sâmbătă | 11 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SAFETECH INNOVATIONS S.A. - SAFE

Rezultate Financiare Preliminare 2023

Data Publicare: 27.02.2024 8:30:14

Cod IRIS: 87917

Catre: Bursa De Valori Bucuresti

            Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT 06/2024

Conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii si operatiunile cu valori mobiliare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si prevederile art. 99 din Codul Bursei de Valori Bucuresti, Titlul II, Emitenti si Instrumente Financiare.

Data raportului

27.02.2024

Denumirea societatii

Safetech Innovations S.A.

Sediul social

Strada Frunzei nr. 12-14, sector 2, Bucuresti

Telefon

+40 754 908 742

Email

investors@safetech.ro

Nr. inreg. la ONRC

J40/3550/2011

Cod unic de inregistrare

28239696

Capital social subscris si varsat

13.300.000 lei

Numar de actiuni

66.500.000

Simbol

SAFE

Piata de tranzactionare

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Standard

Evenimente importante de raportat: Rezultate Financiare Preliminare aferente anului 2023

In anul 2023, cifra de afaceri a Companiei la nivel individual s-a ridicat la 31,1 milioane de lei, o scadere cu 11% fata de anul 2022. Pe parcursul anului, serviciile de securitate cibernetica au contribuit cu 31% la cifra de afaceri totala, iar implementarea solutiilor de securitate cibernetica au contribuit cu 69%. In 2023, Safetech Innovations a castigat 14 clienti noi de pe piata romaneasca.

Alte venituri din exploatare au crescut cu 361% in 2023, pana la 1,6 milioane lei, ponderea majora a acestor venituri reprezentand subventiile pentru investitii transferate in venituri si care corespund amortizarii inregistrate pentru solutiile proprii (proiect fonduri europene nerambursabile, finalizat in 2019).

In ceea ce priveste cheltuielile, in 2023, cea mai mare contributie a fost adusa de cheltuielile cu beneficiile angajatilor, care au crescut cu 16% comparativ cu 2022, ajungand la 11,5 milioane de lei. La finalul anului 2023, Compania avea 62 angajati, fata de 50 de angajati la finalul anului 2022. Cel de-al doilea cost major este reprezentat de cheltuielile cu marfurile, care au crescut cu 71% fata de aceeasi perioada a anului trecut si au ajuns la aproximativ 10 milioane de lei. Aceasta crestere este determinata de dimensiunea mai mare a afacerii si reprezinta costul solutiilor implementate.

Alte cheltuieli de exploatare au scazut cu 15% in 2023, pana la 4,4 milioane de lei. Aceasta categorie include servicii executate de terti, cheltuieli cu redeventele, locatii de gestiune si chirii, precum si cheltuieli postale si taxe de telecomunicatii. Scaderea este generata si de neincluderea costului cu marfurile in aceasta categorie, iar celelalte cheltuieli, reprezentand cheltuielile cu echipamentele si licentele aferente proiectului cu fonduri UE au inregistrat un nivel mai scazut decat cele la nivelul anului 2023. Costurile cu materii prime si consumabile au inregistrat si ele o scadere de 41% in anul 2023 comparativ cu anul anterior, pana la 7,1 milioane lei din cauza realizarii unei cifre de afaceri mai mica decat anul trecut.

Amortizarile si deprecierile au scazut cu 24% in 2023, pana la 2,4 milioane lei si reprezinta active imobilizate, precum laptop-uri, mobilier, monitoare, precum si o solutie de automatizare a proceselor, achizitionate in 2021 ca parte a proiectului UE de cercetare si dezvoltare, necesare desfasurarii activitatii in scopul cresterii competitivitatii firmei. Aceste elemente genereaza cheltuieli cu amortizarea lunara, prin amortizarea acestora prin metoda liniara.

Categoria de provizioane, in valoare de 121 mii de lei, reprezinta creante de incasat de la clienti incerti, a caror scadenta a depasit 6 luni sau au intrat in insolventa.

La nivel individual, rezultatul operational a ajuns in anul 2023 la 11,1 milioane de lei, o scadere cu 5% fata de anul anterior, datorata in principal realizarii unei cifre de afaceri mai mica decat in anul anterior.

Cheltuielile financiare au crescut cu 12% comparativ cu anul 2022, ajungand la 225 mii de lei. In acelasi timp, veniturile financiare au scazut cu 28% in 2023, pana la 115 mii de lei. Prin urmare, rezultatul brut aferent anului 2023 a fost de 11 milioane de lei, o scadere cu 5% fata de anul anterior. Impozitul pe profit a scazut cu 5%, pana la 1,3 milioane lei in 2023, in linie cu scaderea rezultatului brut. Prin urmare, rezultatul net aferent anului 2023, la nivel individual, a fost de 9,7 milioane de lei, o scadere cu 5% fata de anul anterior.

La nivel consolidat, care include rezultatele entitatii din Marea Britanie, avand in vedere ca aceasta entitate nu a avut vanzari semnificative in anul 2023, Safetech Innovations a inregistrat aproximativ aceeasi cifra de afaceri cu cea inregistrata la nivel individual, iar profitul net a fost de 3,8 milioane lei.

Disponibilitate raport

Situatiile financiare preliminare individuale si consolidate neauditate ale Safetech Innovations S.A. aferente anului 2023, sunt disponibile pe site-ul Companiei, www.safetech.ro/ro/, la sectiunea Investitori si pe profilul emitentului de pe site-ul Bursei de Valori Bucuresti, www.bvb.ro. De asemenea, acestea sunt anexate acestui raport curent.

Conferinta telefonica

Conducerea va organiza o teleconferinta in limba romana pentru prezentarea rezultatelor financiare preliminare aferente anului 2023, in data de 28.02.2024, ora 12:00. Pentru a participa la conferinta telefonica, partile interesate sunt rugate sa trimita un e-mail la investors@safetech.ro. E-mailul de confirmare, precum si detaliile de autentificare, vor fi transmise in data de 27.02.2024, pana la finalul zilei.

Victor GANSAC

Director General

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.