duminică | 12 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TURISM COVASNA SA COVASNA - TUAA

Convocare AGAO 20.04.2023

Data Publicare: 15.03.2023 11:01:46

Cod IRIS: 7BFA7

RAPORT CURENT

Conform Regulamentului nr.5/2018

 

Data raportului: 15.03.2023

Denumire emitent: TURISM COVASNA SA

Sediul social: Covasna, str 1 Decembrie 1918, nr.1-2, cod postal 525200, judet Covasna

Numarul de telefon/fax : 0267 340825, 0267 342222

Codul unic de inregistrare: RO 559747 

Numar de ordine in Registrul Comertului: J14/55/1991

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB - ATS  sub simbolul TUAA

Capitalul social subscris si varsat: 47.315.443,30  lei

Principalele caracteristici ale valorilor mobiliare emise de societatea comerciala 473.154.433  actiuni cu valoare nominala  de 0,10 lei/actiune.

Cod lei: 254900YRLU5MKSM3LD84

 

           I. Evenimente importante de raportat

 

a) Schimbari in controlul asupra emitentului, inclusiv schimbari in controlul entitatii care detine controlul asupra emitentului, precum si schimbari in acordurile cu privire la control – Nu este cazul

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active - Nu este cazul

c) Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment - Nu este cazul

d) Tranzactii de tipul celor enumerate la art.108 din Legea nr.24/2017- Nu este cazul

 

            In baza prevederilor Regulamentului 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, a Legii nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, Turism Covasna S.A. raporteaza ca eveniment important convocarea  Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor de la Turism Covasna S.A., pentru data de 20.04.2023, ora 10.00, conform dispozitiilor Legii nr.31/1990 republicata si modificata cu urmatoarea ordine de zi:

1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si a anexelor la acestea incheiate la 31.12.2022, insotite de raportul auditorului statutar si de  raportul administratorilor.

2. Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul financiar 2022, conform propunerii Consiliului de Administratie.

3.Aprobarea acoperirii pierderii din anii precedenti cu suma de 2.495.126 lei reflectata in contul « Rezultat reportat ».

4.Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobati pentru exercitiul financiar 2022.Aprobarea remuneratiei variabile datorate de societate administratorilor si conducerii executive pentru anul 2022, in conformitate cu politica de remunerare a societatii.

5.Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2022.

6.Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2023. Stabilirea remuneratiei cuvenite administratorilor pentru anul 2023.

            7.Numirea auditorului financiar, fixarea duratei contractului si a remuneratiei acestuia.

8.Imputernicirea directorului general Narcisa Diaconu pentru efectuarea formelor de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

9.Stabilirea datei de 19.05.2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale a actionarilor, conform art.87 din Legea nr.24/2017.

10.Aprobarea datei de 18.05.2023 ca data ''ex-date'', respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

  CONVOCATOR

Consiliul de Administratie al Societatii TURISM COVASNA S.A. cu sediul in Covasna, Str. 1 Decembrie 1918, nr. 1-2, avand J14/55/1991, C.U.I. RO 559747, in conformitate cu Legea nr. 31/1990 republicata in 2004, cu completarile si modificarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017, ale Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 si dispozitiile Actului Constitutiv, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, in data de 20.04.2023, ora 10.00, la sediul societatii, cu urmatoarea ORDINE DE ZI:

1. Prezentarea, dezbaterea si aprobarea situatiilor financiare anuale individuale si a anexelor la acestea incheiate la 31.12.2022, insotite de raportul auditorului statutar si de  raportul administratorilor.

2. Aprobarea repartizarii pe destinatii a profitului net realizat in exercitiul financiar 2022, conform propunerii Consiliului de Administratie.

3.Aprobarea acoperirii pierderii din anii precedenti cu suma de 2.495.126 lei reflectata in contul « Rezultat reportat ».

4.Analiza indeplinirii indicatorilor si obiectivelor de performanta aprobati pentru exercitiul financiar 2022.Aprobarea remuneratiei variabile datorate de societate administratorilor si conducerii executive pentru anul 2022, in conformitate cu politica de remunerare a societatii.

5.Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2022.

6.Aprobarea indicatorilor si obiectivelor de performanta pentru exercitiul financiar 2023. Stabilirea remuneratiei cuvenite administratorilor pentru anul 2023.

            7.Numirea auditorului financiar, fixarea duratei contractului si a remuneratiei acestuia.

8.Imputernicirea directorului general Narcisa Diaconu pentru efectuarea formelor de publicitate legala pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

9.Stabilirea datei de 19.05.2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii adunarii generale a actionarilor, conform art.87 din Legea nr.24/2017.

10.Aprobarea datei de 18.05.2023 ca data ''ex-date'', respectiv data anterioara datei de inregistrare la care instrumentele financiare obiect al hotararilor organelor societare se tranzactioneaza fara drepturile care deriva din hotarare, in conformitate cu prevederile art. 2 lit. l) din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii TURISM COVASNA S.A, tinut de catre societatea Depozitarul Central S.A., cu sediul in municipiul Bucuresti, Bd. Carol I, nr.34-36, sector 2, avand aceasta calitate la data de 07.04.2023 stabilita ca data de referinta.

Capitalul social al societatii TURISM COVASNA S.A. inregistrat la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Covasna, la data de referinta este de 47.315.443,30 lei, fiind divizat intr-un numar de 473.154.433 actiuni nominative, ordinare si dematerializate fiecare cu o valoare de 0,1 lei.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel tarziu in data de 30.03.2023.

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu la 30.03.2023.

In conformitate cu prevederile legale, respectiv Legea nr.162/2017 privind auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate de modificare a unor acte normative si Regulamentul UE nr.537/2014 al Parlamentului European si al Consiliului privind cerintele specifice referitoare la auditul statutar al entitatilor de interes public si de abrogare a Deciziei 2005/909/CE a Comisiei, se solicita auditorilor financiari sau firmelor de audit interesate de realizarea misiunii de audit statutar la societatea TURISM COVASNA S.A., sa depuna la sediul societatii sau la adresa de e-mail secretariat@turismcovasna.ro pana in data de 03.04.2023, ora 14.00, dosarul referitor la oferta tehnica si financiara pentru misiunea de audit statutar, dosar care sa cuprinda cel putin urmatoarele documente si informatii:

I.  prezentarea auditorului financiar sau a firmei de audit;

II. resursele disponibile indeplinirii misiunii de audit statutar;

III.confirmarea independentei fata de societatea TURISM COVASNA S.A.;

IV.asigurarea calitatii activitatii de audit statutar;

V. oferta financiara;

VI.declaratia pe proprie raspundere care atesta calitatea de auditor financiar;

VII.documentul care atesta calitatea de auditor financiar, cu viza valabila pentru anul in curs;

VIII.certificatul de cazier judiciar si certificatul de cazier fiscal in termenul de valabilitate legal.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

      Actionarii mentionati la alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii certificate sub semnatura olografa a titularului actului,  ale actelor de identitate, buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule.

PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR din data de 20.04.2023.

Documentele, materialele informative si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societatii – www.turismcovasna.ro si/ sau de la sediul societatii, incepand cu data de 20.03.2023 in zilele lucratoare intre orele 9.00 - 15.00 .

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarea generala direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii pe baza de imputernicire speciala sau generala.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea/ procura data persoanei fizice care le reprezinta.

Formularele de imputerniciri speciale sau generale se pot obtine la sediul societatii incepand cu data de 20.03.2023 intre orele 900 - 1500 sau se pot descarca de pe web-site-ul societatii. Un exemplar al imputernicirii speciale sau generale se va depune/ expedia la sediul societatii sau la adresa de e-mail secretariat@turismcovasna.ro pana inclusiv la data de 18.04.2023, iar un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenta. Formularul de vot poate fi obtinut, incepand cu data de 20.03.2023, intre orele 9.00 - 15.00 de la sediul social al societatii sau de pe site-ul www.turismcovasna.ro.

         In cazul votului prin corespondenta, formularul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice) sub semnatura olografa a titularului actului, pot fi transmise la sediul societatii pana la data de 18.04.2023, ora 13.00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE 20.04.2023”.

Formularele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului dar nu si in calculul majoritatii in cadrul adunarii generale pentru luarea hotararilor.

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0267-340825 intre orele 9.00 - 15.00.

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare adunarea generala este convocata pentru data de 21.04.2023, cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

 

Presedintele Consiliului de Administratie

ROMEO SILVIU ALMASAN

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.