sâmbătă | 11 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SOMPLAST SA NASAUD - SOPL

Completare Convocare AGAO 26.04.2024

Data Publicare: 09.04.2024 9:22:14

Cod IRIS: 9CB9A

 

Raport curent

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 republicata si Regulamentul ASF nr. 5/2018

 

Data raportului: 9 aprilie 2024

Denumirea societatii: SOMPLAST S.A.      

Sediul social: Nasaud, str. George Cosbuc, nr. 147,  jud. Bistrita-Nasaud

Numar de telefon: 0263/360032

Cod unic de inregistrare la ORC Bistrita: RO 575688

Numar de ordine in Registrul Comertului: J06/5/1991

Capital social si varsat: 3.580.858,60 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti, piata AeRO

Simbol de piata: SOPL      

 

 

Evenimente importante de raportat:

 

Completarea ordinii de zi a

 

Convocatorului

 

Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Somplast S.A.

26 aprilie 2024

 

In conformitate cu prevederile art. 234 alin.1 lit. a) si b) din Regulamentul ASF nr. 5/2018,  Consiliul de Administratie al Somplast S.A. cu sediul in Nasaud, str. George Cosbuc, nr. 147, jud. Bistrita–Nasaud, judetul Bistrita-Nasaud, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J06/5/1991, avand CUI 575688, informeaza persoanele interesate asupra faptului ca in sedinta din data de 8 aprilie 2024,

 

avand in vedere solicitarea inregistrata in data de 8 aprilie 2024, formulata in temeiul art.117¹ din Legea societatilor nr. 31/1990 de actionarul Teraplast S.A., detinator al unui numar de actiuni reprezentand 70,75% din capitalul social al Somplast S.A., privind completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Somplast S.A. convocata pentru data de 26 aprilie 2024,

 

Consiliul de Administratie al Somplast S.A. a hotarat

 

COMPLETAREA ORDINII DE ZI

 

a Convocatorului Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 26 aprilie 2024, cu punctul 9, respectiv: “Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie, pentru un mandat cu o durata de timp egala cu mandatul ramas de efectuat al administratorilor in functie, respectiv pana la data de 22 aprilie 2025”.

 

Ordinea de zi, completata, este urmatoarea:

1.    Aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2023, pe baza Raportului Consiliului de Administratie al Societatii si a Raportului auditorului financiar.

2.    Aprobarea repartizarii pierderii nete aferente exercitiului financiar al anului 2023 in suma de 2.041.210 lei, la rezultatul reportat, urmand a fi acoperita din profitul anilor urmatori.

3.    Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2023.

4.    Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar al anului 2024.

5.    Aprobarea Programului de Investitii, aferent exercitiului financiar al anului 2024.

6.    Stabilirea nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul in curs si a limitei generale a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie. Remuneratiile astfel stabilite vor fi valabile pana la data urmatoarei adunari generale ordinare prin care se va aproba cuantumul indemnizatiilor administratorilor si/sau a remuneratiilor suplimentare.

7.    Mandatarea presedintelui Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Somplast S.A. sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea AGOA.

8.    Mandatarea Directorului General al Societatii, dl. Daniel Adumitrachioaiei, pentru efectuarea tuturor formalitatilor necesare inregistrarii si publicarii hotararilor luate in cadrul AGOA la autoritatile competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Persoana mandatata are dreptul de a delega unei alte persoane mandatul pentru formalitatile amintite anterior.

9.    Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie, pentru un mandat cu o durata de timp egala cu mandatul ramas de efectuat al administratorilor in functie, respectiv pana la data de 22 aprilie 2025.

 

Data de referinta pentru actionarii indreptatiti sa participe si sa voteze in Adunarea Generala Ordinara se mentine pentru data de 17 aprilie 2024.

 

In cazul in care la data de 26 aprilie 2024 nu sunt intrunite conditiile statutare de cvorum pentru validitatea deliberarilor, completarea ordinii de zi este valabila si pentru a doua Adunare Generala Ordinara convocata pentru data de 29 aprilie 2024, in acelasi loc si la aceeasi ora.

 

Ordinea de zi completata a convocatorului Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 26 aprilie 2024, formularele de procuri speciale actualizate, formularele de buletin de vot prin corespondenta actualizate, materialele informative si proiectul de Hotarare AGOA vor fi disponibilie si vor putea fi consultate pe pagina de web a societatii www.somplast.ro si/sau la sediul societatii, incepand cu data de 10.04.2024.

 

Procurile speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta vor fi transmise la sediul societatii, in plic inchis cu mentiunea „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A ACTIONARILOR DIN DATA DE  26/29.04.2024” pana cel mai tarziu cu 48 ore inainte de data primei convocari, adica pana la data de 24.04.2024, ora 11:00 (data numarului de registratura in cazul documentelor depuse, respectiv data postei de sosire in cazul documentelor expediate).

Actionarii Societatii, indiferent de participatia detinuta in capitalul social, precum si administratorii actuali ai Societatii pot prezenta propuneri de candidati pentru numirea in calitate de membru al consiliului de administratie, pana la data de 16 aprilie 2024, inclusiv. Propunerile vor fi insotite de informatii privind numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia respectiva, precum si de (i) o copie a actului de identitate valid al actionarului/administratorului Societatii (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal inscris in lista actionarilor Societatii, emisa de Depozitarul Central S.A.), (ii) curriculum vitae al persoanei propuse si (iii) nota privind informarea candidatului cu privire la procesarea datelor personale. Lista cuprinzand informatiile cu privire la numele, prenumele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se va afla la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia, la sediul societatii, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www. somplast.ro, incepand cu data de 10 aprilie 2024.

 

Celelalte prevederi ale Convocatorului Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 26 aprilie 2024 nu se modifica.

 

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la tel. 0263/360032, intre orele 12-15.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Daniel ADUMITRACHIOAIEI

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.