sâmbătă | 11 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TURISM COVASNA SA COVASNA - TUAA

Completare ordine de zi AGOA 20/21.04.2023

Data Publicare: 30.03.2023 18:00:17

Cod IRIS: D5C9A

RAPORT CURENT

Conform Regulamentului nr.5/2018

 

Data raportului: 30.03.2023

Denumire emitent: TURISM COVASNA SA

Sediul social: Covasna, str 1 Decembrie 1918, nr.1-2, cod postal 525200, judet Covasna

Numarul de telefon/fax : 0267 340825, 0267 342222

Codul unic de inregistrare: RO 559747 

Numar de ordine in Registrul Comertului: J14/55/1991

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB - ATS  sub simbolul TUAA

Capitalul social subscris si varsat: 47.315.443,30  lei

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societatea comerciala 473.154.433  actiuni cu valoare nominala  de 0,10 lei/actiune.

Cod lei: 254900YRLU5MKSM3LD84        

 

I. Evenimente importante de raportat

Consiliul de Administratie intrunit in sedinta din data 30.03.2023, in baza prevederilor Regulamentului 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a Legii nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, raporteaza ca eveniment important:  Completarea ordinii de zi conform solicitarii actionarului Transilvania Investments Alliance S.A. nr.2191/30.03.2023 inregistrata sub nr.296/30.03.2023  privind introducerea de puncte noi pe Ordinea de zi si depunere proiect de hotarare pentru punctul 6 inscris pe ordinea de zi a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor a societatii Turism Covasna SA convocata pentru data de 20/21.04.2023

 

Consiliul de Administratie al Societatii TURISM COVASNA S.A. cu sediul in Covasna, Str. 1 Decembrie 1918, nr. 1-2, avand J14/55/1991, C.U.I. RO 559747, in conformitate cu art.117^1 din Legea nr. 31/1990 republicata in 2004, cu completarile si modificarile ulterioare, cu prevederile Legii nr. 24/2017, cu Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018 si dispozitiile Actului Constitutiv, la solicitarea Transilvania Investments Alliance S.A. in calitate de actionar majoritar ce detine un numar de 439.760.355 actiuni, reprezentand  92,94% din capitalul social total al societatii Turism Covasna S.A., in conformitate cu prevederile art.117^1 din Legea nr.31/1990 republicata in 2004, cu modificarile si completarile  ulterioare si cu art.105 alin (3) lit.a) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, conform adresa inregistrata sub nr.2191/30.03.2023 prin care se solicita introducerea de puncte noi pe ordinea de zi si se depune proiect de hotarare pentru punctul 6 inscris pe ordinea de zi,  completeaza Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 20.04.2023, ora 10.00, publicata in Monitorul Oficial nr.1270 din data de 16.03.2023 si in ziarul Curierul National nr.8828 din data de 16.03.2023, completata anterior si publicata in Monitorul Oficial nr.1448/28.03.2023 si in ziarul Curierul National nr. 8836/28.03.2023, cu urmatoarele puncte noi pe ordinea de zi:

 

“1. Aprobarea implementarii “Politicilor in vederea asigurarii unui management eficient al societatii.”

2.Aprobarea incheierii Actului Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administratie, conform proiectului de Act Aditional prezentat de actionarul Transilvania Investments Alliance.

3. Desemnarea persoanei care va semna Actul Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administrratie, in calitate de mandatar conventional din partea societatii.

4. Aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2023; propunerea de rectificare are in vedere obtinerea unor venituri din exploatare de 30.000.000 lei si a unui profit net de 5.000.000 lei.” 

Ordinea de zi completata a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 20/21.04.2023, ora 10.00, care se va desfasura la sediul societatii TURISM COVASNA S.A. cu sediul in Covasna, Str. 1 Decembrie 1918, nr. 1-2, jud. Covasna este urmatoarea:

1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si a anexelor la acestea incheiate la 31.12.2022, insotite de raportul auditorului statutar si de  raportul administratorilor.

2. Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul financiar 2022, conform propunerii Consiliului de Administratie.

3.Aprobarea acoperirii pierderii din anii precedenti cu suma de 2.495.126 lei reflectata in contul « Rezultat reportat ».

4.Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobati pentru exercitiul financiar 2022.Aprobarea remuneratiei variabile datorate de societate administratorilor si conducerii executive pentru anul 2022, in conformitate cu politica de remunerare a societatii.

5.Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2022.

6.Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2023. Stabilirea remuneratiei cuvenite administratorilor pentru anul 2023.

            7.Numirea auditorului financiar, fixarea duratei contractului si a remuneratiei acestuia.

            8.Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie pe locul ramas vacant ca urmare a demisiei unui administrator, in vederea completarii Consiliului de Administratie, pentru o perioada egala cu mandatul actualilor membrii, respectiv pana la data de 26.09.2026. Aprobarea incheierii contractului de administrare si imputernicirea mandatarului conventional din partea societatii pentru semnarea contractului.

            9. Aprobarea implementarii “Politicilor in vederea asigurarii unui management eficient al societatii.”

       10.Aprobarea incheierii Actului Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administratie, conform proiectului de Act Aditional prezentat de actionarul Transilvania Investments Alliance.

            11. Desemnarea persoanei care va semna Actul Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administrratie, in calitate de mandatar conventional din partea societatii.

         12. Aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2023; propunerea de rectificare are in vedere obtinerea unor venituri din exploatare de 30.000.000 lei si a unui profit net de 5.000.000 lei. 

13.Imputernicirea directorului general Narcisa Diaconu pentru efectuarea formelor de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

14.Stabilirea datei de 19.05.2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale a actionarilor, conform art.87 din Legea nr.24/2017.

15.Aprobarea datei de 18.05.2023 ca data ''ex-date'', respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

            Restul prevederilor mentionate in ordinea de zi a convocatorului Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 20/21.04.2023 raman neschimbate.

 

           

Presedintele Consiliului de Administratie

ROMEO SILVIU ALMASAN

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.