luni | 13 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


ARGUS SA Constanta - UARG

Hotarari AGA O 17.04.2024

Data Publicare: 17.04.2024 14:06:06

Cod IRIS: 0E43D

Catre:   Bursa de Valori Bucuresti S.A.

Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

RAPORT CURENT

 

intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

Data raportului:                                     17.04.2024

Denumirea societatii emitente:            ARGUS S.A.

Sediul social:                                        Str. Industriala, nr. 1, Constanta - Romania

Telefon/ Fax:                                       +40 241 67 68 40/ +40 241 63 43 67

Website:                                                 www.argus-oil.ro

CUI/ CIF:                                            RO1872644

Nr. Registrul Comertului:                  13/550/1991

Capital social subscris si varsat:        53.670.699 RON

Simbol actiuni:                                     UARG

Piata reglementata pe care se

tranzactioneaza valorile mobiliare emise:  BVB-ATS AeRO

 

Evenimente importante de raportat: Hotararea AGOA din data de 17.04.2024

 

In data de 17.04.2024, incepand cu ora 11:00, la sediul societatii din str. Industriala nr. 1, Constanta, Romania, a avut loc Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor ARGUS SA („Compania”). Pentru sedinta AGOA, cvorumul legal si statutar a fost constituit la prima convocare. Hotararea Adunarii Generale Ordinare ale Actionarilor Companiei este anexata acestui raport curent.

 

 

        Presedinte sedinta AGOA

Presedintele Consiliului de Administratie,

      George – Gabriel VISAN

 

 

HOTARAREA Nr. 1/17.04.2024

A ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR

ARGUS SA,

Inregistrata la Oficiul Registrului Comertului cu Numar J13/550/1991

Cod Unic de Inregistrare: RO 1872644

 

 

Intrunita legal in ziua de 17.04.2024, ora 11:00, la sediul Societatii din Constanta, str. Industriala, nr. 1, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor ARGUS SA (Adunarea) si-a desfasurat lucrarile, la prima convocare, in conformitate cu prevederile art. 112 din Legea 31/1990R, Legea 24/2017 si Actul Constitutiv al Societatii.

La sedinta a participat un actionar persoana juridica  – prin reprezentare - avand un numar de 32.710.488 actiuni – reprezentand 91,42% din numarul total de 35.780.466 actiuni.

Actionarii inregistrati in Lista de prezenta au fost indreptatiti sa participe si sa voteze in Adunare conform drepturilor de vot stabilite prin Registrul actionarilor Societatii la data de referinta 05.04.2024.

In urma dezbaterilor care au avut loc in conformitate cu prevederile Legii 31/1990R si ale Actului constitutiv al Societatii, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor,

                                                                                                                                                           HOTARASTE:

Art. 1 Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare:

 

Situatiile financiare individuale si consolidate pentru exercitiul financiar incheiat la 31.12.2023, intocmite in conformitate cu OMFP nr.1802/2014 cu modificarile si completarile ulterioare, pe baza Raportului anual al Consiliului de Administratie si a rapoartelor auditorului financiar.

Art.2. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

Reportarea pierderii inregistrate de societate la data de 31.12.2023 in suma de 52.631.160 lei si acoperirea acesteia din profiturile viitoare conform prevederilor legale in vigoare.

Art.3. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

Intocmirea pentru exercitiul financiar al anului 2023 a situatiilor financiare anuale intocmite conform IFRS la 31.12.2023, set independent de situatiile financiare anuale intocmite si publicate in conformitate cu legislatia romana in vigoare

Art.4. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

Numirea auditorului financiar Deloitte Audit SRL, cu sediul in Bucuresti, pentru o perioada 1 an, pentru auditarea situatiilor financiare individuale si consolidate aferente anului financiar 2024 si mandatarea Consiliului de Administratie pentru negocierea clauzelor financiare si juridice ale contractului de servicii de audit financiar si incheierea acestuia, cu respectarea tuturor prevederilor legale aplicabile acestei activitati.

 

Art.5. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

Bugetul de Venituri si Cheltuieli si Programul de investitii pentru anul 2024.

 

Art.6. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

            Descarcarea de gestiune a administratorilor societatii pentru exercitiul financiar 2023.

 

Art.7. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

Numirea membrilor Consiliului de Administratie pentru un mandat de 2 (doi) ani, incepand cu data de 21.04.2024, in urmatoarea componenta :

1. Visan George Gabriel  Economist, Constanta

2. Delia Maria Stefan, Economist, Bucuresti

2. Stan Bogdan , Avocat, Bucuresti

 

Art.8. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

Mandatarea reprezentantului Infinity Capital Investments S.A. in cadrul Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor sa semneze, in numele si pe seama societatii Argus S.A., contractul de administrare cu membrii Consiliului de Administratie.

 

Art.9. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

Nivelul indemnizatiei lunare brute in suma de 3.317 lei cuvenita fiecarui membru al Consiliului de Administratie incepand cu data de 21.04.2024, pentru anul financiar in curs si pentru primele luni ale anului urmator, pana la A.G.O.A. de aprobare a situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2024.

 

Art.10. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

Limita anuala a asigurarii de raspundere profesionala pentru membrii Consiliului de Administratie al societatii in suma de minim 10.000 EURO cu suportarea cheltuielilor de asigurare de catre societate.

 

Art.11. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

Data de 10.05.2023 ca data de inregistrare si data de 09.05.2023 “ex date”, in conformitate cu prevederile legale aplicabile, pentru stabilirea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate.

 

Art.12. Se aproba cu o majoritate de 32.710.488 voturi (drepturi de vot) "PENTRU", reprezentand 100% din totalul de 32.710.488 voturi exprimate in Adunare.

 

Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea de inlocuire de catre Directorul General, sa indeplineasca toate formalitatile legale, sa semneze toate actele juridice necesare pentru depunerea hotararii A.G.O.A. la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Constanta, spre a fi mentionata in registru si publicata  in Monitorul Oficial al Romaniei, precum si toate actele juridice necesare pentru ducerea la indeplinire a acestei hotarari.

 

 

Presedinte sedinta AGOA

Presedintele Consiliului de Administratie,

George – Gabriel VISAN

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.