joi | 16 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


SCUT SA BACAU - SCBC

Hotarari AGA O 11.04.2023

Data Publicare: 11.04.2023 13:37:15

Cod IRIS: 21E0D

Raportul curent

conform Regulamentului ASF nr. 5/2018

 

Data raportului – 11 Aprilie 2023

Denumirea entitatii emitente: Societatea Comerciala “SCUT” S.A. Bacau

Sediul social: Bacau, str. Izvoare, nr. 100, judetul Bacau

Numarul de telefon: 0234.584342

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrul Comertului: RO 955342

Numarul de ordine in Registrul Comertului – J04/71/1991

Capital social subscris si varsat: 552.533 lei

Cod LEI: 31570053TCBCEZ3Z2H81

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: ATS – Sistemul Alternativ de Tranzactionare administrat de catre B.V.B.       

            Evenimente importante de raportat:

            La data de 11 Aprilie 2023 ora 11:00 au avut loc lucrarile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor de la Societatea Comerciala SCUT S.A. Bacau, la care au participat actionari detinand un numar de 139867 actiuni cu drept de vot, reprezentand 63,28% din Capitalul Social.

            Lucrarile s-au desfasurat in conformitate cu prevederile Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si ale Actului Constitutiv al Societatii - Statutul si au fost adoptate urmatoarele Hotarari:

 

Hotararea 1.

Aproba situatiile financiare pentru exercitiul financiar incheiat la data de 31 Decembrie 2022, insotite de Raportul Consiliului de Administratie, Raportul Anual si Raportul Auditorului Financiar, conform anexei nr. 1 care face parte integrata din prezenta hotarare.

total venituri: 14.742.982 lei

total cheltuieli: 14.318.081 lei

profit inainte de impozitare: 424.901 lei

impozit pe profit: 123.762 lei

reducere impozit pe profit 2%: 2.475 lei

profit net: 303.614 lei

 

Hotararea 2.

Aproba:

            a) Repartizarea ca si dividend in totalitate a profitului net realizat in anul 2022 in suma de 303.614 lei, precum si aprobarea dividendului pentru anul 2022 in suma de 3 lei brut/ actiune corespunzator sumei de 663.039 lei:

  1. Profitul net repartizat: 303.614 lei
  2. Rezerve legale: 0 lei
  3. Dividende: 303.614 lei
  4. Alte rezerve: 0 lei

            b) Distribuire dividend in valoare de 663.039 lei (303.614 lei din profitul anului 2022 si 359.425 lei din alte rezerve).

            c) Distribuirea dividendelor catre actionari se va face conform prevederilor legale, iar costurile aferente platii vor fi suportate de catre actionari din valoarea dividendului net.

            d) Plata dividendelor se efectueaza prin Depozitarul Central si agentul de plata Banca Transilvania, pentru asigurarea continuitatii de plata a dividendelor pentru actionarii S.C. SCUT S.A. BACAU.

e) Aprobarea datei de 05 Mai 2023 ca data de inregistrare (ex-date 04 mai 2023) si a datei de 25 Mai 2023 ca data a platii aferente dividendului.

 

Hotararea 3.

Aproba data de 02 Mai 2023 ca data de inregistrare, respectiv de identificare (ex-date 28 Aprilie 2023) a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, cu exceptia hotararii privind dividendul.

 

Hotararea 4.

Aproba Bugetul de venituri si cheltuieli pentru anul 2023, stabileste programul de activitati inclusiv investitiile pentru anul 2023 astfel:

venituri totale: 14.986.241 lei

cheltuieli totale: 14.556.241 lei

profit brut: 430.000 lei

profit net: 305.000 lei

            Se imputerniceste Consiliul de Administratie al Societatii Comerciale SCUT S.A. Bacau sa angajeze credite bancare care vor fi garantate cu bunuri din patrimoniul societatii, in limita competentei prevazute de art. 26 lit. g din Actul Constitutiv al Societatii si sa inchirieze /instraineze /achizitioneze terenuri si/sau spatii de productie.

            Se imputerniceste Presedintele Consiliului de Administratie al Societatii Comerciale SCUT S.A. Bacau sa semneze contractele de credit/leasing cu institutiile financiare. Conducerea executiva si reprezentarea societatii comerciale SCUT S.A. Bacau si in raport cu tertii si in justitie se incredinteaza Presedintelui Consiliului de Administratie, Director General al Societatii, Radu Diana - nascuta la data de _____________, cu domiciliul in ___________, Judetul ____________, identificat cu Cartea de Identitate seria _______, nr. ______________, CNP ________________________. Pentru realizarea acestei misiuni are in directa sa subordonare compartimentele executive, cu sarcini de indrumare si control pe societate.

Investitii pe anul 2023:

In anul 2021 a fost obtinuta aprobarea finantarii din fonduri nerambursabile pentru un sistem de panouri fotovoltaice si statii de incarcare pentru masini electrice, iar in cursul anului 2022 a fost semnat contractul de finantare nerambursabila cu Autoritatea. Livrarea echipamentelor si lucrarile de instalare se vor efectua in decursul anului 2023, iar dupa finalizarea lucrarilor se va depune cererea de decontare pentru incasarea efectiva a fondurilor.

Pentru anul 2023, in ceea ce priveste activitatea de investitii, se vor lua masuri pentru dezvoltarea activitatii de service Mercedes - Benz, Ford Trucks, Multimarca si Semiremorci prin autorizarea repararii unei game variate de vehicule comerciale, se vor achita ratele la masinile achizitionate si in functie de posibilitati se vor procura si alte masini si utilaje. In curtea societatii, pe suprafata betonata, se vor inlocui placile de beton macinate. De asemenea, in continuare se va avea in vedere intretinerea si reparatia cladirilor si echipamentelor din dotare.

 

Hotararea 5.

Aproba prescrierea dividendelor aferente exercitiului financiar 2018 stabilite prin Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din 18.04.2019 - neridicate pana la data de 05.06.2022; Aproba inregistrarea dividendelor neridicate aferente exercitiului financiar 2018 conform reglementarilor aplicabile.

Valoarea dividendelor neridicate aferente exercitiului financiar 2018 este de 30.033,30 lei.

 

Hotararea 6.

Aproba numirea auditorului financiar PALUR MARGARETA, inregistrata la Camera Auditorilor Financiari din Romania cu Autorizatia nr. 2669/2008 si se incheie Contractul de Audit Financiar pe o perioada de 2 ani (exercitiul financiar 2023 si 2024).

 

Hotararea 7.

Aproba imputernicirea Consiliului de Administratie in vederea intreprinderii tuturor demersurilor necesare si semnarii tuturor documentelor in relatiile cu Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti si alte institutii, daca este cazul, pentru ducerea la indeplinire a Hotararilor A.G.O.A.

 

Rezultate vot AGOA :

 

Hotararea

 

Pentru

Impotriva

Abtinere

Total Voturi

1

%

2

%

3

%

1

139867

100

0

0

0

0

139867/100%

2

139867

100

0

0

0

0

139867/100%

3

139867

100

0

0

0

0

139867/100%

4

139867

100

0

0

0

0

139867/100%

5

139867

100

0

0

0

0

139867/100%

6

139867

100

0

0

0

0

139867/100%

7

139867

100

0

0

0

0

139867/100%

8

139867

100

0

0

0

0

139867/100%

 

a) Schimbari in controlul asupra emitentului - nu este cazul.

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active – nu este cazul.

c) Procedura de insolventa, respectiv de organizare judiciara sau faliment – nu este cazul.

d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2017 – nu este cazul.

e) Alte evenimente: nu este cazul.

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie

 Radu Diana

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.