vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


ZENTIVA S.A. - SCD

Hotarari AGOA & AGEA - 27 aprilie 2023

Data Publicare: 27.04.2023 11:37:06

Cod IRIS: 5F38C

Catre:

Autoritatea de Supraveghere Financiara

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

Bursa de Valori Bucuresti

Piata Reglementata, Categoria Standard (Actiuni)

De la:

ZENTIVA SA 

 

RAPORT CURENT

conform prevederilor Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile ulterioare si cele ale Regulamentului Autoritatii de Supraveghere Financiara nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului:

27 APRILIE 2023

Denumirea Emitentului:

ZENTIVA SA („Societatea”)

Sediul social:

Bd. Theodor Pallady nr. 50

Sector 3, Bucuresti

Romania

Numarul de telefon/fax:

+4021.304.72.00/ +4021.345.40.04

Pagina web:

www.zentiva.ro 

Numarul de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti si codul unic de inregistrare:

J40/363/1991

336206

Capital Social:

RON 69.701.704

Numarul de actiuni:

697.017.040 actiuni

Piata Reglementata pe care se tranzactioneaza instrumentele financiare emise:

Bursa de Valori Bucuresti, Segmentul Principal, Categoria Standard (Actiuni)

Evenimente importante de raportat:

Hotararile adunarilor generale ordinare si extraordinare ale actionarilor Societatii din data de 27 aprilie 2023

Societatea doreste sa informeze actionarii si investitorii ca (i) adunarea generala ordinara a actionarilor Societatii („AGOA”) convocata la data de 27 aprilie 2023 (prima convocare), la sediul Societatii, incepand cu ora 09:00 a.m. si, respectiv, (ii) adunarea generala extraordinara a actionarilor Societatii („AGEA”) convocata la data de 27 aprilie 2023 (prima convocare), la sediul Zentiva, incepand cu ora 10:00 a.m., au avut loc, fiind prezidate de dna. Simona Cocos, presedinte al Consiliului de Administratie si Director General al Societatii.

A.     In urma AGOA, actionarii Societatii au hotarat urmatoarele:

1.      Aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2022, insotite de Raportul Consiliului de Administratie si de Raportul Auditorului Independent.

2.      Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru exercitiul financiar 2023.

3.      Aprobarea alocarii profitului net al Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2022, determinat in conformitate cu legile aplicabile, la rezultatul reportat in contul contabil 117 „Rezultat reportat”, fiind la dispozitia Societatii pana la o decizie ulterioara.

4.      Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2022.

5.      Fixarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar aferent anului 2023 la nivelul maxim agregat de 3.181.077 RON.

6.      Modificarea si actualizarea Politicii de remunerare a conducerii Societatii.

7.      Aprobarea Raportului de remunerare a conducerii Societatii pentru exercitiul financiar incheiat la 31 decembrie 2022.

8.      Infiintarea unui punct de lucru al Societatii, la adresa: Comuna Dragomiresti Vale, Sat Dragomiresti Deal, Str. Bradului nr. 57, Celula B1, aleile 1 – 6, rampele 1, 2, 3, judetul Ilfov, Romania.

9.    Stabilirea datei de 18 mai 2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017 si a datei de 17 mai 2023 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.

10.  Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/sau a oricarui membru al Consiliului de Administratie si/sau a Directorului General al Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGOA si/sau contracte/documente in legatura cu punctul de lucru infiintat, sa depuna, sa solicite publicarea hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGOA.

B.     In urma AGEA, actionarii Societatii au hotarat urmatoarele:

  1. Aprobarea modificarii atributiilor Consiliului de Administratie al Societatii, prin completarea acestora si, implicit, a modificarii Actului constitutiv al Societatii, dupa cum urmeaza:

art. 3.2 din Actul constitutiv al Societatii se va modifica si va avea urmatorul continut:

„3.2. Societatea va putea infiinta, pe baza Hotararii Consiliului de Administratie, sucursale, reprezentante, agentii, puncte de lucru si alte sedii secundare, precum si filiale situate in Romania si/sau in strainatate.”

art. 11.3 din Actul constitutiv al Societatii se va modifica, in sensul eliminarii atributiei AGOA mentionata la litera g), si anume eliminarea atributiei referitoare la „Infiintarea sau desfiintarea uneia sau mai multora dintre sucursale, reprezentantele, agentiile, punctele de lucru si/ sau altor sedii secundare, precum si infiintarea sau desfiintarea filialelor Societatii”.

Ca urmare a acestei modificari, litera h) „Aprobarea oricarei alte hotarari aflate in competenta sa” de la art. 11.3 din Actul constitutiv, va deveni litera g).

art. 17.1 din Actul Constitutiv al Societatii se va modifica, in sensul adaugarii urmatoarei atributii:

„l) infiintarea sau desfiintarea uneia sau mai multora dintre sucursale, reprezentantele, agentiile, punctele de lucru si/ sau altor sedii secundare, precum si infiintarea sau desfiintarea filialelor Societatii;”

Ca urmare a acestei modificari, litera l) „Alte atributii stabilite de lege in competenta sa.” de la art. 17.1 din Actul constitutiv, va deveni litera m).

  1. Stabilirea datei de 18 mai 2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de catre AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 (1) din Legea nr. 24/2017 si a datei de 17 mai 2023 ca “ex-date” calculata in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. (l) din Regulamentul nr. 5/2018.
  2. Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie si/sau a oricarui membru al Consiliului de Administratie si/sau a Directorului General al Societatii, cu posibilitatea de subdelegare, ca in numele si pe seama Societatii, cu putere si autoritate deplina, sa semneze orice documente, inclusiv hotararea AGEA si/sau Actul constitutiv actualizat al Societatii, sa depuna, sa solicite publicarea hotararii in Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a, sa ridice orice documente, sa indeplineasca orice formalitati necesare in fata Oficiului Registrului Comertului, precum si in fata oricarei alte autoritati, institutii publice, persoane juridice sau fizice, precum si sa execute orice operatiuni, in vederea aducerii la indeplinire si asigurarii opozabilitatii hotararilor ce urmeaza sa fie adoptate de catre AGEA.

Hotararea AGOA si hotararea AGEA pot fi accesate pe website-ul Societatii, la urmatorul link: https://www.zentiva.ro/investors/general-meetings-shareholders.

 

Simona Cocos

Director General



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.