joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TERAPLAST SA - TRP

Convocare AGA O & E 26.04.2024

Data Publicare: 21.03.2024 18:00:18

Cod IRIS: 47D62

RAPORT CURENT

In conformitate cu Legea nr. 24/2017 republicata si Regulamentul ASF nr. 5/2018

Data raportului: 21.03.2024

Denumirea societatii emitente: TERAPLAST S.A.

Sediul social: Sat Saratel, comuna Sieu-Magherus, Calea Teraplast, nr.1, Judetul Bistrita-Nasaud

Telefon/Fax: 0263/238.202; 0263/231.221

Numar de inregistrare ORC: J06/735/1992

Cod unic de inregistrare: 3094980

Capital social subscris si varsat: 217.900.035,80 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza: Bursa de Valori Bucuresti, categoria standard

Simbol de piataTRP

Evenimente importante de raportat:

 

CONVOCATOR

ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR SOCIETATII TERAPLAST S.A.

Ordinara si Extraordinara

26 aprilie 2024

 

In conformitate cu prevederile art. 111, art. 113 si art. 117 din Legea societatilor 31/1990, cu modificarile la zi, ale prevederilor Actului Constitutiv, Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata (Republicata) si ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Consiliul de Administratie al TERAPLAST SA, cu sediul in Saratel, comuna Sieu-Magherus, Calea Teraplast, nr. 1, judetul Bistrita-Nasaud, cod postal 427301, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud sub nr. J06/735/1992, avand CUI 3094980, in sedinta din data de 21 martie 2024 convoaca Adunarea Generala a Actionarilor – Ordinara si Extraordinara (“AGOA” si “AGEA”), pentru data de 26 aprilie 2024, care isi va desfasura lucrarile la sediul societatii situat in Saratel, comuna Sieu-Magherus, Calea Teraplast, nr. 1, judetul Bistrita-Nasaud, cod postal 427301, incepand cu ora 10.00 (Ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 10.30 (Ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Extraordinara. La aceasta Adunare Generala a Actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 17 aprilie 2024, stabilita ca data de referinta.

I.       Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea

ORDINE DE ZI

1.   Aprobarea situatiilor financiare individuale, aferente exercitiului financiar 2023, pe baza Raportului Consiliului de Administratie al Societatii si a Raportului auditorului financiar.

2.   Aprobarea propunerii de repartizare a profitului net aferent exercitiului financiar 2023, dupa cum urmeaza:

- Profit net realizat: 25.463.947 lei;

- Rezerve legale: 1.456.513 lei;

- Alte rezerve, profit reinvestit: 6.347.245 lei;

- Rezultat reportat: 17.660.189 lei;

3.   Aprobarea situatiilor financiare consolidate, aferente exercitiului financiar 2023, pe baza Raportului Consiliului de Administratie al Societatii si a Raportului auditorului financiar.

4.   Aprobarea Politicii de Remunerare actualizate.

5.   Supunerea Raportului de Remunerare a membrilor Consiliului de Administratie si a directorilor executivi ai Societatii, aferent anului 2023, votului consultativ al AGOA.

6.   Descarcarea de gestiune a administratorilor pentru exercitiul financiar 2023.

7.   Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent exercitiului financiar al anului 2024.

8.   Aprobarea Programului de Investitii, aferent exercitiului financiar al anului 2024.

9.   Stabilirea nivelului remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru anul in curs si a limitei generale a remuneratiilor suplimentare ale membrilor Consiliului de Administratie.

Remuneratiile astfel stabilite vor fi valabile pana la data urmatoarei adunari generale ordinare prin care se va aproba cuantumul indemnizatiilor administratorilor si/sau a remuneratiilor suplimentare.

10.  Alegerea auditorului intern al Societatii, stabilirea duratei contractului de prestari de servicii de audit si a remuneratiei acordate acestuia.

11.  Mandatarea Consiliului de Administratie pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

12.  Mandatarea presedintelui Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Teraplast S.A. sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.O.A.

13.  Mandatarea consilierului juridic al societatii, doamna Kinga Vaida, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

 

II.      Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor va avea urmatoarea:

ORDINE DE ZI:

   1.          Aprobarea limitei maxime de indatorare pe care o poate contracta societatea in perioada 28.04.2024 – 28.04.2025 si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare. Propunerea Consiliului de Administratie este ca aceasta limita de indatorare sa fie de max. 300.000.000 lei.

   2.          Aprobarea suplimentarii limitei maxime de indatorare, prevazuta la pct.1 de mai sus, pe care o poate contracta societatea in perioada 28.04.2024 – 28.04.2025 cu suma de 135.000.000 lei, ce va fi folosita (daca este cazul) exclusiv pentru garantarea imprumuturilor subsidiarelor si aprobarea garantarii contractelor de credit si/sau de leasing care vor fi accesate de subsidiare, in limita stabilita, cu garantii reale imobiliare/mobiliare, cesiuni ale drepturilor de creanta prezente si viitoare, cesiuni legate de disponibilitatile curente si viitoare, care rezulta din conturile curente si cesiuni ale drepturilor rezultate din politele de asigurare.

   3.          Mandatarea Consiliului de Administratie ca, pana la limita maxima de indatorare aprobata, sa indeplineasca, in numele si pe seama Societatii, toate actiunile si demersurile necesare sau utile in vederea aducerii la indeplinire a celor aprobate conform pct. 1 si 2 din prezenta. In acest sens, Consiliul de Administratie va emite decizii cu privire la:

-               accesarea unor credite bancare, incheierea unor contracte de credit/de leasing, prelungirea contractelor de credit bancar/de leasing accesate, stabilirea structurii de garantii aferente contractelor de credit/de leasing accesat/prelungit, restructurarea/rescadentarea creditelor acordate, schimbarea structurii garantiilor creditelor existente in sold, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de credit/contractele de leasing/contractele de garantie/actele aditionale la contractele de credit/de leasing, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de credit/de leasing, contractele de garantie sau orice alte documente, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii bancare.

-               garantarea accesarii de catre subsidiarele societatii a unor credite bancare si/sau contracte de credit/de leasing, stabilirea/schimbarea structurii de garantii aferente, imputernicirea persoanelor care vor  semna in numele si pe seama TERAPLAST S.A. contractele de garantie/actele aditionale, precum si orice alte documente sau instrumente care sunt accesorii, aflate in legatura cu sau la care se face referire in contractele de garantie, precum si sa semneze orice alte formulare, cereri care ar putea fi necesare sau utile in legatura cu aceste tranzactii.

   4.          Confirmarea si ratificarea Deciziei Consiliului de Administratie nr. 7 din data de 15 martie 2024, respectiv a Deciziei Consiliului de Administratie nr. 25 din data de 6 octombrie 2023, prin care s-a aprobat contractarea de catre Teraplast S.A. a unor finantari de la Banca Transilvania S.A., precum si constituirea unor garantii aferente respectivelor finantari, in limita maxima de indatorare aprobata prin Hotararea A.G.E.A. nr. 1 din data de 28 aprilie 2023.

   5.          Mandatarea presedintelui Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor Societatii, sa semneze, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la adunare, Hotararea A.G.E.A.

   6.          Mandatarea consilierului juridic al Societatii, doamna Kinga Vaida, sa indeplineasca toate formalitatile privind inregistrarea Hotararii A.G.E.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud si publicarea acesteia in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.

 

 

(1)     Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul (i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala a Actionarilor; (ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale.

(2)     Drepturile prevazute la alin. (1) pot fi exercitate numai in scris, iar documentele vor fi depuse in plic inchis la sediul societatii, respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26/29.04.2024” sau transmise prin mijloace de curierat sau prin mijloace electronice, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26/29.04.2024”.

(3)     Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute la alin. (1) lit. (i) si (ii) in termen de cel mult 15 zile calendaristice de la data publicarii prezentei convocari, respectiv pana cel tarziu in data de 10 aprilie 2024, inclusiv. Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor, iar societatea va raspunde la intrebarile adresate de actionari in cadrul respectivei Adunari. Intrebarile vor fi depuse in plic inchis la sediul societatii, respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26/29.04.2024” sau transmise prin mijloace electronice, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26/29.04.2024”, pana la data de 25 aprilie 2024 inclusiv.

 

Actionarii pot participa personal sau pot fi reprezentati in cadrul sedintelor Adunarilor Generale ale Actionarilor, fie de reprezentantii lor legali, fie de alti reprezentanti carora li s-a acordat o procura speciala sau o procura generala, in conditiile art. 105 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata (republicata).

In cazul in care un actionar este reprezentat de o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, aceasta va putea participa si vota in cadrul AGEA pe baza si in limita instructiunilor de vot primite prin mijloace electronice de comunicare, fara a mai fi necesara intocmirea unei imputerniciri speciale sau generale de catre actionar, in conditiile furnizarii Societatii de catre institutia de credit custode mentionata mai sus a unei declaratii pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul legal al institutiei de credit precizand (i) numele/denumirea actionarului, scrisa clar, in numele caruia institutia de credit participa si voteaza in cadrul respectivei AGEA si (ii) faptul ca institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar. Declaratia pe propria raspundere se depune, in original, la Registratura Societatii sau poate fi trimisa prin orice forma de posta sau curierat cu confirmare de primire, cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 24 aprilie 2024, ora 08:00 (ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 08:30 (ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Extraordinara. Declaratiile pot fi transmise, in acelasi termen, si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26/29.04.2024”.

De asemenea, actionarii pot participa la Adunarea convocata prin prezentul Convocator, inclusiv  utilizand sistemul de vot si transmisie audio video a Adunarii, prin intermediul platformei Evote pus la dispozitie de Societate, accesand linkul https://trp.evote.ro. Procedura de participare si votare electronica la Adunarea convocata va fi pusa la dispozitia actionarilor pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor” incepand cu data de 26 martie 2024.

Identificarea actionarilor se poate realiza si prin intermediul Platformei de Inrolare Investitori dezvoltata de Depozitarul Central S.A., accesand linkul https://roclear.ro/Inrolare-Investitori.

 

Accesul actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta in cazul actionarilor persoane fizice cu actul de identitate al acestora sau, in cazul persoanelor juridice, al reprezentantului legal.

Actionarii pot acorda o procura (imputernicire) generala valabila pentru o perioada care nu va depasi trei ani, permitand reprezentantului desemnat sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale ale actionarilor Societatii, cu conditia ca procura (imputernicirea) sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct 19 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata (republicata) sau unui avocat.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunarea generala a actionarilor pe baza unei procuri (imputerniciri) generale, de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, in conformitate cu prevederile art. 105 alin. (15) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata (republicata).

Procurile (imputernicirile) generale se depun la Registratura Societatii sau trimise prin orice forma de posta sau curierat cu confirmare de primire, cu 48 de ore inainte de adunarea generala, respectiv pana la data de 24 aprilie 2024, ora 08:00 (ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 08:30 (ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Extraordinara, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Procurile pot fi transmise, in acelasi termen, si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26/29.04.2024”.

Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau al entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta/de inregistrare, primita de emitent de la depozitarul central, sau, dupa caz, pentru date diferite de data de referinta/de inregistrare, pe baza urmatoarelor documente prezentate emitentului de catre actionar:

a)  extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute;

b) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la depozitarul central/respectivii participanti;

Cu toate acestea, daca actionarul nu a informat la timp Depozitarul Central in legatura cu reprezentantul sau legal sau nu este mentionata aceasta informatie in lista actionarilor de la data de referinta primita de societate de la Depozitarul Central, atunci dovada calitatii de reprezentant se va face cu certificatul constatator, in original sau copie conforma cu originalul, eliberat de Registrul Comertului sau orice alt document, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o alta  autoritate similara  din statul in care actionarul este inmatriculat legal, in scopul dovedirii existentei persoanei juridice si a numelui/calitatii de reprezentant legal, cu o vechime de cel mult 1 luna raportat la data publicarii convocatorului adunarii generale.

Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza.

Cerintele de identificare de mai sus se aplica in mod corespunzator si pentru dovedirea calitatii de reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a adunarilor generale ale actionarilor.

Conform art. 200, alin. (4) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, un actionar poate desemna o singura persoana sa il reprezinte la o anumita adunare generala. Cu toate acestea, daca un actionar detine actiuni ale unei societati in mai multe conturi de valori mobiliare, aceasta restrictie nu il va impiedica sa desemneze un reprezentant separat pentru actiunile detinute in fiecare cont de valori mobiliare cu privire la o anumita adunare generala. Aceasta prevedere nu aduce atingere dispozitiilor alin. (6) al art. 200 din Regulamentul ASF nr. 5/2018.

Conform art. 200, alin. (5) din Regulamentul ASF nr. 5/2018 un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in adunarea generala in cazul in care reprezentantul desemnat conform alin. (4) este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

Actionarii pot sa voteze punctele inscrise pe ordinea de zi si prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat corespunzator, va fi trimis in plic inchis la sediul societatii, si trebuie sa ajunga la sediul societatii pana cel mai tarziu in data de 24 aprilie 2024, ora 08:00 (ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 08:30 (ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Extraordinara, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA de 26/29.04.2024”. Buletinele de vot pot fi transmise in acelasi termen si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26/29.04.2024”.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la emitent in conformitate cu art. 105 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Formularele de procuri speciale care vor fi utilizate pentru votul prin reprezentare, formularele care vor fi utilizate pentru votul prin corespondenta, precum si Procedura de participare si votare electronica la adunarea generala a actionarilor vor fi puse la dispozitia actionarilor, atat in limba romana, cat si in limba engleza si vor fi disponibile la adresa sediului social al societatii, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data de 26 martie 2024.

Procurile speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta vor fi depuse in original, fie in limba romana, fie in limba engleza, la sediul societatii respectiv transmise prin orice forma de posta sau curierat rapid cu confirmare de primire pana la data de 24 aprilie 2024, ora 08:00 (ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Ordinara, respectiv, ora 08:30 (ora Romaniei) pentru Adunarea Generala Extraordinara, mentionand pe plic in clar si cu majuscule „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26/29.04.2024” sau pot fi transmise, in acelasi termen, si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa secretariatCA@teraplast.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 26/29.04.2024”.

Un exemplar se va inmana reprezentantului, unul va ramane la societate, iar cel de-al treilea exemplar va ramane la actionar.

La completarea procurilor speciale si a buletinelor de vot prin corespondenta, se va tine cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGA cu noi puncte. In acest caz, procurile speciale actualizate si buletinele de vot actualizate, atat in limba romana, cat si in limba engleza, pot fi obtinute de la registratura societatii si de pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data publicarii ordinii de zi completate.

In cazul in care ordinea de zi va fi completata, ordinea de zi completata cu punctele propuse de actionari, va fi publicata cu indeplinirea cerintelor prevazute de lege si/sau de actul constitutiv pentru convocarea adunarii generale, cu cel putin 10 zile inaintea adunarii generale, respectiv pana la data de 16 aprilie 2024, inclusiv.

In cazul in care ordinea de zi va fi completata iar actionarii nu trimit procurile speciale si/sau buletinele de vot prin corespondenta actualizate, procurile speciale si buletinele de vot prin corespondenta trimise anterior completarii ordinii de zi vor fi luate in considerare doar pentru punctele din acestea care se regasesc pe ordinea de zi initiala.

Documentele si materialele informative, precum si proiectele de hotarari vizand problemele inscrise pe ordinea de zi a Adunarii Generale a Actionarilor vor fi disponibile actionarilor, atat in limba romana, cat si in limba engleza, la sediul societatii, in timpul zilelor lucratoare, intre orele 08:00 – 16:30 si pe pagina de web a societatii: www.teraplast.ro, Categoria „Investitori”, Sectiunea „Adunarea Generala a Actionarilor”, incepand cu data de 26 martie 2024.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, urmatoarea Adunare Generala a Actionarilor este convocata pentru data de 29 aprilie 2024, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare.

In conformitate cu dispozitiile legale in vigoare, facem mentiunea ca pozitia de "abtinere" adoptata de un actionar cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi a Adunarii, nu reprezinta un vot exprimat.

La data convocarii, capitalul social al Societatii este format din 2.179.000.358 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot. Societatea nu detine actiuni proprii, prin urmare numarul total de drepturi de vot la data convocarii este de 2.179.000.358 drepturi de vot.

Presedintele Consiliului de Administratie

Dorel Goia

 

Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la

e-mail investor.relations@teraplast.ro sau tel. +40 741 270 439 – persoana de contact: Alexandra Sica.

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.