vineri | 17 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


TUSNAD SA BAILE TUSNAD - TSND

Convocare AGOA 04/05.12.2023

Data Publicare: 01.11.2023 14:43:35

Cod IRIS: 085CB

 

RAPORT CURENT

conform art 234 din Regulamentul 5/2018

 

Data raportului 01.11.2023

Denumirea emitentului   TUSNAD S.A.

Sediul social    BAILE TUSNAD, Aleea Sfanta Ana, nr.18, judetul Harghita, cod postal 535100

Numarul de telefon/fax         0266-335537, 0266-335108

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului    RO4241753

Numar de ordine in Registrul Comertului –J19/610/1993

Capital social subscris si varsat    30.180.281,80 lei

Sistemul organizat de tranzactionare pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise        AeRO

 
I. Evenimente importante de raportat

 Convocarea Adunarii Generale Ordinare ale Actionarilor pentru data de 04/05.12.2023

 

Consiliul de Administratie al „Tusnad” S.A., intrunit in sedinta din 31.10.2023, a hotarat Convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor  „Tusnad” S.A., conform urmatorului convocator:

CONSILIUL DE ADMINISTRATIE AL „Tusnad” S.A.,

cu sediul in Baile Tusnad, Aleea Sf. Ana nr. 18, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor pentru data de 04.12.2023, ora 1000 ,. Lucrarile adunarii generale se vor desfasura la sala de conferinta Ion Creanga din cadrul Hotelului O3ZONE, Baile Tusnad Aleea Sfanta Ana nr 2.

Convocarea se efectueaza in conformitate cu prevederile, Legii 24/2017 si ale reglementarilor ASF emise in aplicarea acesteia, ale Legii nr. 31/ 1990, republicata, cu toate modificarile ulterioare si cele ale Actului constitutiv al societatii.

Capitalul social al societatii este format din 301.802.818 actiuni nominative, indivizibile, de valori egale si dematerializate, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarilor.

La adunarea generala a actionarilor sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 22.11.2023, stabilita ca data de referinta.

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

1.       Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2024;

2.       Aprobarea planului de investitii pentru anul 2024

3.       Numirea unui Consiliu de administratie format din 3 membri pe o perioada de 4 ani, incepand cu 07.12.2023.

4.       Aprobarea Contractului de administrare si stabilirea nivelului de asigurare profesionala pentru pentru membrii CA la 20.000 euro/an

5.       Desemnarea mandatarului conventional care sa semneze din partea societatii Contractul de administrare

6.       Desemnarea dl Molnar Akos, CNP xxxxxxxxxx pentru indeplinirea formalitatilor de inregistrare si publicare  a hotararilor A.G.O.A din 04/05.12.2023;

Actionarii reprezentand impreuna cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, si

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale.

Termenul in cadrul caruia actionarii isi pot exercita drepturile mentionate mai sus este de 15 zile de la data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial respectiv pana 17.11.2023.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la data de 29.11.2023. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul propriu, la sectiunea "intrebari frecvente".

Actionarii pot face propunerile privind candidatii pentru posturile de administratori, pana la data de 20.11.2023. Propunerile vor fi insotite de CV-ul candidatului si datele de identificare ale candidatului

Propunerile sau intrebarile actionarilor mentionati in alineatele precedente vor putea fi transmise in scris, fie prin posta sau servicii de curierat, la sediul societatii mentionat mai sus, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule, PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 04/05.12.2023 sau prin mijloace electronice (la adresa secretariat@tusnad.ro). Pentru identificarea persoanelor care adreseaza intrebari societatii sau fac propuneri pentru completarea ordinii de zi, acestea vor anexa solicitarii si copii ale documentelor care sa le ateste identitatea si calitatea de actionar la data solicitarii.

Actionarii inscrisi in registrul actionarilor la data de referinta pot participa la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati de catre alte persoane, pe baza unei imputerniciri generale sau speciale, sau pot vota prin corespondenta sau prin mijloace electronice conform procedurilor afisate pe website-ul societatii .

Accesul actionarilor la adunarea generala a actionarilor este permis prin simpla proba a identitatii acestora.

Actionarii persoane juridice pot participa prin reprezentantul legal pe baza unui document oficial care ii atesta aceasta calitate (ex. certificat constatator emis de Registrul Comertului sau o alta autoritate competenta).

Daca actionarul este reprezentat de o alta persoana, reprezentantul va prezenta o imputernicire speciala sau generala, semnata de actionarul persoana fizica sau reprezentantul legal al persoanei juridice, documentul oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al persoanei juridice si  actul de identitate.

Incepand cu data de 03.11.2023 formularele de procuri speciale se pot obtine de la sediul societatii, in zilele lucratoare, intre orele 900-1500.

Dupa completarea si semnarea acestora, un exemplar al imputernicirii speciale respectiv generale va fi depus/ expediat societatii astfel incat aceasta sa ajunga la societate pana la data de 29.11.2023 ora 10.00, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot prin reprezentant in adunarea generala, conform prevederilor legii. Procura va fi transmisa, fie in original sub semnatura olografa, la sediul societatii, fie document semnat electronic cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr. 455/ 2001, privind semnatura electronica, prin e-mail la adresa secretariat@tusnad.ro.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota si prin corespondenta inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului buletinului de vot prin corespondenta. 

Formularele de buletin de vot prin corespondenta pot fi solicitate de la sediul societatii, incepand cu data de 03.11.2023. Dupa completare, buletinele de vot prin corespondenta, se expediaza prin posta la sediul societatii astfel incat acestea sa fie primite pana la data de 04.12.2023 ora 09.00, sub sanctiunea pierderii exercitiului de vot prin corespondenta, conform prevederilor legale.

Incepand cu data de 03.11.2023 sunt puse la dispozitia actionarilor, la sediul societatii si pe website-ul propriu www.tusnad.ro, materialele aferente Adunarii Generale respectiv proiectul de BVC si Planul de investitii, Proiectele de hotarari ale adunarii generale; Draftul contractului de administrare, Lista candidatilor pentru consiliul de administratie cu CV-uile aferente  se va publia pe site in ziua primirii candidaturii . Actionarii societatii pot obtine de la sediul societatii, la cerere, copii ale documentelor referitoare la problemele inscrise pe ordinea de zi, sau le pot lista de pe site-ul societatii.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate la prima convocare, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor este convocata pentru data de 05.12.2023, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie,

Dr. Dragos Calin



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.