vineri | 17 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SEVERNAV SA DR. TR. SEVERIN - SEVE

Convocare AGAO 23/24.04.2024

Data Publicare: 19.03.2024 14:11:14

Cod IRIS: 80712

 

 

RAPORT CURENT

                                                           

Raport curent conform Legii 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare, Regulament ASF nr. 5/2018 privind si Codul Bursei de Valori Bucuresti

Data raportului: 19.03.2024

Denumirea entitatii emitente: SC SEVERNAV SA

Sediul social: Dr. Tr. Severin, Calea Timisoarei nr. 204, jud. Mehedinti

Tel/fax:                                                0252/308000; 0252/314675

Codul unic de inregistrare:                  RO 1606030

Nr.ordine in Registrul Comertului:     J/25/003/1990

Capital social subscris si varsat:         22.421.020 lei

Piata tranzactionare:                            AeRo

 

Evenimente important de raportat:

 

Convocarea AGOA a SC SEVERNAV SA pentru data de 23/24.04.2024.

 

Consiliul de Administratie al SC SEVERNAV SA, intrunit in data de 18.03.2024, a decis prin Hotararea nr. 04 din data de 18.03.2024, convocarea Adunararii Generale Ordinare a Actionarilor, pentru data de 23/24.04.2024, care vor avea urmatorul convocator si ordine de zi:

  

                                                           CONVOCATOR

 

Consiliul de Administratie al S.C. SEVERNAV S.A., intrunit in data de 18.03.2024, in conformitate cu prevederile Legii societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 privind piata de capital, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, precum si ale Actului constitutiv al societatii actualizat la data de 20.11.2023, convoaca:

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor  (A.G.O.A) in data de 23.04.2024, ora 10:00, in Drobeta Turnu Severin, Calea Timisoarei nr. 204, judetul Mehedinti, pentru toti actionarii inregistrati in Registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 09.04.2024 considerata  data de referinta pentru aceasta adunare. In situatia in care la data mentionata mai sus, din orice motiv, nu vor fi intrunite conditiile de cvorum stabilite de lege si de Actul Constitutiv, Adunarea se va  tine in data de 24.04.2024 ora 10:00, cu urmatoarea:

 

 ORDINE DE ZI

 

  1. Prezentarea si aprobarea Raportului Administratorilor incheiat la 31.12.2023 privind situatiile financiare 2023.
  2. Aprobarea situatiilor financiare la 31.12.2023 compuse din bilant, cont de profit si pierdere, cu anexele sale.
  3. Aprobarea Raportului Auditorului Independent privind situatiile financiare la 31.12.2023, intocmit de auditor Codreanu Liudmila Gabriela.
  4. Aprobarea repartizarii profitului net al societatii la data de 31.12.2023, in suma de 167.578 lei astfel:

Ø  8.379 lei pentru rezerve legale;

Ø  159.199 lei pentru acoperirea pierderilor din anii precedenti

  1. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2023.
  2. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru exercitiul financiar 2024 si Programul de investitii pe perioada 2024 – 2026, coform propunerii administratorilor.
  3. Aprobarea modificarii Politicii de remunerare a structurii de conducere a societatii Severnav SA.
  4. Aprobarea datei de 27.05.2024 (ex-date 26.05.2024) ca data de inregistrare care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii A.G.O.A.
  5. Aprobarea mandatarii Presedintelui Consiliului de Administratie Georgescu Constantin cu posibilitatea de substituire  sa semneze hotararea A.G.O.A. precum si orice alte documente aferente adunarii si sa efectueze toate procedurile si formalitatile de publicare si inregistrare a hotararilor adunarii, inclusiv formalitatile de publicare si inregistrare a hotararilor adunarii la ORC si la orice alte institutii publice. Persoana mandatata de adunare va avea dreptul de a delega aceasta imputernicire oricarei persoane pe care o considera potrivita.

 

Incepand cu data de 22.03.2024, convocatorul, materialele ce urmeaza sa fie prezentate  si aprobate, incluse pe ordinea de zi, care urmeaza sa fie prezentate Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor  si proiectele de hotarari  pentru fiecare punct de pe ordinea de zi a adunari  pot  fi consultate pe website-ul societatii (www.severnav.ro, Sectiunea materiale AGOA-AGEA) sau se pot obtine de catre actionari de la sediul societatii ( Calea Timisoarei nr. 204, Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti, tel.: 0252/308000, fax: 0252/314675, e-mail: office@severnav.ro).

Capitalul S.C. SEVERNAV S.A. este format din 8.968.408 actiuni, fiecare actiune detinuta dand dreptul la un vot in adunare.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au     dreptul:

De a introduce, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, noi puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala.

Dreptul de a prezenta, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a  adunari generale ordinre a actionarilor A.G.O.A

Daca va fi cazul, societatea va face disponibila o ordine de zi revizuita, folosind aceeasi procedura ca si cea utilizata pentru ordinea de zi anterioara, inainte de data de referinta, astfel incat sa permita celorlalti actionari sa desemneze un reprezentant sau, daca este cazul, sa voteze prin corespondenta.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind ordinea de zi a adunari generale (A.G.O.A) Intrebarile vor fi transmise sau inregistrate la registratura societatii cel mai tarziu cu  o zi lucratoare inainte de data adunarii la sediul societatii, in plic inchis cu mentiunea “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23/24.04.2024”, sau prin mijloace electronice avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e-mail: office@severnav.ro. Societatea poate sa raspunda inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul Severnav.

Actionarii vor adresa intrebarile in scris insotite de copia actului de identitate valabil in cazul persoanelor fizice, iar in cazul persoanelor juridice un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului/orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, apostilat, insotit de traducerea legalizata in limba romana de un traducator autorizat de Ministerul Justitiei, care atesta calitatea de reprezentant legal pentru semnatarul propunerii/intrebarilor, emis cu cel mult 1 luna inainte de data publicarii prezentului Convocator si transmis in original sau copie conforma cu originalul.

De asemenea vor atasa o copie a actului de identitate a actionarului persoana fizica/ a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica.

Propunerile si intrebarile actionarilor precum si documentele ce atesta indeplinirea conditiilor pentru exercitarea acestor drepturi, vor fi transmise, fie sub forma unui document semnat olograf, in original - transmis prin posta sau servicii de curierat la sediul S.C. SEVERNAV S.A. (Calea Timisoarei nr. 204, Drobeta Turnu Severin, judetul Mehedinti), in plic inchis cu mentiunea scrisa in clar:” Pentru ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR  din data de 23/24.04.2024”, fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica prin e-mail la adresa de e-mail: office@severnav.ro, mentionand la subiect: ”Pentru ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 23/24.04.2024”.

Actionarii Societatii inregistrati la data de referinta (09.04.2024) in registrul actionarilor tinut de Depozitarul Central vor putea participa si vota in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Actionarii pot participa la sedinta A.G.O.A. direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane (pe baza de imputernicire speciala sau generala) sau pot vota prin corespondenta.

 Documentele necesare pentru participarea la A.G.O.A. a actionarilor persoane fizice sunt:

-daca actionarul se prezinta personal - actul de identitate;

-daca actionarul este reprezentat de o alta persoana - imputernicire speciala si actul de  identitate al reprezentantului.

Reprezentantii actionarilor persoane juridice vor dovedi calitatea astfel:

reprezentantul legal - cu un certificat constatator eliberat de ORC/ orice alt document emis de catre o autoritate competenta din statul in care persoana juridica isi are sediul, aposilat, insotit de traducerea legalizata in limba romana de un traducator autorizat de Ministerul Justitiei, care ii atesta calitatea de reprezentant legal, emis cu cel mult 1 una luna inainte de data publicarii prezentului convocator si prezentat in original sau copie conform cu originalul;

Persoana fizica ce se prezinta la A.G.O.A. in calitate de reprezentant al unui actionar persoana juridica va fi identificata pe baza actului de identitate.

Procurile speciale si formularele de vot prin corespondenta.

Incepand cu data de 22.03.2024, formularele de vot, procuri speciale si formularele de vot prin corespondenta se pot obtine de pe website-ul societatii, Sectiunea materiale A.G.O.A., de la sediul societatii, sau la adresa de e-mail www.severnav.ro.

Dupa completarea si semnarea acestora, un exemplar original al imputernicirii speciale/ formularului de vot prin corespondenta va trebui sa parvina societatii cu 48 de ore inainte de adunare, sub sanctiunea pierderii dreptului de vot prin reprezentat/prin corespondenta in Adunare conform legii.

Procurile speciale/formularele de vot prin corespondenta vor fi insotite:

In cazul unui actionar persoana fizica - de o copie a actului de identitate al actionarului persoana fizica;

In cazul unui actionar persoana juridica - de o copie a actului de identitate al reprezentantului legal al actionarului persoana juridica, precum si de documentul oficial care atesta calitatea de reprezentant legal pentru semnatarul procurii/formularului de vot prin coespondenta, conform conditiilor precizate mai sus.

Imputernicirile speciale/formularele de vot prin corespondenta vor fi transmise:

Fie sub forma unui document semnat olograf, in original – transmis prin posta sau servicii de curierat- la S.C. SEVERNAV S.A.( Calea Timisoarei nr. 204, Drobeta – Turnu Severin, judetul Mehedinti), in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar: pentru ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 23/24.04.2024;

Fie sub forma unui document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, prin e-mail la adresa: office@severnav.ro, mentionand la subiect: pentru Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor din data de 23/24.04.2024.

Imputernicirile speciale/formularele de vot prin corespondenta vor trebui sa contina informatiile prevazute in formularele de imputernicire speciala/formularele de vot prin corespondenta puse la dispozitie de SEVERNAV SA, cu precizarea votului pentru fiecare punct de pe ordinea de zi.

Formularele de vot prin corespondenta care nu sunt primite de catre Societate in termenul stabilit nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii pentru adoptarea hotararilor in cadrul AGOA.

Procurile speciale/buletinele de vot prin corespondenta care nu contin cel putin informatiile cuprinse in formularul pus la dispozitie de Societate nu sunt opozabile Societatii, nefiind opozabile Societatii nici procurile generale care nu contin informatiile minime cerute de prevederile legale.

Actionarii sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a adunarii generale, caz in care ordinea de zi revizuita va fi publicata in termen legal. In aceasta ipoteza, formularele de imputerniciri speciale si formularele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitia actionarilor in termenul legal.

 

 

 

                                              Presedintele Consiliului de Administratie,

                                                        GEORGESCU CONSTANTIN

 

 

 

 

                                                       

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.