vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TURISM FELIX S.A. - TUFE

Convocare AGAO & E din 31.10.2023

Data Publicare: 21.09.2023 8:53:02

Cod IRIS: EB88E

 

 

RAPORT CURENT

 

Conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018  privind emitentii de instrumente financiare  si operatiuni de piata

Data raportului: 21.09.2023

Denumirea entitatii emitente: TURISM FELIX S.A.

Sediul social: Baile Felix, str. Victoria nr. 22, Com. Sanmartin, Jud. Bihor  

Numarul de telefon/fax: 0259-318338/0259-318297

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 108526

Cod LEI (Legal entity identifier): 254900YRWU6MYZS4BB14 

Numar de ordine in Registrul Comertului: J05/132/1991

Capital social subscris si varsat: 49.118.796,20 RON         

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BURSA DE VALORI BUCURESTI SA.

 

Evenimente importante de raportat  -  convocarea Adunarilor Generale Ordinare si Extraordinare a Actionarilor societatii Turism Felix S.A.

                 In sedinta din data de 20.09.2023, Consiliul de Administratie al societatii TURISM FELIX S.A.,   avand J05/132/1991, CUI RO 108526, in conformitate cu Legea nr.31/1990, Legea 24/2017,  Regulamentele A.S.F. si dispozitiile Actului Constitutiv, a hotarat  convocarea  Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 31.10.2023, ora 11,00  si a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor pentru data de 31.10.2023, ora 12,00.

   Lucrarile Adunarilor Generale a Actionarilor se vor desfasura in localitatea Baile Felix, str.Victoria nr.20,  com. Sanmartin, jud. Bihor ( in sala de conferinta din cadrul Complexului Hotelier Lotus ) .

 

ORDINEA DE ZI pentru Adunarea Generala Ordinara este urmatoarea :

 

a)      Aprobarea rectificarii BVC -ului pentru anul 2023, in sensul obtinerii unui profit brut de 5.180.000lei, cu venituri in valoare de 102.869.000 lei si cheltuieli in valoare de 97.689.000 lei.

b)      Aprobarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor pentru exercitiul financiar 2023, in corelatie cu rectificarea propusa la punctul a), anexa la contractele de administrare si mandat, astfel:

 

Obiectiv

indicator de performanta 2023

Pondere Management Executiv

Pondere Consiliul de Administratie

         

Indicatori financiari 2023

Venituri din exploatare - minim

102.700.000 lei

25,00%

20,00%

Rezultat brut

5.180.000 lei

30,00%

20,00%

Marja EBITDA - minim

12,00%

25,00%

20,00%

*conform proiectului de rectificare a B.V.C. an 2023

Obiective operationale 2023

Gradul de realizare a planurilor de investitii in corelare cu obiectivele privind dezvoltarea afacerii

75% din volumul investitiilor aprobate cu respectarea graficului convenit

10,00%

15,00%

Imbunatatirea experientei clientului

Imbunatatirea scorului Booking cu 0,1 p.p.

5,00%

15,00%

Imbunatatirea sistemului de raportare in conformitate cu cele mai bune practici

Implementare raportari conform standardelor USALI

5,00%

10,00%

Total ponderi

100,00%

100,00%

Nota: Planul de investitii privind Strandul Venus 1 Mai –finalizare 01 mai 2024

 

 

c)      Revocarea art.16 din Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor nr.1/20.04.2023 privind aprobarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor pentru exercitiul financiar 2023,  anexa la contractele de administrare si mandat.

d)     Alegerea unui membru in Consiliul de Administratie pe o perioada egala cu mandatul actualilor membri, urmare faptului ca mandatul administratorului provizoriu inceteaza in data de 31.10.2023 .

e)      Aprobarea incheierii contractului de Administrare cu noul membru al Consiliului de Administratie.

f)        Desemnarea d-lui director general Florian Serac sa semneze contractul de administrare,  in calitate de mandatar conventional din partea societatii.

g)   Aprobarea datei de 15.11.2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

h)      Imputernicirea dlui Florian Serac –Director general pentru efectuarea formalitatilor de publicitate legala si inregistrare a hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

 

ORDINEA DE ZI pentru Adunarea Generala Extraordinara este urmatoarea :

 

1)      Aprobarea desfiintarii urmatoarelor puncte de lucru :         

a)      Pavilioane si Restaurant Pensiune Felix : Sediu : Baile Felix, com.Sinmartin, jud.Bihor, CF 186-Sanmartin

b)       Sere 1 Mai : Sediu : com.Sinmartin, Baile 1 Mai, jud.Bihor, CF  nr.60-Sinmartin

c)      Gospodarie Anexa Cihei : Sediu: sat Cihei, com.Sinmartin, jud.Bihor, CF nr.61- Sinmartin

2)      Aprobarea actualizarii Actului Constitutiv al societatii in sensul celor aprobate la pct.1) lit. a), b) si c) .

            3)  Aprobarea datei de 15.11.2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor.

La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de  17.10.2023 , stabilita ca data de referinta.

 

Candidatii pentru posturile de administrator vor fi nominalizati de catre membrii actuali ai Consiliului de Administratie sau de catre actionari, conform art.137¹ alin. (2) din Legea nr. 31/1990 R cu modificarile si completarile ulterioare. Conditiile de eligibilitate pe care trebuie sa le indeplineasca candidatii pentru functia de membru al Consiliului de Administratie si continutul dosarului de candidatura vor fi prezentate pe site-ul societatii www.felixspa.com incepand cu data de 31.09.2023.

 Dosarele de candidatura ale candidatilor propusi si nominalizarile se vor inainta Consiliului de Administratie al societatii Turism Felix S.A. pana cel tarziu la data de 13.10.2023 orele 11, 00 in vederea inscrierii pe lista de candidaturi ce va fi supusa aprobarii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Candidatii vor fi inscrisi pe lista in ordinea cronologica a numerelor de inregistrare la Registratura societatii a dosarelor de candidatura. Pe buletinele de vot vor fi inscrisi respectandu-se ordinea cronologica a inregistrarii dosarelor.

Lista candidatiilor va putea fi consultata la sediul societatii sau pe website-ul www.felixspa.com incepand cu data de 16.10.2023.

 Hotararea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru alegerea membrilor Consiliului de Administratie, in conditiile art. 130 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, se va adopta prin procedura votului secret.

 Incepand cu data de 16.10.2023  vor fi publicate pe site-ul societatii buletinele de vot in forma actualizata privind alegerea membrilor Consiliului de Administratie si forma actualizata a procurii generale/imputernicirii speciale AGOA.

 

Capitalul social al EMITENTULUI este format din 491.187.962 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarior.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel tarziu in data 10.10.2023.

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu in data de 10.10.2023 .

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii ale actelor de identitate, buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule.

PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA / EXTRAORDINARA A  ACTIONARILOR din data de 31.10.2023 .

Documentele, materialele informative, si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la  problemele  incluse  pe  ordinea  de  zi  se pot consulta  pe  site-ul societatii - www.felixspa.com  , incepand cu data de 30.09.2023 ,  sau de la sediul societatii in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500 .

Buletinele de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale in limba romana si in limba engleza se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data de 30.09.2023 ora 900-1600 in zilele lucratoare, sau se pot descarca de pe website-ul societatii www.felixspa.com., incepand cu data de 30.09.2023 .

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii,  pe baza de imputernicire speciala sau imputernicire generala.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale , imputernicirea generala va putea fi acordata de catre actionari doar unui intermediar definit conform art.2 alin.1 pct.19 din L24/2017, sau unui avocat.

Un exemplar al imputernicirii speciale in limba romana sau in limba engleza se va depune/ expedia la sediul societatii sau pe e-mailul societatii sctfelix@turismfelix.ro pana inclusiv la data de 29.10.2023 ora 12,00 –in plic inchis, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea buletinului de vot prin corespondenta.

  In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), pot fi transmise la sediul societatii, pana la data de 29.10.2023 ora 12,00 in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA A ACTIONARILOR ORDINARA/EXTRAORDINARA DIN DATA DE  31.10.2023”.

Buletinele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

 

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0259/318.338 intre orele 900 - 1500.

 

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare adunarea generala este convocata pentru data de 01.11.2023 cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

 

 

 

Director general

ec.Florian Serac

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.