vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


TURISM FELIX S.A. - TUFE

Convocare AGAO din 25/26.04.2024

Data Publicare: 22.03.2024 12:41:41

Cod IRIS: 9DFBF

 

RAPORT CURENT     

Conform Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018  privind emitentii de instrumente financiare  si operatiuni de piata

Data raportului: 22.03.2024

Denumirea entitatii emitente: TURISM FELIX S.A.

Sediul social: Baile Felix, str. Victoria nr. 22, Com. Sanmartin, Jud. Bihor  

Numarul de telefon/fax: 0259-318338/0259-318297

Codul unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: 108526

Cod LEI (Legal entity identifier): 254900YRWU6MYZS4BB14 

Numar de ordine in Registrul Comertului: J05/132/1991

Capital social subscris si varsat: 49.118.796,20 RON         

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BURSA DE VALORI BUCURESTI SA.

 

Evenimente importante de raportat  -  convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor societatii Turism Felix S.A.

                 In sedinta din data de 22.03.2024, Consiliul de Administratie al societatii TURISM FELIX S.A.,   avand J05/132/1991, CUI RO 108526, in conformitate cu Legea nr.31/1990, Legea 24/2017,  Regulamentele A.S.F. si dispozitiile Actului Constitutiv, a hotarat  convocarea  Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor pentru data de 25.04.2024 , ora 1000.

Lucrarile Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor se vor desfasura in localitatea Baile Felix, str.Victoria nr.20,  com. Sanmartin, jud. Bihor ( sala de conferinta din cadrul Complexului Hotelier Lotus ).

In situatia neindeplinirii conditiilor de validitate a desfasurarii sedintei la prima convocare adunarea generala este convocata pentru data de 26.04.2024 cu mentinerea ordinii de zi, a orei si a locului de desfasurare a lucrarilor acesteia.

 

Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor va fi  urmatoarea:

 

1)      Alegerea secretariatului de sedinta dintre actionari, potrivit dispozitiilor art.129 alin (2) din Legea societatilor nr.31/1990.

2)      Prezentarea, discutarea si aprobarea Situatiilor financiare anuale ale societatii Turism Felix S.A. si a raportarilor contabile anuale aferente exercitiului financiar incheiat la data de 31.12.2023, pe baza Raportului  Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar.

3)      Aprobarea repartizarii profitului net realizat in anul 2023 in valoare de 1.069.903 lei pe urmatoarele destinatii :

– rezerva legala in valoare de 71.294 lei

– alte rezerve in valoare de 998.609 lei care vor fi utilizate ca surse proprii de finantare a activitatii Societatii.

4)      Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor Societatii pentru activitatea desfasurata in anul 2023.

5)      Aprobarea nivelului remuneratiilor fixe cuvenite administratorilor pentru exercitiul financiar 2024.

6)      Aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al Societatii pentru anul 2024.

7)      Aprobarea Planului de investitii al Societatii pentru anul 2024.

8)      Aprobarea indicatorilor de performanta si a obiectivelor pentru exercitiul financiar 2024, anexa la contractul de administrare si mandat.

9)      Exprimarea votului consultativ privind Raportul anual de remunerare a conducatorilor societatii in conformitate cu dispozitiile art.107 din Legea 24/2017-republicata.

10)  Revocarea art.6 din Hotararea AGOA nr.4/03.10.2020 privind forma contractului de mandat utilizat de societate in relatia cu directorii desemnati.

11)  Imputernicirea Consiliului de Administratie pentru redactarea si semnarea contractului de mandat cu directorii desemnati .

12)  Ratificarea Deciziei Consiliului de Administratie al Societatii nr.5/26.02.2024 privind aprobarea prelungirii liniei de credit in suma de 9 milioane lei, contractata la Banca Transilvania, pe o perioada de 24 luni, cu mentinerea garantiei existente si imputernicirea d-lui Florian Serac–director general si a d-lui Emil-Razvan Pirjol-director general adjunct  pentru semnarea documentelor necesare.

13)  Ratificarea Deciziei Consiliului de Administratie al Societatii nr.5/26.02.2024 privind aprobarea mentinerii garantarii de catre Turism Felix S.A. a liniei de credit in suma de 1.500.000 lei angajata la Banca Transilvania de Turism Lotus Felix S.A., pe o perioada de 24 luni si imputernicirea dlui Florian Serac – director general si a d-lui Emil-Razvan Pirjol-director general adjunct pentru semnarea documentelor necesare.

14)  Aprobarea datei de 15.05.2024 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

15)   Imputernicirea dlui Florian Serac –director general, cu posibilitate de substituire, pentru efectuarea formalitatilor de publicitate legala si inregistrare a hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

            La sedinta pot participa si vota numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor societatii la data de 12.04.2024, stabilita ca data de referinta.

Capitalul social al EMITENTULUI este format din 491.187.962 actiuni nominative, fiecare actiune dand dreptul la un vot in cadrul adunarii generale a actionarior.

Actionarii reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, au dreptul:

(i) de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunarea generala, pana cel tarziu in data de 9.04.2024 ora 1000.

(ii) de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii generale, pana cel tarziu in data de 9.04.2024 ora 1000.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a adunarii generale. Societatea poate raspunde inclusiv prin postarea raspunsului pe website-ul acesteia, la sectiunea “Intrebari frecvente”.

Actionarii mentionati in alineatele precedente au obligatia sa trimita materialele/ intrebarile in scris, in plicuri inchise, insotite de copii ale actelor de identitate, buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice, precum si copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal al acestora, la sediul societatii, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule.

PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA  A  ACTIONARILOR din data de 25/26.04.2024

Situatiile financiare anuale, Raportul de gestiune al Consiliului de Administratie, documentele, materialele informative, si proiectele de hotarari ale adunarii generale referitoare la  problemele  incluse  pe  ordinea  de  zi  se pot consulta  pe  site-ul societatii - www.felixspa.com  , incepand data publicarii Convocatorului in Monitorul Oficial al Romaniei,  sau de la sediul societatii in zilele lucratoare intre orele 900 - 1500 .

Buletinele de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale in limba romana si in limba engleza se pot obtine de la sediul societatii incepand cu data de 26.03.2024 ora 900-1600 in zilele lucratoare, sau se pot descarca de pe website-ul societatii www.felixspa.com., incepand cu data de 26.03.2024 ora 900.

Actionarii inregistrati la data de referinta pot participa si vota la adunarile generale direct sau pot fi reprezentati si prin alte persoane decat actionarii,  pe baza de procura speciala sau procura generala.

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunarea generala este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate, iar in cazul actionarilor persoane juridice sau actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei fizice care le reprezinta.

Reprezentarea actionarilor in adunarea generala a actionarilor se poate face si prin alte persoane decat actionarii, in baza unei imputerniciri speciale sau generale , imputernicirea generala va putea fi acordata de catre actionari doar unui intermediar definit conform art.2 alin.1 pct.19 din L24/2017, sau unui avocat.

Un exemplar al imputernicirii speciale in limba romana sau in limba engleza se va depune/ expedia la sediul societatii sau pe e-mailul societatii sctfelix@turismfelix.ro pana inclusiv la data de 23.04.2024 ora 1000 –in plic inchis, un exemplar urmand a fi pus la dispozitia reprezentantului, pentru ca acesta sa isi poata dovedi aceasta calitate.

Actionarii inregistrati la data de referinta au posibilitatea de a vota prin corespondenta, inainte de adunarea generala, prin utilizarea buletinului de vot prin corespondenta.

  In cazul votului prin corespondenta, buletinul de vot, completat si semnat, insotit de copia de pe actul de identitate (buletin/ carte de identitate in cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de inregistrare in cazul persoanelor juridice), pot fi transmise la sediul societatii, pana la data de 23.04.2024 ora 1000 in plic inchis, cu mentiunea scrisa clar, cu majuscule: “PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR DIN DATA DE  25/ 26.04.2024”.

Buletinele de vot care nu sunt primite pana la data indicata mai sus nu pot fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului si majoritatii in cadrul adunarii generale.

 

Informatii suplimentare se pot obtine de la sediul societatii sau la numarul de telefon 0259/318.338 intre orele 900 - 1500.

 

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Marius-Adrian Moldovan

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.