sâmbătă | 11 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


SOMPLAST SA NASAUD - SOPL

Convocare AGAO 28 aprilie 2023

Data Publicare: 24.03.2023 18:10:18

Cod IRIS: 0C424

 

Raport curent

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 republicata si Regulamentul ASF nr. 5/2018

 

Data raportului: 24 martie 2023

Denumirea societatii: SOMPLAST S.A.      

Sediul social: Nasaud, str. George Cosbuc, nr. 147,  jud. Bistrita-Nasaud

Numar de telefon: 0263/360032

Cod unic de inregistrare la ORC Bistrita: RO 575688

Numar de ordine in Registrul Comertului: J06/5/1991

Capital social si varsat: 8.138.315 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Bursa de Valori Bucuresti, piata AeRO

Simbol de piata: SOPL      

 

 

Evenimente importante de raportat:

 

Convocator

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor Somplast S.A.

28 aprilie 2023

 

In conformitate cu prevederile art. 111 si urmatoarele din Legea societatilor nr. 31/1990, cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Consiliul de Administratie al SOMPLAST S.A. NASAUD, inregistrata la O.R.C. Bistrita-Nasaud sub nr. J/06/5/1991, avand codul de inregistrare fiscala - RO 575688, capital social subscris si varsat 8.138.315 lei (Societatea), in sedinta din data de 24 martie 2023,

 

CONVOACA

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR SOCIETATII, pentru data de 28 aprilie 2023, incepand cu ora 13:00 la sediul Societatii SOMPLAST S.A. NASAUD, situat in orasul Nasaud, str. George Cosbuc, nr. 147, jud. Bistrita–Nasaud, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor, tinut de Depozitarul Central S.A., la data de referinta 19 aprilie 2023 (AGOA).

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, urmatoarea Adunare Generala Ordinara a Actionarilor este convocata pentru data de 29 aprilie 2023, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare.

 

 

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea

 

ORDINE DE ZI:

 

1.               Aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2022, pe baza Raportului Consiliului de Administratie al Societatii si a Raportului auditorului financiar.

2.               Aprobarea repartizarii pierderii nete aferente exercitiului financiar al anului 2022 in suma de 1.330.121 lei, la rezultatul reportat, urmand a fi acoperita din profitul anilor urmatori.

3.               Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2022.

4.               Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar al anului 2023.

5.               Aprobarea Programului de Investitii, aferent exercitiului financiar al anului 2023.

6.               Stabilirea nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul in curs si a limitei generale a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie. Remuneratiile astfel stabilite vor fi valabile pana la data urmatoarei adunari generale ordinare prin care se va aproba cuantumul indemnizatiilor administratorilor si/sau a remuneratiilor suplimentare.

7.               Alegerea auditorului extern al Societatii, stabilirea duratei contractului de prestari de servicii de audit si a remuneratiei acordate acestuia.

8.               Mandatarea presedintelui Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Somplast S.A. sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea AGOA.

9.               Mandatarea Directorului General al Societatii, dl. Daniel Adumitrachioaiei, pentru efectuarea tuturor formalitatilor necesare inregistrarii si publicarii hotararilor luate in cadrul AGOA la autoritatile competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Persoana mandatata are dreptul de a delega unei alte persoane mandatul pentru formalitatile amintite anterior.

 

Doar persoanele care sunt inregistrate ca actionari in registrul actionarilor Societatii la data de referinta au dreptul de a participa si de a vota in cadrul AGOA.

 

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la AGOA este permis prin simpla proba a identitatii  acestora, facuta in cazul persoanelor fizice cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice cu actul de identitate al reprezentantului legal, si in cazul actionarilor reprezentati, cu actul de identitate al reprezentantului, in baza imputernicirii acordate.

 

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de emitent de la Depozitarul Central, sau, dupa caz, pentru date diferite de data de referinta, pe baza urmatoarelor documente prezentate emitentului de catre actionar:

a)  extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la depozitarul central/respectivii participanti;

Cu toate acestea, daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central in legatura cu reprezentantul sau legal sau nu este mentionata aceasta informatie in lista actionarilor de la data de referinta primita de societate de la Depozitarul Central, atunci dovada calitatii de reprezentant legal se va face cu certificatul constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, in scopul dovedirii existentei persoanei juridice si a numelui/calitatii de reprezentant legal, cu o vechime de cel mult 1 luna raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.

Cerintele de identificare de mai sus se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor.

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, are/au dreptul:

a)                  De a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de AGOA. si

b)                  De a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA.

Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la lit. a) si b) numai in scris, in termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data publicarii prezentei convocari in Monitorul Oficial, respectiv pana cel tarziu in data de 12 aprilie 2023 inclusiv.

 

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, in format intrebare-raspuns.

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale AGOA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii: www.somplast.ro si/sau la sediul societatii, incepand cu data de 28 martie 2023, in zilele lucratoare intre orele 08:00-16:30.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct, prin corespondenta sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii, pe baza de procura speciala sau procura generala.

 

Formularele de procura speciala se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 28 martie 2023 intre orele 08:00-16:30 sau se pot descarca de pe site-ul societatii www.somplast.ro. Procurile generale trebuie sa fie conforme prevederilor legale incidente aplicabile. Dupa completare,  procurile speciale, respectiv procurile generale inainte de prima lor utilizare, insotite de documentele prevazute la art. 205 din Regulamentul ASF nr. 5/2018 vor fi depuse la sediul societatii pana cel mai tarziu cu 48 ore inainte de data primei convocari (data numarului de registratura in cazul documentelor depuse, respectiv data postei de sosire in cazul documentelor expediate), respectiv pana cel tarziu la data de 26 aprilie 2023, ora 11:00. Procurile pot fi transmise, in acelasi termen, si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa somplast@somplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2023”.

Procurile speciale si procurile generale, inainte de prima lor utilizare, depuse dupa expirarea termenului sus-mentionat precum si cele care nu indeplinesc conditiile legale vor fi considerate nule de drept.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 28 martie 2023, intre orele 08:00-16:30 de la sediul societatii sau de pe site-ul www.somplast.ro

 

 

In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot completat si semnat, insotit de copia actului de identitate (buletin/carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la sediul societatii, in plic inchis cu mentiunea „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A ACTIONARILOR DIN DATA DE  28/29 aprilie 2023” pana cel mai tarziu cu 48 ore inainte de data primei convocari, adica pana la data de 26 aprilie 2023, ora 11:00 (data numarului de registratura in cazul documentelor depuse, respectiv data postei de sosire in cazul documentelor expediate). Buletinele de vot pot fi transmise in acelasi termen si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa somplast@somplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 28/29.04.2023”.

 

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant al actionarului, in situatia in care acesta a primit din partea respectivului actionar o imputernicire speciala/generala care se depune la Societate in conformitate cu art. 105 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata sau daca reprezentantul este o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, cu respectarea art. 105 alin. (11) din Legea nr. 24/2017.

 

La completarea procurilor speciale si a buletinelor de vot prin corespondenta, se va tine cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGOA cu noi puncte. In acest caz, procurile speciale actualizate si buletinele de vot actualizate pot fi obtinute de la registratura societatii si de pe pagina de web a societatii: www.somplast.ro, incepand cu data publicarii ordinii de zi completate. In cazul in care ordinea de zi va fi completata iar actionarii nu trimit procurile speciale si/sau buletinele de vot prin corespondenta actualizate, procurile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trimise anterior completarii ordinii de zi vor fi luate in considerare doar pentru punctele din acestea care se regasesc pe ordinea de zi initiala.

 

La data convocarii, capitalul social al Societatii este format din 3.255.326 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot. Societatea nu detine actiuni proprii, prin urmare numarul total de drepturi de vot la data convocarii este de 3.255.326 drepturi de vot.

 

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la tel. 0263/360032, intre orele 08:00-16:30.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Daniel ADUMITRACHIOAIEI

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.