinere”).

Imputernicirile speciale pot fi acordate oricarei persoane pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contin instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent.

Imputernicirile speciale/ buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente, se vor depune la/expedia catre sediul social al Societatii, situat in Strada Frunzei nr. 12-14, etajele 1 si 2, sector 2, Bucuresti, Romania, inclusiv prin e-mail cu semnatura electronica extinsa (in cazul imputernicirilor speciale), respectiv prin e-mail (in cazul buletinelor de vot prin corespondenta), conform reglementarilor ASF, la adresa investors@safetech.ro, in original sau in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 15.04.2024, ora 08:00, mentionand pe plic in clar sau in subiectul e-mail-ului „Pentru Adunarile Generale Ordinare si Extraordinare ale Actionarilor SAFETECH INNOVATIONS S.A. din data de 17/18.04.2024”

La completarea imputernicirilor speciale/ buletinelor de vot prin corespondenta, actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGOA&AGEA cu noi puncte sau propuneri de hotarari. In aceasta ipoteza, imputernicirile speciale/ buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitie prin metodele aratate la pct. II.

V.             Votul online

Votul online poate fi exercitat prin utilizarea de mijloace electronice de vot conform art. 197 al Regulamentului nr. 5/2018, prin accesarea linkului https://safe.evote.ro/login de pe orice dispozitiv conectat la internet.

Pentru identificare si acces online la AGOA&AGEA, actionarii vor furniza urmatoarele informatii:

In cazul persoanelor fizice:

·        numele si prenumele;

·        codul numeric personal

·        adresa de e-mail;

·       copia actului de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*;

·        numarul de telefon (optional);

sau

·       se pot conecta direct utilizand credentialele de acces generate in urma identificarii prin intermediul Platformei de Inrolare Investitori dezvoltata de Depozitarul Central: https://www.roclear.ro/Inrolare-Investitori

In cazul persoanelor juridice:

·        denumirea persoanei juridice;

·        codul unic de inregistrare (CUI);

·        numele si prenumele reprezentantului legal;

·        codul numeric personal al reprezentantului legal;

·        adresa de e-mail;

·       actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere)*;

·       copia certificatului constatator eliberat de registrul comertului sau a oricarui document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data de referinta *;

·        numarul de telefon (optional).

Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat cu semnatura legalizata de notarul public in limbile romana/engleza.

*copia electronica a documentelor mai sus mentionate va fi incarcata online (upload) in campurile dedicate. Fisierele ce pot fi incarcate pot avea una dintre urmatoarele extensii: .jpg, .pdf, .png.

Actionarul se poate conecta si vota ori de cate ori doreste in intervalul desemnat votului prin corespondenta si/sau live, ultima optiune de vot (inainte de expirarea sesiunii de vot) fiind cea inregistrata. In situatia in care in urma procesului de identificare apar neconcordante intre datele oferite de actionar si cele din Registrul actionarilor Societatii la Data de Referinta, actionarul va fi instiintat si va fi indrumat sa contacteze Responsabilul de relatia cu actionarii la adresa investors@safetech.ro  sau numarul de telefon +40 754 908 742.

VI.           Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul:

(i)                   de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala; si

(ii)                 de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA&AGEA.

Drepturile actionarilor prevazute mai sus pot fi exercitate numai in scris (transmise prin servicii de curierat la sediul Societatii sau prin e-mail, conform reglementarilor ASF, la adresa investors@safetech.ro) pana la data de 29.03.2024.

Cerintele de identificare mentionate la punctul I de mai sus sunt aplicabile si pentru actionarul/actionarii persoana fizica si/sau pentru reprezentantul legal al actionarului persoana juridica care solicita completarea ordinii de zi AGOA&AGEA.

In cazurile in care exercitarea dreptului prevazut la acest punct determina modificarea ordinii de zi a adunarii generale comunicate deja actionarilor, Societatea va trebui sa faca disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de Data de Referinta si cu respectarea termenului prevazut de Legea Societatilor.

VII.        Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor. Intrebarile vor putea fi transmise Societatii prin e-mail, la adresa investors@safetech.ro, astfel incat acestea sa fie primite de catre Societate pana la data de 16.04.2024, ora 18:00.

Dreptul de a pune intrebari si obligatia de a raspunde pot fi conditionate de masurile pe care Societatea le poate lua pentru a asigura identificarea actionarilor (in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 5/2018), buna desfasurare si pregatire a adunarilor generale, precum si protejarea confidentialitatii si a intereselor comerciale ale Societatii. Societatea poate formula un raspuns general pentru intrebarile cu acelasi continut. Se va considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a Societatii, in format intrebare-raspuns.

VIII.      Dreptul de a propune candidaturi pentru functia de membru al Consiliului de Administratie

Actionarii Societatii, indiferent de participatia detinuta in capitalul social, precum si membrii Consiliului de Administratie al Societatii pot prezenta propuneri de candidati pentru numirea in calitate de membru al Consiliului de Administratie al Societatii, incluzand in cerere informatii despre numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse si insotite de (i) o copie a actului de identitate valid al actionarului/administratorului Societatii (in cazul persoanelor fizice, buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere, respectiv in cazul persoanelor juridice, buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere al reprezentantului legal), (ii) curriculum vitae al persoanei propuse si (iii) in cazul propunerii unui candidat pentru pozitia de membru independent, o declaratie pe propria raspundere a candidatului privind indeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate.

Actionarii/administratorii Societatii vor putea depune/transmite solicitarea adresata Societatii, impreuna cu documentele enumerate in paragraful de mai sus, in plic inchis (in original), prin posta sau servicii de curierat, la sediul Societatii din Strada Frunzei nr. 12-14, etajele 1 si 2, sector 2, Bucuresti, Romania sau e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa investors@safetech.ro , pana la data de 29.03.2024, ora 18:00, cu mentiunea scrisa „PROPUNERE DE CANDIDATURI PENTRU POZITIA DE MEMBRU AL CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE”.

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie

 

_______________________________

VICTOR GANSAC

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.