luni | 13 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE SA - TBK

Convocare AGA O & E _23/24 Aprilie 2024

Data Publicare: 19.03.2024 18:05:14

Cod IRIS: E4471

                                                                                               Nr. de inreg. 164 / 19.03.2024

 

            Catre,

            Bursa de Valori Bucuresti S.A.

            Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF)

 

RAPORT CURENT

Conform Anexei 12 a Regulamentului ASF 5/2018

privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului

19 Martie  2024

Denumirea emitentului

TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A.

Sediul social

Bistrita, Str. Calea Moldovei nr. 13, judetul Bistrita-Nasaud, 420096

Numarul  de Telefon/Fax

0263-235900/ 0263-235910

Codul unic de inregistrare la ORC

19044296

Nr. de ordine in  registrul  comertului

J06/674/2006

Capital subscris si varsat

500.000 lei

Piata reglementata

Piata reglementata la vedere, Segment Principal, Categorie Standard

 

I.                   Evenimente importante de raportat

a)      Schimbari in controlul asupra emitentului  – nu este cazul;

b)      Achizitii sau instrainari substantiale de active - nu este cazul;

c)      Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment  - nu este cazul;

d)      Tranzactii de tipul celor enumerate la art. 82 din Legea nr. 24/2007- nu este cazul;

e)       Alte evenimente : CONVOCATOR ADUNAREA GENERALA  ORDINARA SI EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR SOC. TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A. DIN DATA DE  23/24 APRILIE 2024.

 

Soc. TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A.

Niculae Dan

                                                                                                                          Presedinte al Consiliului de Administratie

 

 

 

    

CONVOCATORUL

Adunarii  Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor

Societatii TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A.

din 23/24 APRILIE 2024

In conformitate cu prevederile  Legii 31/1990 privind societatile, republicata,  cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile ulterioare, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018  privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile ulterioare si ale Actului constitutiv actualizat al Societatii ,

Consiliul de Administratie al Societatii TRANSILVANIA BROKER DE ASIGURARE S.A., persoana juridica romana, avand ca obiect de activitate intermedierea in asigurari, cu sediul in Bistrita, Calea Moldovei nr. 13 , judetul Bistrita-Nasaud, 420096,  inregistrata la ORC de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud sub nr. J06/674/2006, CUI 19044296, autorizata  in baza Deciziei CSA nr. 114.420/2006 si inmatriculata in Registrul Brokerilor de Asigurare sub nr. RBK-374/17.11.2006,

intrunit in sedinta din data de 19.03.2024, , convoaca:

 

Adunarea Generala  a Actionarilor - Ordinara si Extraordinara, pentru data de 23.04.2024, la sediul Societatii din  Bistrita, str. Calea Moldovei , nr. 13 , jud. Bistrita-Nasaud, incepand cu ora 10.00, pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 11.00  pentru Adunarea Generala Extraordinara,

la care, au dreptul sa participe si sa voteze actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor (eliberat de DEPOZITARUL CENTRAL S.A.) la data de referinta stabilita pentru sfarsitul zilei de 11.04.2024.

I.                       Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

 

1.      Prezentarea si supunerea spre aprobare a Raportului Consiliului de administratie intocmit pentru exercitiul financiar incheiat la 31.12.2023.

2.      Prezentarea Raportului auditorului statutar RAO AUDIT OFICCE S.R.L., privind Situatiile financiare individuale aferente exercitiului financiar 2023.

3.      Prezentarea si supunerea spre aprobare a Situatiilor financiare individuale aferente exercitiului financiar 2023, pe baza Raportului Consiliului de administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

4.      Descarcarea de gestiune a Consiliului de administratie al Societatii pentru exercitiul financiar 2023.

5.      Repartizarea profitului net aferent exercitiului financiar 2023. Se propune ca profitul net sa fie repartizat dupa cum urmeaza :

    

   Profit net de repartizat: 11.152.499 lei

Rezerve legale: 0 lei

Alte rezerve : 0 lei

Acoperirea pierderilor reportate  : 0 lei

Acordare de dividende : 5.000.000 lei, dividendul brut/actiune propus fiind de 1,0 lei

Profit nerepartizat :  6.152.499 lei

6.      Prezentarea si supunerea spre aprobare a Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar 2024.

7.    Prezentarea si supunerea spre aprobare a Raportului de remunerare a conducerii administrative si executive a societatii, aferent exercitiului financiar 2023 , intocmit in conformitate cu prevederile art.107 din Legea 24/2017 privind emitentii , republicata, cu modificarile ulterioare.

8.   Aprobarea datei de 28.05.2024 ca “data de inregistrare” care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din Legea emitentilor, republicata, cu modificarile ulterioare si stabilirea datei  de 27.05.2024 ca “ex-date”.

9.   Aprobarea datei de 17.06.2024 ca „data platii”, conform art. 87alin. (2)-(3) din Legea 24/2017, republicata, cu modificarile ulterioare si art. 178 din Regulamentul nr. 5/ 2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile ulterioare.

10.  Mandatarea Presedintelui Consiliului de administratie dl. Niculae Dan, sa semneze in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la Adunare,  Hotararea AGOA.

11. Mandatarea Presedintelui Consiliului de administratie dl. Niculae Dan si a Directorului Departamentului juridic, dna Denes Adriana, sa indeplineasca toate demersurile necesare privind depunerea Hotararii AGOA la ORC de pe  langa Tribunalul Bistrita-Nasaud, in vederea publicarii acesteia  in Monitorul oficial al Romaniei, Partea a IV-a .

 

II.                Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

1.     Anularea Hotararii AGEA nr. 20/26.04.2023, de modificare a Actului constitutiv al societatii si adoptarea unor noi hotarari in acest sens, in acord cu modificarile intervenite la Legea societatilor  31/1990 , republicata,  in ce priveste continutul obligatoriu al datelor de identificare ale fondatorilor,  primilor membri ai Consiliului de administratie si directorilor.

 

2.      Aprobarea modificarii Actului constitutiv al Societatii, prin   :

 

u  modificarea datelor de identificare ale d-lui Niculae Dan ( actionar semnificativ si prim membru/presedinte al Consiliului de administratie),  in ce priveste  domiciliul acestuia, ca efect al  schimbarii actului de identitate   ;

 

u  completarea datelor de identificare ale actionarilor semnificativi ai societatii, primilor membri ai Consiliului de administratie si directorilor,  in acord cu prevederile Legii societatilor, republicata ( Legea 31/1990) , astfel  cum a fost modificata ( art. 8 lit. a si g , coroborat cu art. 8¹ lit.a);

 

u  extinderea obiectului secundar de activitate al Societatii, in conformitate cu  prevederile Art.11(3) lit.a) alin.iii) din Norma ASF 22/2021 privind distributia de asigurari , cu urmatoarele activitati: distributie de produse create de institutiile de credit, institutiile financiare nebancare, institutiile de plata si institutiile emitente de moneda electronica ( cod CAEN 6499 - Alte intermedieri financiare n.c.a.; 6612 - Activitati de intermediere a tranzactiilor financiare; 6619 - Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii _ codificare conform CAEN Rev.2 );

 

u  radierea din cuprinsul Actului constitutiv, a  punctului de lucru al societatii din mun. Cluj-Napoca ( str. Inau, nr.22), jud. Cluj, radiat din Registrul comertului in conformitate cu Decizia Consiliului de Administratie al Societatii  nr. 27/14.12.2022  .

 

Astfel, Actul constitutiv actualizat al societatii nr.6/01.08.2022,  se modifica dupa cum urmeaza :

 

     Art. 1. Actionarii societatii ,conform Structura sintetica consolidata a detinatorilor de instrumente financiare la data de 11.05.2018, intocmita de catre Depozitarul Central S.A., sunt:

1.      LOGIN GABRIEL, cetatean roman, nascut la data de... [date cu caracter personal] in loc. ... [date cu caracter personal], jud.Bistrita-Nasaud, domiciliat in loc., str., nr.... [date cu caracter personal] , jud. Bistrita-Nasaud, CNP ...[date cu caracter personal];

2.      NICULAE DAN, cetatean roman, nascut la data de ...[date cu caracter personal], in loc. ...[date cu caracter personal], jud. Arges, domiciliat in loc.,str, nr., bl,sc.,et.,ap....[date cu caracter personal] , jud. Arges , CNP ...[date cu caracter personal];

  3.    Actionari persoane fizice tip lista ;

  4.    Actionari persoane juridice tip lista.

 

Ø  Se modifica / completeaza si va avea urmatorul cuprins :

 

Art. 1. Actionarii societatii ,conform Structura sintetica consolidata a detinatorilor de instrumente financiare  la data de 11.05.2018, intocmita de catre Depozitarul Central S.A., sunt:

 

1. LOGIN GABRIEL, cetatean roman, nascut la data de ...[date cu caracter personal]  in loc....[date cu caracter personal], jud. Bistrita-Nasaud , domiciliat in mun. Bistrita , str. , nr....[date cu caracter personal] , jud. Bistrita-Nasaud , CNP ...[date cu caracter personal], identificat cu CI seria...nr........ ...[date cu caracter personal], eliberat de SPCLEP Bistrita, la data de 22.03.2016, avand valabilitate pana la data de 17.08.2026;

2. NICULAE DAN, cetatean roman, nascut la data de ...[date cu caracter personal], in loc. ...[date cu caracter personal], jud. Arges, domiciliat in loc.,str, nr., bl,sc.,et.,ap....[date cu caracter personal] , jud. Arges , CNP ...[date cu caracter personal], identificat cu CI seria...nr........ ...[date cu caracter personal], eliberat de SPCLEP Pitesti, la data de 28.02.2023, avand valabilitate pana la data de 03.08.2031;

3. Actionari persoane fizice tip lista ;

4. Actionari persoane juridice tip lista.

 

     Art.4., pct. 4.3. Societatea detine puncte de lucru in :

- Sibiu, str. Justitiei, nr.10, jud. Sibiu ;

- Bucuresti, str.Elena Caragiani nr.21D, ap.1 Sector1;

- Pitesti, str. Intrarea Rozelor nr.3 ,  jud. Arges ;

- Cluj -Napoca, str. Inau,  nr.22 ,  jud.Cluj.

 

Ø  Se modifica si va avea urmatorul cuprins :

           

    Art.4., pct. 4.3. Societatea detine puncte de lucru in :

 - Sibiu, str. Justitiei, nr.10, jud. Sibiu ;

 - Bucuresti, str.Elena Caragiani nr.21D, ap.1 Sector1;

 - Pitesti, str. Intrarea Rozelor nr.3 ,  jud. Arges

 

     Art. 6  „Obiectul de activitate al Societatii”  ,  pct.6.2. Alte activitati :

4618 -intermedieri in comertul specializat in vanzarea produselor cu caracter specific (alte servicii postvanzare pentru proprii clienti, precum constatarea sau instrumentarea daunelor, cu exceptia lichidarii conform legislatiei nationale aplicabile)

5221 -Activitati de servicii anexe pentru transporturi terestre (intermediere servicii de asistenta rutiera)

6629 - Alte activitati auxiliare de asigurari si fonduri de pensii (distributie a produselor de pensii)

8690 -Alte activitati referitoare la sanatatea umana (intermediere servicii de asistenta medicala)

 

Ø  Se completeaza si va avea urmatorul cuprins :

6.2. Alte activitati :

4618 -intermedieri in comertul specializat in vanzarea produselor cu caracter specific (alte servicii postvanzare pentru proprii clienti, precum constatarea sau instrumentarea daunelor, cu exceptia lichidarii conform legislatiei nationale aplicabile)

5221 -Activitati de servicii anexe pentru transporturi terestre (intermediere servicii de asistenta rutiera)

6499 - Alte intermedieri financiare n.c.a.

6612 - Activitati de intermediere a tranzactiilor financiare

6619 - Activitati auxiliare intermedierilor financiare, exclusiv activitati de asigurari si fonduri de pensii

6629 - Alte activitati auxiliare de asigurari si fonduri de pensii (distributie a produselor de pensii)

8690 -Alte activitati referitoare la sanatatea umana (intermediere servicii de asistenta medicala)

 

     Art.14, pct. 14.5. Primii administratori ai Societatii :

 

  1. NICULAE DAN, cetatean roman, nascut la data de ...[date cu caracter personal], in loc. ...[date cu caracter personal], jud. Arges, domiciliat in mun. Pitesti, str,nr.,bl,sc.,et.,ap....[date cu caracter personal] , jud. Arges , CNP ...[date cu caracter personal] – Presedinte   
  2. TUICA GABRIEL-ALEXANDRU , cetatean roman, nascut la data de ...[date cu caracter personal]  in loc. ...[date cu caracter personal], judetul Prahova , domiciliat in mun. Bucuresti, str, nr., bl,sc.,et.,ap....[date cu caracter personal] , Sector 2,  CNP   ...[date cu caracter personal] - Membru    
  3. DENES DANIELA-TASIA , cetatean roman, nascuta la data de  ...[date cu caracter personal] in loc.  ...[date cu caracter personal], judetul Bistrita-Nasaud ,domiciliata in Mun. Tg. Mures , str, nr.,et.,ap....[date cu caracter personal] , jud. Mures ,  CNP ...[date cu caracter personal] – Membru independent

 

Ø  Se modifica/completeaza  si va avea urmatorul cuprins :

 

           Art.14, pct. 14.5. Primii administratori ai Societatii :

 

1.      NICULAE DAN, cetatean roman, nascut la data de ...[date cu caracter personal], in loc. ...[date cu caracter personal], jud. Arges, domiciliat in mun. Pitesti, str,nr.,bl,sc.,et.,ap....[date cu caracter personal] , jud. Arges , CNP ...[date cu caracter personal], identificat cu CI seria...nr....[date cu caracter personal], eliberat de SPCLEP Pitesti, la data de 28.02.2023, avand valabilitate pana la data de 03.08.2031– Presedinte  

2.      TUICA GABRIEL-ALEXANDRU , cetatean roman, nascut la data de ...[date cu caracter personal]  in loc. ...[date cu caracter personal], judetul Prahova , domiciliat in mun. Bucuresti, str, nr., bl,sc.,et.,ap....[date cu caracter personal] , Sector 2,  CNP   ...[date cu caracter personal], identificat cu CI seria... nr..... ....[date cu caracter personal], eliberat de SPCEP Sector 2, la data de 25.11.2015, avand valabilitate pana la data de 02.07.2025  - Membru    

3.      DENES DANIELA-TASIA , cetatean roman, nascuta la data de  ...[date cu caracter personal] in loc.  ...[date cu caracter personal], judetul Bistrita-Nasaud ,domiciliata in Mun. Tg. Mures , str, nr.,et.,ap....[date cu caracter personal] , jud. Mures ,  CNP ...[date cu caracter personal], identificata cu CI seria .. nr...[date cu caracter personal], eliberat de SPCLEP Tg. Mures, la data de 05.04.2019, avand valabilitate pana la data de 10.04.2029   – Membru independent

 

     Art.14 pct.14.10 , ultimul paragraf

Functia de Director executiv va fi ocupata de catre  catre dl. Cotiac Ion , cetatean roman, nascut la data de ….[date cu caracter personal]  in loc…. [date cu caracter personal] , jud. Arges , domiciliat in mun. Pitesti , str., nr. , bl. , sc., et., ap.,.. [date cu caracter personal] ,  jud. Arges , CNP ….[date cu caracter personal].

Ø  Se modifica/completeaza si va avea urmatorul cuprins :

Art.14 pct.14.10 , ultimul paragraf

Functia de Director executiv va fi ocupata de catre  catre dl. Cotiac Ion , cetatean roman, nascut la data de ….[date cu caracter personal]  in loc…. [date cu caracter personal] , jud. Arges , domiciliat in mun. Pitesti , str., nr. , bl. , sc., et., ap.,.. [date cu caracter personal] ,  jud. Arges , CNP ….[date cu caracter personal], identificat cu CI seria ... nr. ...., eliberat de SPCLEP Pitesti, la data de 09.05.2016, avand valabilitate pana la data de 04.03.2076.

3.   Adoptarea unui Act constitutiv actualizat al Societatii, in conformitate cu hotararile de  la pct.1 de pe ordinea de zi.

4.  Aprobarea datei de 28.05.2024 ca “data de inregistrare” care serveste la identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor in conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din Legea emitentilor, republicata, cu modificarile ulterioare si stabilirea datei  de 27.05.2024 ca “ex-date”.

5.  Mandatarea presedintelui Consiliului de administratie, dl. Niculae Dan  pentru a semna in numele actionarilor Hotararea AGEA, precum si orice alte documente in legatura cu aceasta, incluzand, dar fara a se limita la, varianta actualizata a Actului constitutiv care va reflecta modificarile aprobate de catre Adunarea generala.

6.  Mandatarea  presedintelui Consiliului de administratie, dl. Niculae Dan  si a Directorului Departamentului juridic, dna Denes Adriana, pentru a indeplini toate formalitatile legale in ce priveste obtinerea oricaror aprobari/acorduri prealabile necesare conform legii , din partea Autoritatii de Supraveghere Financiara, cu privire la modificarile Actului constitutiv adoptate de catre AGEA, sa solicite publicarea hotararii in  Monitorul Oficial al Romaniei partea a IV-a si sa indeplineasca formalitatile necesare in fata Oficiului Registrului Comertului precum si in fata oricarei alte autoritati sau institutii publice, precum si sa efectueze orice acte necesare in vederea inregistrarii si asigurarii opozabilitatii hotararilor  adoptate de AGEA.

 

 

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 500.000 lei divizat in 5.000.000 actiuni nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 0,1 lei, fiecare actiune dand dreptul la un vot in sedintele Adunarii Generale.

Incepand cu data de 22.03.2024  si pana la data stabilita pentru desfasurarea sedintelor AGA, pot fi obtinute de catre actionari, de la sediul social al Societatii, in fiecare zi lucratoare, intre orele 10.00-16.00 sau pot fi descarcate de pe site-ul Societatii www.transilvaniabroker.ro , categoria               < Investitori > , Sectiunea < AGA > , varianta in limbile romana/engleza, a urmatoarelor documente care stau la baza desfasurarii lucrarilor AGA: Convocatoarele; Numarul total al actiunilor emise si al drepturilor de vot la data convocarii; Proiectele de Hotarare propuse spre aprobare AGA; Formularele de Imputernicire generala/speciala utilizabile pentru votul prin reprezentare; Formularele de vot prin corespondenta; Toate documentele care urmeaza a fi prezentate  Adunarii Generale a Actionarilor.

Actionarii pot participa personal sau pot fi reprezentati in cadrul sedintelor Adunarilor Generale ale Actionarilor, fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau o procura generala, in conditiile art. 105 alin (12) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile ulterioare. Un actionar are obligatia sa dea, in cadrul formularului de imputernicire speciala, instructiuni specifice de vot persoanei care-l reprezinta, pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor.  

In cazul votului personal, actionarii persoane fizice si actionarii persoane juridice sunt indreptatiti sa participe la sedinta AGA prin simpla proba a identitatii facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere) si, in cazul actionarilor persoane juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere). Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data publicarii Convocatorului AGA. Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat in limbile romana/engleza.

In cazul votului prin reprezentare cu procura este posibila reprezentarea actionarilor la sedintele AGA prin reprezentant/mandatar care poate fi un alt actionar sau o terta persoana. Votul prin reprezentare cu procura speciala se va putea exprima completand si semnand formularele de procura speciala puse la dispozitie de societatea,  in 3 exemplare din care: un exemplar va fi transmis in scris, in original, la sediul social, al doilea exemplar va fi inmanat reprezentantului, pentru ca acesta sa-si poata dovedi calitatea de reprezentant la cererea secretariatului tehnic al adunarii, cel de-al treilea exemplar ramanand la actionar.

Procura speciala/generala va fi transmisa in format fizic, in original in cazul procurii speciale, respectiv in copie conform cu originalul sub semnatura reprezentantului, in cazul procurii generale   astfel incat sa fie inregistrate de primire la sediul social (Bistrita, str. Calea Moldovei  nr.13, jud. Bistrita-Nasaud), pana la data de 22.04.2024, ora 10:00, sau prin e-mail la adresa  investor@transilvaniabroker.ro cu semnatura electronica  incorporata conform Legii nr.455/2001, republicata, cu modificarile ulterioare , pana la aceeasi  data si ora.

Indiferent de modalitatea de transmitere a procurilor de reprezentare inAGA, aceasta  trebuie sa contina mentiunea inscrisa clar si cu majuscule „PROCURA PENTRU ADUNAREA GENERALA  A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23/24.04.2024”.

Un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte in AGA. Un actionar poate desemna prin procura speciala,  unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin procura speciala sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

 De asemenea un actionar poate acorda o procura generala valabila pe o perioada care nu va depasi 3 ani, prin care imputerniceste pe reprezentantul sau sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea AGA, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca procura sa fie acordata de catre actionar in calitate de client unui intermediar in sensul legislatiei de capital sau unui avocat. In scopuri de identificare procura speciala/generala va fi insotita de urmatoarele documente: copie act de identitate actionar (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere) si copie act de identitate reprezentant, in cazul persoanelor fizice; copie act de identitate repezentant/mandatar persoana fizica (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere), copie act de identitate repezentant/mandatar avocat insotit de imputernicire avocatiala in original sau in cazul reprezentantului/mandatarului persoana juridica copie a actului de identitate al reprezentantului legal al mandatarului persoana juridica insotita de certificatul constatator eliberat de registrul comertului sau orice document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care repezentantul/mandatarul persoana juridica este inmatriculat in mod legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul. Documentele prezentate intr-o alta limba decat engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat in limbile romana/engleza.

 

Actionarii nu pot fi reprezentanti in AGA in baza unei procuri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, potrivit art. 105 pct 15 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile ulterioare.

Procura speciala de reprezentare in AGA,  data de un actionar,  unei institutii de credit care presteaza servicii de custodie, va fi valabila, fara prezentarea altor documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, daca procura speciala este intocmita conform Regulamentului ASF nr.5/2018, cu modificarile ulterioare, este semnata de respectivul actionar si este insotita de o declaratie pe propria raspundere data de reprezentantul legal al institutiei de credit care a primit imputernicirea de reprezentare prin procura speciala, din care sa reiasa ca: (i) institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; (ii) instructiunile din procura speciala sunt identice cu instructiunile din cadrul mesajului SWIFT primit de institutia de credit pentru a vota in numele respectivului actionar; (iii) procura speciala este semnata de actionar. Procura speciala si declaratia pe propria raspundere trebuie depuse la sediul social in original, semnate si, dupa caz, stampilate, fara indeplinirea altor formalitati in legatura cu forma acestor documente.

Actionarii pot sa voteze punctele inscrise pe ordinea de zi si prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat corespunzator, va fi trimis in plic inchis,  la sediul societatii din Bistrita, str. Calea Moldovei nr.13, judetul Bistrita-Nasaud, 420096 si trebuie sa ajunga la sediul societatii pana cel mai tarziu in data de 22.04.2024 ora 10:00,  mentionand pe plic in clar si cu majuscule „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23/24.04.2024 ”. Buletinele de vot pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa investor@transilvaniabroker.ro  mentionand la subiect: „VOT PRIN CORESPONDENTA PENTRU ADUNAREA GENERALA  A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23/24.04.2024  ”, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant,  numai in situatia in care , acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la emitent in conformitate cu art. 105 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, cu modificarile ulterioare.

Pozitia de “Abtinere” adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a Adunarii Generale , nu reprezinta un vot exprimat.

 

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce puncte noi pe ordinea de zi a Adunarilor Generale ale Actionarilor,  in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii adunarii/adunarilor generale, respectiv pana la data de 05.04.2024, ora 16.00 si de a propune proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi , cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare.

Propunerea privind proiectul de hotarare poate fi depusa,  in plic inchis,  la sediul societatii din Bistrita-Nasaud, str. Calea Moldovei, nr. 13, 420096, sau transmis prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana la aceleasi data ,  la adresa  investor@transilvaniabroker.ro cu mentiunea scrisa „PROPUNERE DE NOI PUNCTE PE ORDINEA DE ZI PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23/24.04.2024”.

Fiecare punct nou propus trebuie sa fie insotit de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre adoptare in cadrul sedintelor AGA. Aceste propuneri trebuie sa fie insotite de copie act de identitate in cazul actionarilor persoane fizice; copie act identitate al reprezentantului/mandatarului, certificat constatator eliberat de registrul comertului sau orice document echivalent emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, care atesta calitatea de reprezentant legal, prezentat in original sau in copie conform cu originalul, in cazul actionarilor persoane juridice. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica vor fi emise cu cel mult 30 de zile inainte de data publicarii convocatorului AGA.

Daca va fi cazul, ordinea de zi a AGA, completata cu punctele propuse de actionari in conditiile legii si ale prezentei convocari, va fi publicata pana cel mai tarziu la data de 10.04.2024.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze, pana cel tarziu la data de 19.04.2024, intrebari privind punctele de pe ordinea de zi, conform art. 198 din Regulamentul ASF nr.5/2018, cu modificarile ulterioare.

Societatea va raspunde la intrebarile adresate de actionari, prin publicarea raspunsurilor pe site la sectiunea < Relatia cu investitorii> < Intrebari si raspunsuri>.

Intrebarile se pot depune in plic, la sediul societatii  din Bistrita , str. Calea Moldovei nr.13 , jud. Bistrita-Nasaud, 420096,  respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire sau prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa investor@transilvaniabroker.ro mentionand la subiect/pe plic  „ PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 23/24.04.2024”. Pentru identificarea persoanelor care adreseaza intrebari, acestea vor anexa solicitarii si copii ale documentelor care sa le ateste identitatea.

In situatia in care Adunarea Generala nu este statutara la prima convocare, se convoaca urmatoarea  Adunare Generala a Actionarilor  pentru data de 24.04.2024, la aceeasi ora , in acelasi loc , cu aceeasi ordine de zi si data de referinta.

 

Pentru informatii suplimentare,  va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0730 709997, e-mail: investor@transilvaniabroker.ro, persoana de contact Adriana Denes – Dir. Departament Juridic.

Presedintele Consiliului de Administratie

Niculae Dan

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.