sâmbătă | 18 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


S.P.I.T. BUCOVINA SA SUCEAVA - SPTU

Convocare AGAE 08.11.2023

Data Publicare: 03.10.2023 18:15:15

Cod IRIS: D1262

SPIT BUCOVINA S.A.

Calea Unirii nr 25 bis

mun. Suceava, jud. Suceava

Tel.0230.521164 fax 0230.521767

RO728129, J33/117/1991

 

Catre: ASF - Sectorul Instrumentelor si Investitiilor Financiare

            Bursa de Valori Bucuresti

 

 

Data raport: 03.10.2023

Denumirea societatii comerciale: SPIT BUCOVINA S.A.

Sediul Social: Suceava, str Calea Unirii nr 25bis

Codul Unic de inregistrare: RO 728129

Numar de ordine in Reg Com: J33/117/1991

Capitalul Social subscris si varsat: 5.945.907

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: ATS-Aero

Eveniment important de raportat: Convocare Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor.

 

Societatea SPIT BUCOVINA S.A., cu sediul in mun. Suceava, str. Calea Unirii nr 25bis, Jud. Suceava, inregistrata la la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Suceava sub numarul J33/117/1991, Cod Unic de Inregistrare RO 728129, (denumita in continuare „Societatea”), prin Consiliul de Administratie,

 

In temeiul Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata (“Legea nr. 31/1990”), Legii nr. 126/2018 privind pietele de instrumente financiare („Legea nr. 126/2018”), Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul nr. 5/2018”) si Actului Constitutiv al Societatii,

 

CONVOACA:

Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii (denumita in continuare “AGEA”), la sediul social al Societatii din Mun. Suceava, str. Calea Unirii, nr. 25 bis, Jud. Suceava, in data de 08.11.2023, de la ora 16:00, pentru toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii, tinut de societatea Depozitarul Central S.A. Bucuresti, la sfarsitul zilei de 27.10.2023, considerata Data de Referinta pentru aceasta adunare. In cazul in care la data mentionata mai sus, din orice motiv, nu se vor intruni cerintele de cvorum stabilite de lege si de art. 15 alin. (2) din Actul Constitutiv al Societatii, se convoaca si se fixeaza, in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990 si ale acelorasi dipozitii statutare, cea de-a doua Adunare Generala Extraordinara a Actionarilor Societatii pentru ziua imediat urmatoare, respectiv 09.11.2023, de la ora 16:00, la aceeasi adresa, cu aceeasi ordine de zi si Data de Referinta,

Avand urmatoarea ORDINE DE ZI:

1.            Aprobarea prealabila a vanzarii de catre Societate a urmatoarelor active imobile, reprezentand peste 20% din valoarea totala a activelor Societatii:

 

(a)         Imobil teren si constructii situat in Mun. Suceava, str. Calea Unirii, nr. 25 bis, Jud. Suceava compus din teren intravilan in suprafata totala de 27.119 mp inscris in cartea funciara nr. 59780 a localitatii Suceava cu numar cadastral 59780, impreuna cu constructiile edificate pe teren avand numerele cadastrale 59780 – C1 (Laborator CTC, suprafata construita la sol de 258 mp), 59780 – C2 (HALA, suprafata construita la sol de 10.535 mp), 59780 – C3 (Atelier set motor, suprafata construita la sol de 97 mp), 59780 – C4 (Chiosc, suprafata construita la sol de 20 mp), 59780 – C5 (Statie Ventilatie dezafectata, suprafata construita la sol de 61 mp), 59780 – C6 (Statie COM. Distributie, suprafata construita la sol de 21 mp), 59780 – C7 (Hala de montari tinichigerie auto, suprafata construita la sol de 2.417 mp), 59780 – C8 (Atelier debitare, suprafata construita la sol de 208 mp), 59780 – C9 (Punct  trafo, suprafata construita la sol de 88 mp), 59780 – C10 (Atelier auto utilari, suprafata construita la sol de 362 mp), 59780 – C11 (Cladire comasata, suprafata construita la sol de 533 mp), 59780 – C12 (Hala demontari auto, suprafata construita la sol de 223 mp) si 59780 – C13 (Depozit acifd, suprafata construita la sol de 50 mp) constructii inscrise in aceeasi carte funciara, rezultata in urma dezmembrarii imobilului in suprafata totala de 32.061 mp inscris in cartea funciara nr. 59493;

(b)         Imobil teren si constructii situat in Mun. Suceava, str. Calea Unirii, nr. 25 bis, Jud. Suceava compus din teren intravilan in suprafata totala de 4.942 mp inscris in cartea funciara nr. 59781 a localitatii Suceava cu numar cadastral 59781, impreuna cu constructiile edificate pe teren avand numerele cadastrale 59781 – C1 (Statie compresoare, suprafata construita la sol de 98 mp), 59781 – C2 (Magazie desfacere, suprafata construita la sol de 247 mp)  si 59781 – C3 (Baraca metalica, suprafata construita la sol de 138 mp), constructii inscrise in aceeasi carte funciara, rezultata in urma dezmembrarii imobilului in suprafata totala de 32.061 mp inscris in cartea funciara nr. 59493.

2.            Aprobarea pretului vanzarii si a conditiilor de plata a pretului dupa cum urmeaza: (a) aprobarea vanzarii activelor, impreuna sau separat, la un pret total de minimum 12.866.181,55 lei, echivalent a 2.602.383 Euro (la care se va adauga TVA in cota prevazuta de dispozitiile legale), reprezentand pretul de piata determinat prin Raportul de Evaluare; (b) aprobarea vanzarii in rate a imobilelor pentru o durata de maximum 24 de luni cu conditia platii de catre cumparator la data semnarii contractului/contractelor de vanzare a minimum 25% din pretul de vanzare, (3) aprobarea constituirii ipotecii legale asupra restului de pret si a oricaror alte garantii sau sanctiuni contractuale pentru neplata transelor lunare.

3.            Aprobarea imputernicirii Consiliului de Administratie ca eventualele sume obtinute din vanzarea activelor mai sus mentionate sa fie utilizate pentru modernizarea imobilelor ce raman in proprietatea societatii, realizarea de noi spatii comerciale, constituirea de depozite bancare la termen precum si efectuarea de tranzactii pe piata de capital.

4.            Aprobarea datei de 28.11.2023 ca Data de Inregistrare, conform art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 si a datei de 27.11.2023 ca Data „ex date”, conform art. 2 alin. (2) lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018.

5.            Mandatarea Presedintelui Consiliului de Administratie al Societatii, dl. Catana Alin Cornel, cu posibilitatea de substituire, pentru: (i) a incheia si/sau semna, in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii: hotararile prezentei Adunari Generale Extraordinare a Actionarilor,  oricare si toate hotararile, documentele, aplicatiile, formularele si cererile adoptate/ intocmite in scopul sau pentru executarea hotararilor prezentei Adunari Generale Extraordinare a Actionarilor in relatie cu orice persoana fizica sau juridica, privata sau publica si pentru (ii) a efectua toate formalitatile legale pentru implementarea, inregistrarea, publicitatea, opozabilitatea, executarea si publicarea hotararilor adoptate (iii) de  a perfecta contractul sau contractele de vanzare a imobilelor, negocierea clauzelor acestora si a garantiilor/ipotecilor constituite, in numele si pe seama Societatii, avand libertate de negociere in limitele stabilite de catre Adunarea Generala Extraordinara.

 

(a)         Dreptul actionarilor de a participa la Adunarea Generala Extraordinara ale Actionarilor

La AGEA sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali) sau prin reprezentant (pe baza de Imputernicire speciala/ generala), sau, inainte de AGEA prin corespondenta (pe baza de Buletin de vot prin corespondenta).

Accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (carte de identitate sau, dupa caz, Pasaport/ permis de sedere pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (carte de identitate sau, dupa caz, Pasaport/ permis de sedere pentru cetatenii straini).

Reprezentantii actionarilor persoane fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (carte de identitate sau, dupa caz, Pasaport/ permis de sedere pentru cetatenii straini), insotit de Imputernicirea speciala/ generala semnata de catre actionarul persoana fizica. Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate (carte de identitate sau, dupa caz, Pasaport/permis de sedere pentru cetatenii straini), insotit de Imputernicirea speciala/generala semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor Spit Bucovina S.A. de la Data de Referinta, primita de la Depozitarul Central S.A.

(b)         Documentele aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGEA

 

Incepand cu data de 06.10.2023, urmatoarele documente pot fi descarcate de pe website-ul Societatii www.spitbucovina.ro  sau pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09:00 – 15:00, de la sediul Societatii:

-          Convocatorul  AGEA;

-          Formularele de Imputerniciri speciale pentru reprezentarea actionarilor in AGEA, formulare care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi;

-          Formularele de Buletine de vot prin corespondenta pentru participarea si exprimarea votului actionarilor in AGEA, care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi;

-          Documentele si materialele informative referitoare la punctele de pe ordinea de zi a adunarilor, respectiv: Raport de evaluare intocmit de Societatea BELCASA SRL la data de 13.09.2023, Nota de prezentare a activelor societatii si Extrasele de carte funciara privind imobilele avand numere cadastrale 59780 si 59781;

-          Proiectele de hotarari pentru punctele de pe ordinea de zi a AGEA.

 

(c)          Imputernicirile generale

Pentru validitatea mandatului general, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (1) pct. (19) din Legea nr. 24/2017), fie de avocat, iar actionarul sa fie client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, astfel cum este definit de dipozitiile legale aplicabile.Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Societatea nu impune un anumit format pentru Imputernicirea generala.

Impreuna cu Imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca: (i) imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului; (ii) imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

Inainte de prima lor utilizare, Imputernicirile generale, insotite de documentele aferente, se vor depune/expedia, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 06.11.2023, ora 16:00 mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 08/09.11.2023”. Imputernicirile generale in copie certificata vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesul-verbal al adunarii. Imputernicirile generale sunt valabile pentru o perioada care nu va putea depasi 3 ani, daca partile nu au prevazut in mod expres un termen mai mare.

Imputernicirile generale, insotite de documentele aferente, pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa office@spitbucovina.ro  astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 06.11.2023, ora 16:00 mentionand la subiect „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 08/09.11.2023”.

Verificarea si validarea Imputernicirilor generale depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand a pastra in siguranta inscrisurile.

 

(d)         Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta

Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot „Pentru”, vot „Impotriva”, respectiv mentiunea „Abtinere”).

Votul prin corespondenta poate fi exprimat prin Buletinul de vot prin corespondenta si de catre reprezentantul  actionarului, numai in situatia in care acesta: (i) a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/ generala, care se depune la Societate in forma prevazuta de reglementarile legale si termenul precizat in convocator sau (ii) reprezentantul este o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, acesta putand vota exclusiv in conformitate si in limita instructiunilor primite de la clientii sai avand calitatea de actionari la Data de Referinta.

Pentru toate punctele de pe ordinea de zi se va folosi un singur formular de Imputernicire speciala/Buletin de vot prin corespondenta, disponibilizat de Societate.

La completarea Imputernicirilor speciale/ Buletinelor de vot prin corespondenta, actionarii sau, dupa caz, reprezentantii actionarilor, sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGEA cu noi puncte sau propuneri de hotarari, caz in care ordinea de zi va fi completata si pusa la dispozitia  actionarilor, conform dispozitiilor legale aplicabile,  incepand cu data de 27.10.2023. In aceasta ipoteza, Imputernicirile speciale/ Buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitia actionarilor incepand cu aceeasi data de 27.10.2023

Imputernicirea speciala/Buletinul de vot prin corespondenta si documentele aferente vor fi transmise pentru a fi inregistrate la registratura Societatii pana cel tarziu in data de 06.11.2023, ora 16:00, mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 08/09.11.2023”.

Pana la aceeasi data, imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa office@spitbucovina.ro, mentionand la subiect „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 08/09.11.2023”.

Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta care nu sunt inregistrate la registratura Societatii pana la termenele mentionate mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si de vot in AGEA.

Centralizarea, verificarea si tinerea evidentei Buletinelor de vot prin corespondenta, precum si verificarea si validarea Imputernicirilor speciale depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand a pastra in siguranta inscrisurile, precum si confidentialitatea voturilor astfel exprimate, pana la momentul supunerii la vot a subiectelor corespunzatoare aferente ordinii de zi.

(e)          Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii, au dreptul, in conditiile legii, sa solicite introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGEA, precum si sa prezinte proiecte de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a acestora, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire/curierat, mentionand pe plic in clar „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 08/09.11.2023”, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 23.10.2023, ora 15:00. Fiecare nou punct propus trebuie sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobarea adunarii.

 

(f)          Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGEA.  Intrebarile vor fi transmise in scris si vor fi depuse/expediate prin scrisoare recomandata/curierat sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa office@spitbucovina.ro, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 27.10.2023, ora 15:00, mentionand pe plic sau dupa caz la subiect in clar „Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 08/09.11.2023”

Raspunsurile vor fi disponibile pe website-ul Societatii www.spitbucovina.ro, incepand cu data de 03.11.2023, societatea putand formula un raspuns general pentru intrebari avand acelasi continut.

Dreptul de a adresa intrebari si obligatia Societatii de a raspunde vor fi conditionate de protejarea confidentialitatii si a intereselor Societatii.

In cazul in care exercitarea drepturilor se face prin reprezentant imputernicit, imputernicirile speciale si cele generale trebuie depuse anterior la Societate in conditiile mentionate in Convocator la lit. (c) si lit. (d).

Pentru exercitarea drepturilor conferite de lege si recunoscute prin prezentul convocator, orice document comunicat societatii trebuie sa fie insotit  de dovada calitatii de actionar, actionarii urmand a transmite societatii anexat imputernicirilor/buletinelor de vot/comunicarilor privind exercitarea drepturilor de la lit. (e) si (f) de mai sus, urmatoarele documente emise de Depozitarul Central S.A. sau de intermediarii definiti la art. 2 alin. (1) pct 19 din Legea nr. 24/2017 care furnizeaza servicii de custodie:

-          extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

-          documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central S.A./ respectivii intermediari (in cazul actionarilor persoane juridice).

 

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 5.945.907 lei si este format din 5.945.907 actiuni nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 1 leu, fiecare actiune dand dreptul la un vot in Adunarea Generala a Actionarilor Societatii, cu exceptia acelor pentru care dreptul de vot este suspendat conform legii.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul Societatii in fiecare zi lucratoare, intre orele 9:00-13:00, la telefon 0746054293, precum si de pe website-ul Societatii www.spitbucovina.ro.

 

 

Presedinte Consiliu de Administratie

Catana Alin-Cornel

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.