Catre
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Bursa de valori
Raport curent conform, Legii 24/2017 si a Regulamentului ASF nr.5/2018
Data raporului:28.04.2023
Denumirea Societatii:SIGSTRAT SA
Sediu social:loc.Sighetu Marmatiei, str.Unirii, nr.40, jud.Maramures
Numar de ordine in Registru Comertului:J24/13/1993
Cod Fiscal:RO 2954386
Nr.telefon/fax:0262 - 31117; 0262 - 315464
Capital social subscris si varsat: 2.325.077
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise BVB – AeRO
I.Evenimente importante de raportat
In data de 27.04.2023 a avut loc Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor SIGSTRAT SA legal si statutar intrunita prin prezenta directa si prin reprezentant pe baza de perocura speciala a actionarilor in proportie de 53.268 % din capitalul societatii.
In urma dezbaterilor, Adunarea Generala Ordinara a SIGSTRAT a aprobat punctele incluse pe ordinea de zi, conform Convocatorului publicat si a adoptat in unanimitate urmatoarele hotarari:
1.Aproba Raportului Consiliului de Administratie, privind situatia financiara a societatii pe anul 2022.
2.Aproba Raportului Auditorului financiar, privind situatia financiara pe anul 2022.
3.Aproba situatia financiara anuala 2022, pe baza bilantului contabil si a Contului de profit si pierdere, aproba repartizarea profitului obtinut dupa cum urmeaza:
Datele principale exprimate in lei sunt:
Rezultat din exploatare 2.736.893 lei
Rezultat brut 2.735.108 lei
Rezultat net 2.297.491 lei
Repartizat pentru surse proprii de finantare 2 297 491 lei
4. Aproba bugetul de venituri si cheltuieli pe anul 2023.
5. Aproba bugetul de investitii pe anul 2023.
6. Aproba propunerea de casare a mijloacelor fixe pe anul 2022.
7. Aproba descarcarea de gestiune a administratorilor pentru anul 2022.
8. Aproba politica de remunerare a conducerii executive.
9. Aproba gajarea, inchirierea sau desfintarea unuia sau mai multor unitati ale societatii, respectiv bunuri, conform Legii 31/1990, art. 111, alin. (2) lit.f.
10. Aproba incheierea unui nou contract de Audit financiar cu firma GDV Audit Consult SRL Bucuresti, pe durata unui an de zile.
11. Aproba delegarea, dreptului de a hotara si angaja credite bancare, in lei si in valuta, necesare pentru buna desfasurare a activitatii societatii, Directorului General, pana la urmatoarea AGOA.
12. Aproba revocarea a doi administratori avand in vedere modificarile Statutului societatii prin reducerea numarului de administratori de la 5 (cinci) la 3 (trei) administratori.
13. Aproba data de 18.05.2023 ca data de inregistrare.
14. Aproba data de 17.05.2023 ca ex date.
Presedinte Consiliu de Adminitratie
Kertesz Elisabeta