vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SIGSTRAT SA SIGHETU MARMATIEI - SIGS

Convocare AGA O & E 29.04.2024

Data Publicare: 21.03.2024 9:16:43

Cod IRIS: D41BD

 

Raport curent conform, Legii 24/2017 si a Regulamentului ASF nr.5/2018

 

 

Data raporului:21.03.2024

Denumirea Societatii:SIGSTRAT SA

Sediu social:loc.Sighetu Marmatiei, str.Unirii, nr.40, jud.Maramures

Numar de ordine in Registru Comertului:J24/13/1993

Cod Fiscal:RO 2954386

Nr.telefon/fax:0262 - 31117; 0262 - 315464

Capital social subscris si varsat: 2.325.077

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise BVB – AeRO

 

 

I.Evenimente importante de raportat

          Convocarea Adunarii Generale Orinare si Extraordinare

             a societatii SIGSTRAT SA din data de 29.04.2024.

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII

SIGSTRAT SA

 

Cu sediul in localitatea Sighetu Marmatiei, str. Unirii nr.40, judetul Maramures, avand CUI RO 2954386 si numar de ordine in Registrul Comertului J24/13/1993, cu un capital social subscris si varsat de 2.325.077 lei, respectiv un numar de 23.250.770 actiuni comune, nominative, cu o valoare nominala de 0.1 lei/actiune;

 

CONVOACA

 

I. Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA) pentru data de 29.04.2024 ora 12.00  la sediul societatii SIGSTRAT SA, str.Unirii nr.40, Sighetu Marmatiei, jud. Maramures.

si

II. Adunarea Generala Extraordinara (AGEA) pentru data de 29.04.2024. ora 14,00 la sediul societatii SIGSTRAT SA, str.Unirii nr.40, Sighetu Marmatiei, jud. Maramures.

La sedinta AGOA si AGEA pot participa si vota actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 16.04.2024, stabilita ca data de referinta.

 

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea

 

ORDINEA DE ZI

 

 1.Aprobarea Raportului Consiliului de Administratie, privind situatia financiara a societatii pe anul 2023.

          2.Aprobarea Raportului Auditorului financiar, privind situatia financiara pe anul 2023.

         

3.Aprobarea situatiei financiare anuale 2023, pe baza bilantului contabil si a Contului de profit si pierdere, repartizarea profitului obtinut.

Nota: nu se propune repartizare pe dividend.

          4. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2024.

          5. Aprobarea bugetului de investitii pe anul 2024.

          6. Aprobarea propunerii de casare a mijloacelor fixe pe anul 2023.

          7. Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru anul 2023.

          8. Aprobarea politicii de remunerare a conducerii executive.

          9. Aprobarea gajarii, inchirierii sau desfintarii unuia sau mai multor unitati ale societatii, respectiv bunuri, conform Legii 31/1990, art. 111,  alin. (2) lit.f.

          10. Aprobarea incheierii unui nou contract de Audit financiar cu firma GDV Audit Consult SRL Bucuresti, pe durata unui an de zile.

          11. Aprobarea delegarii, dreptului de a hotara si angaja credite bancare, in lei si in valuta, necesare pentru buna desfasurare a activitatii societatii, Directorului General, pana la urmatoarea AGOA.

          12. Alegerea  Consiliului de Administratie format din trei membri pentru un mandat de 4 ani.

          13.Alegerea de catre AGOA, a persoanei care va ocupa functia de Presedinte al Consiliului de Administratie dintre cei trei administratori, conform Statutului Societatii.

.         14. Aprobarea datei de 17.05.2024,  ca data de inregistrare;

          15. Aprobarea datei de 16.05.2024, ca ex date.

 

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI

1.     Modificarea cap III art. 8 din statutul societatii cu urmatorul cuprins:

Art.8. ACTIUNILE

          Actiunile societatii sunt nominative, dematerializate si tranzactionate potrivit prevederilor legislatiei pietei de capital.

          Societatea va tine evidenta actiunilor conform reglementarilor in vigoare.

          Actionarii societatii sunt:

Denumire detinator

Numar detineri

Procent (%)

Coproprietari:  Kertesz Elisabeta,

                     Kertesz Diana-Andrea

12.264.834

52.7502

Pers. Fizice

8.737.459

37.5793

Pers.Juridice

2.248.477

9.6705

Total

23.250.770

100

2. Aprobarea datei de 17.05.2024,  ca data de inregistrare;

          3. Aprobarea datei de 16.05.2024, ca ex date.

 

Actionarii reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi si proiecte de hotarari, pentru punctele de pe ordinea de zi AGOA sau AGEA pentru punctele noi propuse, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii.

Actionarii pot adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi, raspunsurile urmand sa le primeasca in cadrul desfasurarii adunarii generale ordinare sau extraordinare si de pe web site-ul societatii :www.sigstrat.ro, la sectiunea “ info actionari”, pana la data de 24.04.2024.

Actionarii au obligatia sa trimita materialele/intrebarile, in scris, in plicuri inchise, insotite de copii ale actelor de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv ale certificatelor de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii cu mentiunea “ pentru AGOA sau AGEA din data de 29/30.04.2024”. Documentele, materialele si proiectele de hotarari ale adunarilor generale ordinare si extraordinare se pot consulta, pe web site-ul societatii: www.sigstrat.ro, la sectiunea “ info actionari”, sau la sediul societatii incepand cu data de 29.03.2024.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participle la adunarile generale extraordinare si ordinare se face in cazul persoanelor fizice, prin simpla proba a identitatii lor pe baza actului de identitate, iar in cazul persoanelor juridice, sau persoane juridice reprezentate, cu imputernicirea/procura acordata persoanei care le reprezinta.

Actionarii care nu pot participa personal la AGOA si AGEA pot da procura speciala de reprezentare altor persoane. Formularele de procura speciala se pot obtine de la sediul societatii, sau web site-ul societatii: www.sigstrat.ro, la sectiunea “ info actionari”, incepand cu data de 29.03.2024 si pentru a fi valabile, vor fi depuse un exemplar in original pana cel tarziu in data de 24.04.2024, la secretariatul societatii sau prin corespondenta, respectand acelasi termen cu mentiunea pe plic “ pentru AGOA sau AGEA din data de 29/30.04.2024”.

Actionarii indreptatiti sa participe la adunarile generale, pot vota prin corespondenta inaintea sedintelor AGOA sau AGEA prin utilizarea formularului de “vot prin corespondenta”. Formularul poate fi obtinut, incepand cu data de 29.03.2024, de la sediul societatii sau descarcat de pe www.sigstrat.ro, la sectiunea “ info actionari”.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, insotite de copii ale actului de identitate, pentru persoane fizice, respectiv certificate de inregistrare in cazul persoanelor juridice, pot fi transmise la sediul societatii sau la adresa de mail sigstrat@sigstrat.ro pana la data de 24.04.2024, cu mentiunea pe plic “pentru AGOA sau AGEA din data de 29/30.04.2024”.

In aplicarea prevederilor aliniat 23 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, pozitia de abtinere exercitata de un actionar nu reprezinta un vot exprimat.

Propunerile actionarilor privind candidaturile pentru functia de administrator se vor depune la sediul societatii pana la data de 16.04.2024

In cazul neindeplinirii cvorumului pentru AGOA sau AGEA la prima convocare, a doua convocare AGOA sau AGEA se face pentru data de 30.04.2024, in acelasi loc, la aceeasi ora, avand aceeasi data de referinta si aceeasi ordine de zi ca pentru prima convocare.

 

 

 

 

 

Presedintele

Consiliului de Administratie

Kertesz Elisabeta

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.