joi | 16 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TRANSGEX SA ORADEA - TRNG

Convocare AGA O & E 09/10.11.2023

Data Publicare: 05.10.2023 18:05:17

Cod IRIS: BF244

RAPORT CURENT (CONFORM REGULAMENTULUI ASF NR. 5/2018)

Data raportului: 05.10.2023

Denumire: TRANSGEX S.A.

Sediul social: ORADEA, Str. V. ALECSANDRI, NR. 2, Jud. BIHOR

Tel/Fax: 0259-413022, 431965

Nr. si data inregistrarii la ORC: J05/843/2000

Cod fiscal: RO 202255

Capital social subscris si varsat este 13.311.405 lei

Sistemul multilateral pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de societatea TRANSGEX S.A. - SMT administrat de Bursa de Valori Bucuresti (simbol TRNG).

               

Eveniment important de raportat:

 

            Avand in vedere prevederile Legii nr. 31/1990 republicata cu modificarile ulterioare, ale actului constitutiv al societatii, Hotararea AGA a societatii TRANSGEX S.A. din 12.11.2019, respectiv 20.06.2022,

            CONSILIUL DE ADMINISTRATIE al societatii TRANSGEX S.A., cu sediul in loc. Oradea, str. V. Alecsandri, nr. 2, cod postal 410072, jud. Bihor, inregistrata la ORC de pe langa Tribunalul Bihor sub nr. J05/843/2000, cod fiscal RO 202255, intrunit in sedinta C.A. din data de 05.10.2023,

            Convoaca Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor pentru data de 09.11.2023, ora 1200 respectiv 1300, la sediul societatii, pentru toti actionarii inregistrati la Depozitarul Central S.A. la data de referinta 01.11.2023 (care au dreptul de a participa si de a vota in cadrul adunarii generale) dupa cum urmeaza:

 

ADUNAREA GENERALA ORDINARA (AGOA)

ORDINE DE ZI:

1.   Luarea la cunostinta a incetarii mandatului membrilor / presedintelui Consiliului de Administratie (C.A.), la data de 16.11.2023, ca urmare a expirarii mandatului acestora si, pe cale de consecinta, aprobarea radierii calitatii de membri / presedinte ai Consiliului de Administratie din evidentele Oficiului Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bihor.

2.   Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor / presedintelui Consiliului de Administratie pentru mandatul exercitat.

3.   Aprobarea alegerii membrilor / presedintelui Consiliului de Administratie (C.A.) al societatii TRANSGEX S.A., in pozitiile devenite vacante, pentru un mandat de 4 ani, incepand cu data de 17.11.2023.

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator se afla pe site-ul societatii www.transgex.ro si la sediul societatii, putand fi consultata si completata de actionari, pana la data de 30.10.2023.

4. Aprobarea stabilirii cuantumului remuneratiei lunare a membrilor si presedintelui C.A. pe intreaga durata a mandatului.

5. Aprobarea limitelor sau a cuantumului asigurarii pentru raspundere profesionala a membrilor / presedintelui C.A.

6. Aprobarea incheierii contractului de mandat cu membrii Consiliului de Administratie si aprobarea manadatarii unei persoane pentru a negocia si semna contractul de mandat cu membrii / presedintele C.A. in numele si pe seama societatii TRANSGEX S.A.

7. Aprobarea prelungirii mandatului auditorului financiar - societatea ACF CONFIDENT SRL – CUI RO2251882 si a auditorului intern - societatea SILEXPERT SRL - CUI 1276040, precum si stabilirea termenelor mandatelor acestora si mandatarea Directorului General - Sarbu Abramiuc Eduard, pentru negocierea si semnarea contractelor respective.

8. Aprobarea datei de 28.11.2023 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii AGOA si a datei de 27.11.2023 ca ex date - data anterioara datei de inregistrare cu un ciclu de decontare minus o zi lucratoare, de la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare.

9. Mandatarea Directorului General al Transgex S.A., dl. Sarbu Abramiuc Eduard sa semneze in numele actionarilor hotararile AGOA, pentru a indeplini toate formalitatile necesare aferente hotararilor AGOA in relatiile cu autoritatile competente (ORC, ASF, BVB, Depozitarul Central S.A., alte entitati publice sau private). Dl. Sarbu Abramiuc Eduard poate da mandat altei persoane.

 

ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA (AGEA)

ORDINE DE ZI:

1.Aprobarea modificarii in mod corespunzator  a alin. 2 al art. 18 "ORGANIZAREA SI STRUCTURA CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE CAPITOLUL V. CONSILIUL DE ADMINISTRATIE, ORGANIZARE, ATRIBUTII" - din Actul constitutiv al societatii, care se actualizeaza cu datele de identificare ale noilor membri C.A. alesi, potrivit pct. 3 de pe ordinea de zi a AGOA, care va avea loc in data de 09.11.2023/10.11.2023.

2. Aprobarea Actului constitutiv actualizat.  

3. Aprobarea datei de 28.11.2023 ca data de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii AGEA si a datei de 27.11.2023 ca ex date - data anterioara datei de inregistrare cu un ciclu de decontare minus o zi lucratoare, de la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din respectiva hotarare.

4. Mandatarea Directorului General - dl.  Sarbu Abramiuc Eduard pentru semnarea Actului constitutiv in forma actualizata, urmare a modificarilor mentionate la pct. 1 in vederea depunerii la ORC, precum si pentru a semna in numele actionarilor hotararile AGEA si pentru a indeplini toate formalitatile necesare aferente hotararilor AGEA in relatiile cu autoritatile competente (ORC, ASF, Depozitarul Central S.A., alte entitati publice sau private). Dl.  Sarbu Abramiuc Eduard poate da mandat altei persoane.

 

Actionarii inscrisi la data de referinta in Registrul actionarilor pot participa la AGA si pot vota: personal – vot direct; prin reprezentant ( pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii pe baza de imputernicire speciala/generala);  prin corespondenta si isi vor dovedi calitatea in conditiile si cu documentele prevazute de Legea 24/2017, precum si in conformitate cu Regulamentul nr. 5/2018.      

Imputernicirea speciala poate fi acordata pentru reprezentare intr-o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului care o acorda.

            Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii generale a actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017, sau unui avocat.

            Imputernicirea generala va fi intocmita conform Regulamentului 5/2018 cu modificarile ulterioare, semnata de respectivul actionar si insotita, in mod obligatoriu, de o declaratie pe propria raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare prin imputernicirea generala, din care sa reiasa ca:

    (i) imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului;

    (ii) imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

     Imputernicirile speciale/generale se vor depune/expedia la sediul societatii pana la data de 06.11.2023, ora 13.

 Formularele de imputernicire speciala se pot obtine de la sediul societatii sau de pe site-ul www.transgex.ro. Imputernicirea speciala se va intocmi in trei exemplare. Un exemplar al  imputerncirii impreuna cu  Certificatul constatator care dovedeste calitatea de reprezentant legal al actionarului persoana juridica, eliberat de registrul comertului, in original sau in copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, care atesta calitatea de reprezentant legal, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, cu o vechime de cel mult trei luni raportat la data publicarii convocatorului AGA, se va depune/expedia la sediul societatii sau se va transmite prin mijloace electronice, avand atasata semnatura electronica extinsa, la adresa de e_mail: office@transgex.ro, pana la data mentionata mai sus, un altul urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului pentru ca acesta sa isi poata dovedi calitatea de reprezentant, iar cel de-al treilea va ramane la actionar.

            Accesul actionarilor indreptatiti sa participe, la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, in cazul persoanelor juridice si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta, insotita de actul de identitate al reprezentantului cu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie.

            Actionarii inregistrati la data de referinta in registrul actionarilor au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de Adunarea Generala a Actionarilor, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot prin corespondenta impreuna cu copia actului de  identitate sau a certificatului de inregistrare al actionarului, sau dupa caz, impreuna cu Certificatul constatator care dovedeste calitatea de reprezentant legal, eliberat de registrul comertului, in original sau in copie conforma cu originalul sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate competenta din statul in care actionarul este inmatriculat legal, cu o vechime de cel mult trei luni raportat la data publicarii convocatorului AGA, vor fi transmise societatii, la sediul acesteia pana la data de 06.11.2023, ora 13.

             Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza

            Actionarii care individual sau impreuna reprezinta cel putin 5% din capitalul social au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala si de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii. Actionarii isi pot exercita aceste drepturi numai in scris, transmise prin servicii de curierat la sediul TRANSGEX S.A./prin mijloace electronice. Aceste propuneri scrise trebuie sa fie insotite, in cazul persoanelor fizice, de copii conforme cu originalul ale actelor de identitate ale initiatorilor sau in cazul actionarilor persoanelor juridice de copia actului de identitate al reprezentantului legal, insotit de documentele care atesta aceasta calitate mentionata mai sus.

            Actionarii pot adresa intrebari societatii si solicita materiale legate de ordinea de zi privind punctele de pe ordinea de zi pana la data de 06.11.2023, ora 13.

          

          Daca Adunarea Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor nu s-a putut constitui statutar, urmatoarea Adunare Generala Ordinara si Extraordinara a Actionarilor este fixata la data de  10.11.2023, cu mentinerea ordinii de zi, a orelor si a locului de desfasurare.

 

     Incepand cu data de 06.10.2023 informatiile si documentele referitoare la punctele inscrise pe ordinea de zi, procurile speciale, formularele de vot si proiectele de hotarare se pot procura/consulta zilnic, cu exceptia zilelor nelucratoare si de sarbatoare legala, intre orele 08,30 - 16, de la sediul societatii sau de pe site-ul www.transgex.ro.

      Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0259413022, 431965, in zilele lucratoare,  intre orele 8,30 - 16.

    

Convocatorul AGOEA se da spre publicare in ziarul “Crisana” si in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, numerele din data de 06.10.2023.

                                                     

 

 Presedinte Consiliul de Administratie,

Mircea CALBUREAN

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.