vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SIGSTRAT SA SIGHETU MARMATIEI - SIGS

Convocare AGAO 21/03/2024

Data Publicare: 14.02.2024 18:00:16

Cod IRIS: D926A

 

 

 

 

Raport curent conform, Legii 24/2017 si a Regulamentului ASF nr.5/2018

 

 

Data raporului:14.02.2024

Denumirea Societatii:SIGSTRAT SA

Sediu social:loc.Sighetu Marmatiei, str.Unirii, nr.40, jud.Maramures

Numar de ordine in Registru Comertului:J24/13/1993

Cod Fiscal:RO 2954386

Nr.telefon/fax:0262 - 31117; 0262 - 315464

Capital social subscris si varsat: 2.325.077

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise BVB – AeRO

 

 

 

I.Evenimente importante de raportat

Convocare AGOA a societatii SIGSTRAT SA din data de 21.03.2024.

 

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL SOCIETATII

SIGSTRAT SA

 

Cu sediul in localitatea Sighetu Marmatiei, str. Unirii nr.40, judetul Maramures, avand CUI RO 2954386 si numar de ordine in Registrul Comertului J24/13/1993, cu un capital social subscris si varsat de 2.325.077 lei, respectiv un numar de 23.250.770 actiuni comune, nominative, cu o valoare nominala de 0.1 lei/actiune;

 

CONVOACA

 

 Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (AGOA) pentru data de 21.03.2024 ora 14.00  la sediul societatii SIGSTRAT SA, str.Unirii nr.40, Sighetu Marmatiei, jud. Maramures.

La sedinta AGOA pot participa si vota actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 12.03.2024, stabilita ca data de referinta.

         

 

Adunarea generala ordinara a actionarilor va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI

 

1. Prezentarea unui raport al Consiliuluio de Administratie al societatii cu privire la utilizarea activelor imobilizate ale societatii, care contine:

1.1. Adresa fiecarui activ;

1.2. Utilizarea curenta a fiecarui activ;

1.3.Valoarea contabila a fiecarui activ;

1.4. Data ultimei reevaluari;

 

Pentru cladirile societatii se vor prezenta:

1.5. Tipul cladirilor (deposit, industrial, birouri) pentru fiecare cladire;

1.6. Suprafata utila afiecarei cladiri;

1.7. Suprafata spatiului utilizat de societate in activitatea de baza pentru fiecare cladire;

1.8.Suprafata totala a spatiului inchiriabil defalcate pe fiecare cladire;

1.9. Suprafata spatiilor inchiriate , defalcate pe fiecare spatiu;

1.10. Suprafata spatiului neinchiriat si neutilizat in alte scopuri pentru fiecare cladire;

 

2. Prezentarea unui raport al Consiliului de Administratie al societatii cu privire la spatiile inchiriate de societate, care contine:

2.1. Denumire chirias pentru fiecare spatiu inchiriat;

2.2.Adresa fiecarui spatiuh inchiriat

2.3.Pretul perceput (lei sau euro/mp/luna), penrtu fiecare chirias defalcat pe tipul spatiului inchiriat;

2.4.Durata fiecarui contract de inchiriere;

2.5. Veniturile din chirii pentru in ultimii 2 ani, pentru fiecare contract de inchiriere;

2.6. Restantele care s-au inregistrat la incasarea chiriilor;

2.7.Masurile luate de Consiliul de Administratie pentru recuperarea restantelor, daca este cazul;

2.8. Informatii cu privire la spatiile care sunt subinchiriate;

 

3. Prezentarea unui raport al Consiliului de Administratie al societatii cu privire la terenurile si cladirile sau alte active din categoria mijloacelor fixe cu o valoare mai mare de 1000 euro, care au fost dobandite si/sau instrainate de catre societate pe parcursul anilor 2020-2022.

 

4. Prezentarea unui raport al Cosiliului de Administratie al societatii cu privire la structura detaliata a veniturilor societatii pentru exercitiile financiare ale anilor 2021-2022, grupate pe activitati, conform Clasificarii  Activitatilor din economia Nationala (CAEN)

 

5. Prezentarea unui raport al Consiliului de Administratie al societatii cu privire la creantele societatii la data de 31.12.2023, care contine urmatoarele informatii:

5.1. Debitorul pentru fiecare creanta;

5.2. Activitatea din care provine fiecare creanta;

5.3. Data la care a fost inregistrata fiecare creanta;

5.4. Data scadentei fiecarei creante;

5.5. Numarul de zile de intarziere la incasare a fiecarei creante;

5.6. Valoarea fiecarei creante incerte;

5.7. Ajustarile constituite pentru fiecare suma incerta;

5.8. Demersurile intreprinse de conducerea societatii pentru recuperarea fiecarei creante a carei termen de incasare a fost deposit.

 

6.  Prezentarea  unui raport al consiliului de Administratie al societatii pentru anii 2021-2022 cu privire la alte beneficii, inlesniri sau orice alta forma de venit primate de catre membri Consiliului de Administratie si directorii societatii. In cadrul acestui raport se va prezenta care sunt costurile suportate de societate aferente deplasarilor effectuate de catre administratorii societatii in ani 2021-2022, cu precizarea acestora pentru fiecare membru al consiliului de administratie.

 

7. Prezentarea unui raport al Consiliului de administratie al societatii cu privire la costul total de consultant de care a beneficiat societatea in anii 2021-2022. Altele decat cele de consultant fiscal.

 

8. Aprobarea repartizarii sumei de 2325077 lei din rezultatul reportat din anii anteriori inregistrat la 30.06.2023, in vederea acordarii de dividende. Dividendul propus este in valoare bruta de 0.1lei/actiune. Propunerea privind data platii dividendelor este de 2 luni de la data sedintei AGA.

 

          5.Aprobarea datei de 10.04.2023,  ca data de inregistrare;

          6. Aprobarea datei de 09.04.2023, ca ex date.

 

Actionarii reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul de a introduce noi puncte pe ordinea de zi si proiecte de hotarari, pentru punctele de pe ordinea de zi AGEA sau AGOA pentru punctele noi propuse, in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii.

Actionarii pot adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi, raspunsurile urmand sa le primeasca in cadrul desfasurarii adunarii generale ordinare sau extraordinare si de pe web site-ul societatii :www.sigstrat.ro, la sectiunea “ info actionari”, pana la data de 18.03.2024.

Actionarii au obligatia sa trimita materialele/intrebarile, in scris, in plicuri inchise, insotite de copii ale actelor de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv ale certificatelor de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii cu mentiunea “ pentru AGOA din data de 21/22.03.2024”. Documentele, materialele si proiectele de hotarari ale adunarilor generale ordinare se pot consulta, pe web site-ul societatii: www.sigstrat.ro, la sectiunea “ info actionari”, sau la sediul societatii incepand cu data de 21.02.2024.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarile generale extraordinare si ordinare se face in cazul persoanelor fizice, prin simpla proba a identitatii lor pe baza actului de identitate, iar in cazul persoanelor juridice, sau persoane juridice reprezentate, cu imputernicirea/procura acordata persoanei care le reprezinta.

Actionarii care nu pot participa personal la AGOA pot da procura speciala de reprezentare altor persoane. Formularele de procura speciala se pot obtine de la sediul societatii, sau web site-ul societatii: www.sigstrat.ro, la sectiunea “ info actionari”, incepand cu data de 21.03.2024 si pentru a fi valabile, vor fi depuse un exemplar in original pana cel tarziu in data de 18.03.2024, la secretariatul societatii sau prin corespondenta, respectand acelasi termen cu mentiunea pe plic “ pentru AGOA din data de 21/22.03.2024”.

Actionarii indreptatiti sa participe la adunarile generale, pot vota prin corespondenta inaintea sedintei AGOA prin utilizarea formularului de “vot prin corespondenta”. Formularul poate fi obtinut, incepand cu data de 21.02.2024, de la sediul societatii sau descarcat de pe www.sigstrat.ro, la sectiunea “ info actionari”.

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, insotite de copii ale actului de identitate, pentru persoane fizice, respectiv certificate de inregistrare in cazul persoanelor juridice, pot fi transmise la sediul societatii sau la adresa de mail sigstrat@sigstrat.ro pana la data de 18.03.2024, cu mentiunea pe plic “pentru AGOA din data de 21/22.03.2024”.

In aplicarea prevederilor aliniat 23 din Legea 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, pozitia de abtinere exercitata de un actionar nu reprezinta un vot exprimat.

 

In cazul neindeplinirii cvorumului pentru AGOA la prima convocare, a doua convocare AGOA se face pentru data de 22.03.2024, in acelasi loc, la aceeasi ora, avand aceeasi data de referinta si aceeasi ordine de zi ca pentru prima convocare.

 

 

 

 

 

 

Presedintele

Consiliului de Administratie

Kertesz Elisabeta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.