RAPORT CURENT
conform Regulamentul nr.5/2018
Data raportului 12.04.2023
Denumirea entitatii emitente TUSNAD S.A.
Sediul social BAILE TUSNAD, Aleea Sfanta Ana, nr.18, judetul Harghita, cod postal 535100
Numarul de telefon/fax 0266-335537, 0266-335108
Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului RO4241753
Numar de ordine in Registrul Comertului –J19/610/1993
Capital social subscris si varsat 30.180.281,80 lei
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise BVB/AeRO
Cod LEI 2549009F0GQMTH4D3R82
I. Evenimente importante de raportat
Hotararea AGOA nr1/12.04.2023
HOTARARE NR 1
din 12.04.2023
Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor TUSNAD SA, cu sediul in Baile Tusnad, Aleea Sfanta Ana nr 18., avand in vedere ordinea de zi din convocatorul publicat in Monitorul Oficial al Romaniei Partea a IV-a nr 1173 din 10.03.2023 si in Curierul National 8824/10.03.2023, , detinatori a 256463400 de actiuni din totalul de 301.802.818 actiuni, reprezentand 84,97 % din totalul actiunilor, cu rezultatul votului consemnat in procesul verbal de sedinta, in temeiul art. 111 din Legea 31/1990, conform Legii 297/2004, cu completarile si modificarile ulterioare si potrivit actului constitutiv,
HOTARASTE
1. Se aproba situatiile financiare anuale individuale, respectiv bilantul contabil, contul de profit si pierdere, situatia modificarilor capitalului propriu, situatia fluxurilor de trezorerie, date informative, situatia activelor imobilizate si notele explicative ale situatiilor financiare anuale, intocmite pentru exercitiul financiar din anul 2022, pe baza rapoartelor prezentate de Consiliul de Administratie si de Auditorul financiar;
2. Se aproba distribuirea profitului dupa cum urmeaza:
Destinatia
|
Lei (RON)
|
Profit net statutar de repartizat la 31.12.2022
|
660.824
|
Repartizarea profitului pentru: rezerve legale
|
33.041
|
Profit nerepartizat
|
627.783
|
3. Se aproba descarcarea de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2022
4. Nu se aproba remuneratiile variabile conform procesului verbal de sedinta
5. Se aproba indicatorii de performanta pentru exercitiul financiar 2023 anexa la contractele de administrare si mandat. Se stabilesc remuneratiile fixe ale administratorilor pentru 2023 conform procesului verbal de sedinta .
6. Se numeste firma A.B.A Audit SRL, in functia de auditor financiar pentru un mandat de 3 ani, respectiv pentru perioada 29.04.2023-28.04.2023.
7. Se aproba modificarea planului de investitii conform propunerii
8. Se aproba implementarea ”Politicilor in vederea asigurarii unui management eficient al societatii”
9. Se aproba incheierea Actului Aditional la Contractul de administrare incheiat cu membrii Consiliului de administratie, conform proiectului de Act Aditional prezentat de actionarul Transilvania Investments Alliance.
10. Se imputerniceste Dna Popa Cristina in calitate de mandatar conventional din partea societatii pentru semnarea Actul Aditional la Contractul de administrare incheiat cu membrii Consiliului de administratie,
11. Se aprobara rectificarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2023; in sensul obtinerii unor venituri din exploatare de 21,700,000 lei si a unui profit net de 2,300,000 lei
12. Se desemneaza Molnar Akos, directorul societatii, pentru indeplinirea formalitatilor de inregistrare si publicare a hotararilor A.G.O.A din 12.04.2023.
Presedintele Consiliului de Adminstratie
Dr Calin Dragos