miercuri | 08 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TRANSILVANIA LEASING SI CREDIT IFN SA BRASOV - TSLA

Convocare AGAO din 15.04.2024

Data Publicare: 06.03.2024 18:00:16

Cod IRIS: 4AC82

 

  Nr iesire:  462/06.03.2024

Raport curent intocmit conform Legii nr. 24/2017 si Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018

Data raportului: 06.03.2024

Denumirea entitatii emitente: TRANSILVANIA LEASING SI CREDIT IFN SA

Sediul social: Brasov, B-dul Eroilor nr 3A, mezanin, cod postal 500007

Numarul de telefon/fax: 0268-315172 / 0268-319455

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: J08/1457/1997

C.U.I: 9845734

Capital social subscris si varsat: 51.472.466,70 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: AeRO Premium (simbol TSLA)

Cod LEI: 254900VOJ54PX1JHRG56

 

Eveniment important de raportat:

Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Transilvania Leasing si Credit IFN SA pentru data de 15.04.2024

 

Directoratul Transilvania Leasing si Credit IFN S.A., cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 3A, mezanin, inregistrata la O.R.C. sub nr. J08/1457/1997, avand codul de identificare fiscala RO9845734, intrunit in sedinta din 05.03.2024, convoaca AGOA pentru data de 15.04.2024, conform urmatorului             

                                                           CONVOCATOR

Directoratul Transilvania Leasing si Credit IFN S.A., cu sediul in Brasov, B-dul Eroilor nr. 3A, mezanin, inregistrata la O.R.C. sub nr. J08/1457/1997, avand codul de identificare fiscala RO9845734, intrunit in sedinta din 05.03.2024, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, la data de 15.04.2024, ora 11:00, la sediul societatii.

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile legale incidente – Legea 31/1990 republicata, Legea 24/2017 si Regulamentul ASF nr. 5/2018, cu toate modificarile si completarile ulterioare si cu dispozitiile actului constitutiv al societatii.

Capitalul social este format din 514.724.667 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale ordinare.

La adunarea generala ordinara sunt indreptatiti sa participe si sa voteze, toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 26.03.2024, stabilita ca data de referinta.

Adunarea generala Ordinara va avea urmatoarea Ordine de zi:  

1.      Discutarea si aprobarea situatiilor financiare anuale, respectiv bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, date informative, situatia activelor imobilizate si notele explicative la situatiile financiare anuale, intocmite pentru exercitiul financiar 2023, pe baza rapoartelor prezentate de catre Directorat si Auditorul financiar;

2.      Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Directoratului si a membrilor Consiliului de Supraveghere, pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2023

3.      Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul financiar 2023 conform propunerii Directoratului

4.      Aprobarea repartizarii pe destinatii a rezultatelor financiare reportate din perioada 2019-2022 rezultate in urma retratarilor situatiilor financiare  in conformitate cu Standardele Internationale de Raportare Financiara,   conform propunerii Directoratului;

5.      Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobate pentru exercitiul financiar 2023; aprobarea remuneratiilor variabile in baza contractelor de administrare si de mandat;

6.      Aprobarea obiectivelor si criteriilor de performanta pentru anul 2024;

7.      Stabilirea remuneratiilor cuvenite membrilor Consiliului de Supraveghere pentru exercitiul financiar 2024

8.      Analiza Raportului de activitate a Consiliului de Supraveghere pentru exercitiul financiar 2023.

9.      Alegerea auditorului financiar si fixarea duratei contractului de audit financiar

10. Stabilirea datei de 30.09.2024 ca data platii, conform art. 2 al. (2), pct. h) din Regulamentul ASF nr. 5/2018

11. Stabilirea datei de 11.09.2024 ca data de inregistrare (ex-date 10.09.2024), conform art. 2, al. (2), pct. f) si l) din Regulamentul ASF nr. 5/2018;

12. Imputernicirea doamnei consilier juridic Martini Izabela avand calitatea de salariat al societatii, pentru efectuarea formalitatilor de inregistrare si publicare a hotararilor A.G.O.A.

 

In termen de cel  mult 15 zile de la data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial, respectiv pana la data de 20.03.2024, actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social au dreptul:

    a) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala;

    b) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Fiecare auditor participant va depune o oferta scrisa pana la data limita de 01.04.2024, ora 14:00, la sediul societatii sau pe adresa de e-mail: office@tsla.ro. Documentul de oferta trebuie sa includa cel putin urmatoarele informatii: Prezentarea firmei; Resurse disponibile; Confirmarea Independentei fata de TLC; Asigurarea calitatii; Procesul de tranzitie de audit (daca este cazul); Oferta financiara. De asemenea, participantii vor depune documentul eliberat de C.A.F.R care atesta calitatea de auditor financiar, cu viza valabila pentru anul in curs, cazier judiciar si cazier fiscal al auditorului in termenul legal de valabilitate, curriculum vitae pentru partenerul-cheie de audit si declaratie pe proprie raspundere a auditorului si partenerului-cheie din care sa rezulte ca nu se afla in vreuna dintre situatiile de incompatibilitate ori conflict de interese prevazute de legislatia in vigoare.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari, in scris, privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la data 08.04.2024 acestea putand  fi transmise, la sediul societatii, cu mentiunea “Pentru Adunarea generala ordinara a actionarilor din data de 15.04.2024”. Societatea poate raspunde prin postarea informatiei pertinente  pe website-ul societatii -  www.transilvanialeasingsicredit.ro - in format intrebare-raspuns.   

Pentru identificarea si dovedirea calitatii de actionar a persoanelor care transmit propuneri sau care adreseaza intrebari, acestea vor anexa documentele care atesta identitatea (copie conform cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal) respectiv  calitatea de actionar la data solicitarii (extras de cont emis de Depozitarul central sau, dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie).

Textul integral al documentelor si materialele informative referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe website-ul societatii - www.transilvanialeasingsicredit.ro incepand cu data de 11.03.2024, sau pot fi  obtinute de la sediul societatii, in zilele lucratoare intre orele 8:00-14:00.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane, in baza unei imputerniciri  speciale sau generale, conform legii, sau pot vota prin corespondenta.

Inainte de desfasurarea adunarii generale, actionarii au posibilitatea de a vota prin corespondenta,  prin utilizarea formularului de buletin de vot prin corespondenta.

Formularele de imputerniciri speciale si formularele de buletin de vot prin corespondenta se pot obtine incepand  cu data de 11.03.2024, de la sediul societatii sau se pot descarca de pe website-ul societatii  - www.transilvanialeasingsicredit.ro.

Imputernicirea generala acordata de actionar, in calitate de client, unui intermediar sau avocat, este valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau sa voteze in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarilor generale.

Dupa completarea si semnarea acestora sau dupa emiterea unei imputerniciri generale, un exemplar original al imputernicirii speciale sau generale /al formularului de vot prin corespondenta va trebui sa parvina societatii, la sediul acesteia, pana la data de 11.04.2024 inclusiv, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant/prin corespondenta in adunarea generala, conform legii.

Imputernicirile speciale sau generale / formularele de vot prin corespondenta vor fi insotite de o copie conform cu originalul a actului de identitate a actionarului persoana fizica/a reprezentantului legal al actionarului persoana juridica si certificat constatator eliberat de registrul comertului care atesta calitatea de reprezentant legal si vor fi transmise la sediul societatii, in plic inchis, cu mentiunea: “Pentru Adunarea generala ordinara a actionarilor din data de 15.04.2024”.

Pentru actionarii care beneficiaza de servicii de custodie, imputernicirile speciale / formularele de vot prin corespondenta date de actionari unor institutii de credit care presteaza servicii de custodie vor fi valabile fara alte documente suplimentare referitoare la actionari daca sunt insotite de o declaratie pe propria raspundere data de institutia de credit, din care sa reiasa ca: institutia de credit presteaza servicii de custodie pentru respectivul actionar; instructiunile din imputernicirea speciala / formularul de vot prin corespondenta sunt identice cu cele primite de institutia de credit de la actionar si procura speciala / formularul de vot prin corespondenta este semnat de actionar.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, Adunarea generala va fi convocata pentru data de 16.04.2024 cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

 

Presedinte Directorat/Director general

Sorin Donca

Membru Directorat/Director

Marius Laurentiu Chitic 

 

Propunerea de repartizare a profitului

 la 31.12.2023

Directoratul societatii Transilvania Leasing si Credit IFN SA, in urma analizei rezultatelor obtinute in anul 2023, constata urmatoarea situatie privind rezultatul financiar:

                                                                                              

                                                                                                                                                         -lei-

 

Total venituri

 

43 930 617,46

Total cheltuieli

 

35 926 934,91

Profit brut (inainte de impozitare)

 

8 003 682,55

Impozit pe profit

 

937 994,93

Profit net de repartizat

 

7 065 687,62

 

Directoratul propune repartizarea profitului net in suma de 7.065.687,62 lei, astfel:

·           400.184,13 lei rezerve legale, respectiv 5,7% din profitul net

·         3.330.269 lei dividende

·         3.335.234,49 lei surse proprii de finantare. 

 

 

Presedinte directorat/Director General,                         

                  Donca Sorin                                                                     

             Director /Membru directorat,

            ec. Marius Chitic

             Director economic /Membru directorat

    Ec. Mustata Anca Nicoleta

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.