duminică | 12 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A. - SNO

Completare Convocare AGAO 22/23.04.2024

Data Publicare: 01.04.2024 8:35:29

Cod IRIS: 92C62

SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A.

 

Catre:

BURSA DE VALORI BUCURESTI – Departamentul Operatiuni Emitenti Piete Reglementate

                AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA – Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

 

RAPORT CURENT

CONFORM LEGII NR.24/2017 SI A REGULAMENTULUI ASF NR.5/2018

privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

DATA RAPORTULUI: 01 APRILIE 2024

 

Denumirea entitatii emitente: SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A.;

Sediul social principal: Str. TUFARI, Nr.4, Loc. ORSOVA,  Jud. MEHEDINTI;

Telefon: 0252/362399; Fax: 0252/360648                                             

Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului  Comertului: RO 1614734;

Numarul si data inreg. la Oficiul Registrului Comertului: J25/150/03.04.1991;

Cod LEI: 254900UXAJ8TPIKLXG79

Capital social subscris si varsat: 28.557.297,5 lei                                                                                

Numar de actiuni: 11.422.919 actiuni comune, a cate 2,5 lei fiecare;

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti – Categoria Standard (simbol de piata: SNO)

 

 

Eveniment important de raportat:  Completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 22/23.04.2024

 

 

Avand in vedere faptul ca societatea SEA CONTAINER SERVICES S.R.L. ,  cu sediul in Constanta, Incinta Port,Lotul B1, Hala de productie-C1, Cladire Administrativa -C2 si platforma betonata -C3, jud.Constanta, CUI 13233113, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J13/1384/2000, reprezentata legal prin Administrator dl Ion Dumitru, in calitate de actionar al societatii SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A., prin detinerea unui numar de 5.711.441 actiuni cu valoare nominala de 2,50 lei fiecare, reprezentand 49,9998% din capitalul social total al societatii, in conformitate cu prevederile art.117^1 din Legea nr.31/1990 republicata in 2004, cu modificarile si completarile  ulterioare si cu art.105 alin (3) lit.a) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a solicitat, prin adresa nr.557/27.03.2024 si inregistrata la societatea Santierul Naval Orsova S.A. sub nr.761/27.03.2024, completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata de societatea Santierul Naval Orsova S.A. pentru data de 22/23.04.2024, cu un punct suplimentar, astfel:

” Aprobarea formei contractului de administrare care urmeaza sa fie incheiat cu membrii Consiliului de Administratie.”,

Consiliul de administratie al societatii SANTIERUL NAVAL ORSOVA S.A., cu sediul principal in Municipiul Orsova, strada Tufari, nr.4, inregistrata la ORC al Judetului Mehedinti sub nr.J25/150/1991, C.U.I. RO1614734, completeaza Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 22/23.04.2024, ora 10.00, publicata in Monitorul Oficial nr.1290 din data de 14.03.2024 , in ziarul Bursa nr.50 din data de 14.03.2024 , in ziarul Datina nr.9535 din  data de 15.03.2024 si pe website-ul societatii- www.snorsova.ro , cu punctul 18, ( in continuarea punctelor de la anuntul initial) .

Ordinea de zi va fi urmatoarea:

 

1. Alegerea secretariatului de sedinta format din trei membri, respectiv d-na Maria Carstoiu, d-na Carmen Inca si d-nul Horia Ciorecan,  actionari cu datele de identificare disponibile la sediul societatii, insarcinat cu verificarea prezentei actionarilor, indeplinirea formalitatilor cerute de lege si actul constitutiv pentru tinerea adunarii generale, numararea voturilor exprimate in cadrul sedintei adunarii generale si intocmirea procesului-verbal de sedinta;

2. Prezentarea raportului privind rezultatelor reevaluarii imobilizarilor corporale din grupa nave. Aprobarea inregistrarii diferentelor din reevaluare in valoare neta de 269.048,14 lei in evidentele contabile la 31.12.2023;

3. Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale, aferente exercitiului financiar 2023, intocmite in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara, pe baza Raportului de gestiune al Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar statutar;

4. Aprobarea ca din rezultatul reportat, reprezentand surplusul realizat din rezerve din reevaluare, suma de 1.367.084,18 lei sa fie utilizata pentru acoperirea pierderii contabile nete;

5. Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2023. Consiliul de Administratie propune ca profitul net in suma de 3.453.687,23 lei sa fie repartizat pe urmatoarele destinatii:

         - 2.848.032,44 lei pentru acoperirea pierderii contabile nete

         - 605.654,79 lei ca sursa proprie de finantare;

6. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli si a programului de investitii pe anul 2024, conform propunerii administratorilor;

7. Prezentarea si supunerea spre aprobare a Raportului de remunerare aferent exercitiului financiar 2023;

8. Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023;

9. Alegerea membrilor Consiliului de Administratie, pentru un mandat de 4 ani care va incepe in data de 23.04.2024, cu aplicarea metodei votului cumulativ;

10.  Descarcarea de gestiune a administratorilor care nu au fost reconfirmati prin vot cumulativ in noul Consiliu de Administratie pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar din anul 2024;

11.  Aprobarea remuneratiilor fixe cuvenite administratorilor pentru exercitiul financiar 2024, conform art.19 (2) din Actul Constitutiv, la nivelul aprobat de actionari pentru exercitiul financiar 2023.

12.  Aprobarea incheierii Contractului de Administrare cu membrii Consiliului de administratie;

13.  Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2024, anexa la contractul de administrare si de mandat;

14.  Desemnarea d-lui Mircea Ion Sperdea pentru semnarea Contractului de Administrare cu membrii Consiliului de Administratie, in calitate de mandatar conventional din partea societatii;

15.    Aprobarea efectuarii in exercitiul financiar 2024 a inregistrarii contabile la ” venituri” a dividendelor neridicate timp de mai mult de 3 ani de la data exigibilitatii, pentru care dreptul la dividend se stinge prin prescriptie, respectiv dividendele aferente exercitiului financiar 2019 existente in sold ca neplatite la data de 31.12.2023, in suma de  67.446,42 lei.

16.    Aprobarea datei de 02 iulie 2024 ca data de inregistrare si a ex-date 01 iulie 2024 pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor .

17.   Imputernicirea d-lui Mircea Ion Sperdea, director general al societatii, pentru semnarea hotararii adunarii generale ordinare a actionarilor (AGOA) si a oricaror alte acte necesare punerii in executare a hotararii AGOA si de a efectua  formalitatile de publicitate si inregistrare a acesteia.

18.  Aprobarea formei contractului de administrare care urmeaza sa fie incheiat cu membrii Consiliului de Administratie.

 

         Ordinea de zi completata a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, modelul de imputernicire speciala , formularele de buletine de vot prin corespondenta precum si proiectele de hotarare A.G.O.A. pentru punctele noi introduse, se pot consulta  pe  site-ul societatii - www.snorsova.ro si/sau la sediul societatii.

         Celelalte prevederi privind organizarea si desfasurarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, cuprinse in Convocatorul initial, raman nemodificate.

 

Director general,

Ing. Mircea Ion Sperdea

                       

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.