RAPORT CURENT
Conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata
Data raportului:03.04.2023
Denumirea entitatii emitente: TURISM FELIX S.A.
Sediul social: Baile Felix, str. Victoria nr. 22, Com. Sanmartin, Jud. Bihor
Numarul de telefon/fax: 0259-318338/0259-318297
Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 108526
Cod LEI (Legal entity identifier): 254900YRWU6MYZS4BB14
Numar de ordine in Registrul Comertului: J05/132/1991
Capital social subscris si varsat: 49.118.796,20 RON
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BURSA DE VALORI BUCURESTI SA.
Eveniment important de raportat: Eveniment important de raportat: Completarea Ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata pentru data de 20/21.04.2023.
Avand in vedere convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 20/21.04.2023 si primirea unei solicitari de Completare a Ordinii de zi din partea actionarului majoritar Transilvania Investments Alliance S.A ce detine 93,0317% din capitalul social total al societatii inregistrata sub nr.2145/28.03.2023, Consiliul de Administratie al societatii , intrunit in sedinta din 03.04.2023 , a decis completarea Ordinei de zi a sedintei A.G.O.A convocata pentru data de 20/21.04.2023, conform solicitarii S.I.F. Transilvania cu urmatoarele puncte;
a) Aprobarea implementarii „Politicilor in vederea asigurarii unui management eficient al societatii”
b) Aprobarea incheierii Actului Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administratie , conform proiectului de Act Aditional prezentat de actionarul Transilvania Investments Alliance.
c) Desemnarea persoanei care va semna Actul Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administratie, in calitate de mandatar conventional din partea societatii
d) Prezentarea analizei investitiei la obiectivul Strand Venus Baile 1 Mai din punct de vedere al rentabilitatii-valoarea actualizata neta NPV/rata interna de rentabilitate IRR
e) Aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2023; propunerea de rectificare are in vedere obtinerea unor venituri din exploatare de 130.000.000 lei si a unui profit net de 19.500.000 lei.
f) Aprobarea revocarii art.2 al hotararii AGOA nr.2 din 08.12.2022 privind aprobarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor pentru exercitiul financiar 2023, anexa la contractele de administrare si mandat.
g) Aprobarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor pentru exercitiul financiar 2023, anexa la contractele de administrare si mandat.
Ordinea de zi completata a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea:
1) Prezentarea, discutarea si aprobarea Situatiilor financiare anuale ale societatii Turism Felix S.A. si a raportarilor contabile anuale aferente exercitiului financiar 2022, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar.
2) Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2022 in valoare de 8.635.913,20 lei pe urmatoarele destinatii :
– rezerva legala 115.840,38 lei
– rezultat provenit din recunoastere concesiune resursa miniera ( 8.191,00 lei)
– 50,20 % dividend brut pentru actionari, in valoare de 4.273.335,27 lei ce reprezinta 0,0087lei dividend brut/actiune
– 49,80 % pentru reinvestire adica 4.238.546,55 lei
3) Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor societatii pentru activitatea desfasurata in anul 2022.
4) Aprobarea nivelului remuneratiilor fixe cuvenite administratorilor pentru exercitiul financiar 2023.
5) Exprimarea votului consultativ privind Raportul anual de remunerare a conducatorilor societatii in conformitate cu dispozitiile art.107 din Legea 24/2017-republicata.
6) Aprobarea cuantumului indemnizatiei variabile datorate de societate administratorilor si conducerii executive pentru anul 2022, in conformitate cu politica de remunerare a societatii.
7) Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie pe o perioada egala cu mandatul actualilor membri, ca urmare a vacantarii postului detinut de catre dl. Busu Cristian in urma demisiei acestuia.
8) Alegerea auditorului financiar pentru un mandat de 2 ani, cu incepere de la data AGOA 20/21.04.2023.
9) Aprobarea accesarii de fonduri pentru instalarea de panouri fotovoltaice.
10) Aprobarea implementarii „Politicilor in vederea asigurarii unui management eficient al societatii”
11) Aprobarea incheierii Actului Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administratie , conform proiectului de Act Aditional prezentat de actionarul Transilvania Investments Alliance.
12) Desemnarea persoanei care va semna Actul Aditional la Contractul de Administrare incheiat cu membrii Consiliului de Administratie, in calitate de mandatar conventional din partea societatii
13) Prezentarea analizei investitiei la obiectivul Strand Venus Baile 1 Mai din punct de vedere al rentabilitatii-valoarea actualizata neta NPV/rata interna de rentabilitate IRR
14) Aprobarea rectificarii Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2023; propunerea de rectificare are in vedere obtinerea unor venituri din exploatare de 130.000.000 lei si a unui profit net de 19.500.000 lei.
15) Aprobarea revocarii art.2 al hotararii AGOA nr.2 din 08.12.2022 privind aprobarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor pentru exercitiul financiar 2023, anexa la contractele de administrare si mandat.
16) Aprobarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor pentru exercitiul financiar 2023, anexa la contractele de administrare si mandat.
17) Aprobarea datei de 08.09.2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, respectiv 7.09.2023 ca exdate si 28.09.2023 ca data platii.
18) Imputernicirea dlui Florian Serac –Director general pentru efectuarea formalitatilor de publicitate legala si inregistrare a hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.
Buletinele de vot si Imputernicirile speciale actualizate conform Ordinii de zi completate, se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data publicarii Convocatorului cu Ordinea de zi completata in Monitorul Oficial al Romaniei, in zilele lucratoare intre orele 9-16 , sau se pot descarca de pe website-ul societatii www.felixspa.com.
Director general
Ec.Serac Florian