Raport curent conform, Legii 24/2017 si a Regulamentului ASF nr.5/2018
Data raporului:22.03.2024
Denumirea Societatii:SIGSTRAT SA
Sediu social:loc.Sighetu Marmatiei, str.Unirii, nr.40, jud.Maramures
Numar de ordine in Registru Comertului:J24/13/1993
Cod
Fiscal:RO 2954386
Nr.telefon/fax:0262 - 31117; 0262 - 315464
Capital social subscris si varsat: 2.325.077
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise BVB – AeRO
I.Evenimente importante de raportat
In data de 21.03.2024 a avut loc Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SIGSTRAT SA legal si statutar intrunita prin prezenta directa si prin reprezentant pe baza de procura speciala a actionarilor in proportie de 59.05 % din capitalul societatii.
In urma dezbaterilor punctelor incluse pe ordinea de zi, conform Convocatorului, Adunarea Generala Ordinara a SIGSTRAT a adoptat cu majoritate de voturi urmatoarele hotarari
Cu 12278756 voturi pentru si 1455122 voturi impotriva,
1. S-a luat act de prezentarea unui raport al Consiliuluio de Administratie al societatii cu privire la utilizarea activelor imobilizate ale societatii, care contine:
1.1. Adresa fiecarui activ;
1.2. Utilizarea curenta a fiecarui activ;
1.3.Valoarea contabila a fiecarui activ;
1.4. Data ultimei reevaluari;
Pentru cladirile societatii se vor prezenta:
1.5. Tipul cladirilor (depozit, industrial, birouri) pentru fiecare cladire;
1.6. Suprafata utila afiecarei cladiri;
1.7. Suprafata spatiului utilizat de societate in activitatea de baza pentru fiecare cladire;
1.8.Suprafata totala a spatiului inchiriabil defalcate pe fiecare cladire;
1.9. Suprafata spatiilor inchiriate , defalcate pe fiecare spatiu;
1.10. Suprafata spatiului neinchiriat si neutilizat in alte scopuri pentru fiecare cladire;
Cu 12278756 voturi pentru si 1455122 voturi impotriva
2. S-a luat act de prezentarea unui raport al Consiliului de Administratie al societatii cu privire la spatiile inchiriate de societate, care contine:
2.1. Denumire chirias pentru fiecare spatiu inchiriat;
2.2.Adresa fiecarui spatiuh inchiriat
2.3.Pretul perceput (lei sau euro/mp/luna), penrtu fiecare chirias defalcat pe tipul spatiului inchiriat;
2.4.Durata fiecarui contract de inchiriere;
2.5. Veniturile din chirii pentru in ultimii 2 ani, pentru fiecare contract de inchiriere;
2.6. Restantele care s-au inregistrat la incasarea chiriilor;
2.7.Masurile luate de Consiliul de Administratie pentru recuperarea restantelor, daca este cazul;
2.8. Informatii cu privire la spatiile care sunt subinchiriate;
Cu 12278756 voturi pentru si 1455122 voturi impotriva,
3. S-a luat act de prezentarea unui raport al Consiliului de Administratie al societatii cu privire la terenurile si cladirile sau alte active din categoria mijloacelor fixe cu o valoare mai mare de 1000 euro, care au fost dobandite si/sau instrainate de catre societate pe parcursul anilor 2020-2022.
Cu 12278756 voturi pentru si 1455122 voturi impotriva,
4. S-a luat act de prezentarea unui raport al Cosiliului de Administratie al societatii cu privire la structura detaliata a veniturilor societatii pentru exercitiile financiare ale anilor 2021-2022, grupate pe activitati, conform Clasificarii Activitatilor din economia Nationala (CAEN).
Cu 12278756 voturi pentru si 1455122 voturi impotriva,
5. S-a luat act de prezentarea unui raport al Consiliului de Administratie al societatii cu privire la creantele societatii la data de 31.12.2023, care contine urmatoarele informatii:
5.1. Debitorul pentru fiecare creanta;
5.2. Activitatea din care provine fiecare creanta;
5.3. Data la care a fost inregistrata fiecare creanta;
5.4. Data scadentei fiecarei creante;
5.5. Numarul de zile de intarziere la incasare a fiecarei creante;
5.6. Valoarea fiecarei creante incerte;
5.7. Ajustarile constituite pentru fiecare suma incerta;
5.8. Demersurile intreprinse de conducerea societatii pentru recuperarea fiecarei creante a carei termen de incasare a fost deposit.
Cu 12278756 voturi pentru si 1455122 voturi impotriva
6. S-a luat act de prezentarea unui raport al consiliului de Administratie al societatii pentru anii 2021-2022 cu privire la alte beneficii, inlesniri sau orice alta forma de venit primate de catre membri Consiliului de Administratie si directorii societatii. In cadrul acestui raport se va prezenta care sunt costurile suportate de societate aferente deplasarilor effectuate de catre administratorii societatii in ani 2021-2022, cu precizarea acestora pentru fiecare membru al consiliului de administratie.
Cu 12278756 voturi pentru si 1455122 voturi impotriva
7. S-a luat act de prezentarea unui raport al Consiliului de administratie al societatii cu privire la costul total de consultant de care a beneficiat societatea in anii 2021-2022. Altele decat cele de consultant fiscal.
8. Nu se aproba repartizarea sumei de 2325077 lei din rezultatul reportat din anii anteriori inregistrat la 30.06.2023, in vederea acordarii de dividende.
Pentru repartizarea sumei sub forma de dividende au votat 1459122 pentru si 12278756 voturi au fost impotriva.
Cu 13733878 voturi pentru se aproba data de 10.04.2024 ca data de inregistrare si data de 09.04.2024 ca ex date.
Presedintele
Consiliului de Administratie
Kertesz Elisabeta