luni | 20 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SOCEP S.A. - SOCP

Ordine de zi revizuita AGOA 27/28.04.2023

Data Publicare: 07.04.2023 18:00:19

Cod IRIS: 1CE2A

Catre : Bursa de Valori Bucuresti       

             Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT

conform Regulamentului ASF nr. 5 / 2018

Data raportului: 07.04.2023

 

Denumire societate: SOCEP SA

Sediul social: Constanta, Incinta Port Nou Dana 34, jud.Constanta

Telefon/fax: 0241/693856; 0241/693759

Cod unic de inregistrare: 1870767

Nr. de ordine in Reg.Com: J 13/643/1991

Piata de tranzactionare: BVB. Standard, simbol SOCP

Capital social: 34.622.275,80 lei impartit in 346.222.758 actiuni nominative dematerializate cu valoare nominala de 0,10 lei/actiune

 

            Eveniment de raportat: Ordine de zi revizuita pentru AGOA SOCEP SA convocata in data de 27/28.04.2023.

 

            Directoratul societatii SOCEP S.A. Constanta, cu sediul in municipiul Constanta, Incinta Port Nou Dana 34, judetul Constanta, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului Constanta sub nr. J13/643/1991, CUI RO 1870767,

            Avnd in vedere adresa nr. 3490 / 07.04.2023 privind solicitarea societatii Sammarina Imobiliare SA, in calitate de actionar al SOCEP SA cu o detinere de 5,88 % din capitalul social, de introducere pe ordinea de zi a AGOA convocata pentru data de 27 / 28.04.2023  a 2 (doua) noi puncte,

            In conformitate cu art.117 si art.1171(3) din Legea nr.31/1990 privind societatile comerciale, cu art. 105 (6) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si cu Regulamentul ASF nr.5/2020, pune la dispozitia actionarilor urmatoarea:

Ordine de zi revizuita:

 

1.      Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare anuale intocmite pentru exercitiul financiar din anul 2022.

2.      Aprobarea raportului anual al exercitiului financiar din anul 2022.

3.      Prezentarea raportului auditorului extern.

4.      Prezentarea si aprobarea investitiilor realizate in cursul anului 2022 si a modului de finantare a acestora.

5.      Prezentarea si aprobarea raportului Directoratului si aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Directoratului  pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar din anul 2022.

6.      Prezentarea si aprobarea raportului Consiliul de Supraveghere si aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Supraveghere pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar din anul 2022.

7.      Aprobarea raportului de remunerare.

8.      Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli si a programului investitional pentru anul 2023.

9.      Aprobarea repartizarii profitului net al exercitiului financiar 2022 in valoare de 40.245.993,32 lei, astfel: rezerva profit reinvestit: 1.109.402 lei, profit nerepartizat: 39.136.591,32 lei, dividend : 0.

 

10.  Aprobarea repartizarii pe dividend a sumei de 24.700.000 lei din profitul net al exercitiului financiar 2022.

11.  Aprobarea datei platii dividendului: conform art. 87(3) din Legea nr.24/2017 in termen de 30 de zile de la data publicarii hotararii adunarii generale a actionarilor in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

12.  Aprobarea majorarii indemnizatiei membrilor Consiliului de Supraveghere cu 60%.

13.  Numirea auditorului financiar al societatii pentru o perioada / un mandat de 1 (un) an, respectiv de la 29.04.2023 pana la 29.04.2024.

14.  Aprobarea datei de 18.05.2023 ca data de inregistrare conform art. 87 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

15.  Aprobarea datei de 17.05.2023 ca ex-date, conform art. 2 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

16.  Imputernicirea d-nei cons.jur.Ileana Graur sa depuna la Oficiul Registrului Comertului Constanta hotararea adunarii generale ordinare a actionarilor si sa efectueze mentiunile ce se impun.

Punctele 10 si 12 din ordinea de zi au fost completate la solicitarea actionarului Sammarina Imobiliare SA. Punctul 11 al ordinei de zi a fost completat conform Hotararii Directoratului din data de 07.04.2023.

Director General

Dorinel Cazacu

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.