vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


UNISEM SA BUCURESTI - UNISEM

Convocare AGAO pentru data de 23/24.04.2024

Data Publicare: 21.03.2024 8:00:16

Cod IRIS: 3A025

UNISEM S.A.

 

Raport curent conform: Regulamentului ASF nr. 5/2018

Data raportului: 21.03.2024

Denumirea societatii emitente: UNISEM S.A.

Sediul social: Bucuresti, Sector 4, Splaiul Unirii nr. 16, Etaj 3, Camera 313

Nr. tel./fax/email: 0725 554 307 / office@unisemromania.ro

Cod Unic de Inregistrare: RO 302

Nr. Inregistrare la ORCMB: J40/14/1990

Capital Social subscris si varsat: 7.892.612,90 RON

Numar actiuni emise: 78.926.129

Valoare nominala: 0,1000 RON           

Evidenta Actiunilor: Depozitarul Central                    

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: BVB –ATS AeRO

 

 

Eveniment important de raportat:

 

CONVOCAREA ADUNARII GENERALE ORDINARE A ACTIONARILOR PENTRU DATA DE 23/24.04.2024

 

Societatea UNISEM S.A. informeaza ca in sedinta Consiliului de Administratie din data de 20.03.2024 s-a aprobat convocarea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor (AGOA), astfel:

 

AGOA in data de 23.04.2024 (prima convocare), respectiv in data de 24.04.2024 (a doua convocare), cu incepere de la ora 11:00, la adresa din Bucuresti, Splaiul Unirii nr. 16, Etajul 3, Camera 313, sector 4.

 

Data de Referinta a AGOA este 12.04.2024.

 

 

Ordinea de zi si procedurile de participare la AGOA

sunt detaliate in Convocatorul prezentat mai jos:

 

CONVOCATOR AL ADUNARII GENERALE ORDINARE

A ACTIONARILOR SOCIETATII UNISEM S.A.

 

Consiliul de Administratie al Societatii UNISEM S.A. (denumita in continuare „Societatea” sau „Unisem”) cu sediul in Bucuresti, Splaiul Unirii nr. 16, Etaj 3, Camera 313, sector 4, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/14/1990, cod unic de inregistrare RO 302, potrivit Deciziei Consiliului de Administratie al Societatii (Consiliul de Administratie) din data de 20.03.2024, in temeiul art. 117 din Legea societatilor nr. 31/1990 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare („Legea nr. 31/1990”), art. 123 coroborat cu art. 105 din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata republicata („Legea nr. 24/2017”), Regulamentului A.S.F. nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata („Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018”) si al Actului Constitutiv al Societatii, convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (Adunare/AGOA), pentru data de 23.04.2024, incepand cu ora 11:00, la adresa din Mun. Bucuresti, Splaiul Unirii nr. 16, Etajul 3, Camera 313, sector 4, pentru toti actionarii inregistrati in registrul actionarilor la sfarsitul zilei de 12.04.2024, stabilita ca Data de Referinta conform prevederilor art. 2 alin. (2) lit. g) din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.

In cazul in care, la data de 23.04.2024, nu se intruneste cvorumul legal si statutar pentru a valida intrunirea AGOA, se convoaca si se fixeaza cea de a doua sedinta pentru data de 24.04.2024, incepand cu ora 11:00, in acelasi loc si cu aceeasi ordine de zi.

 

Data de Referinta pentru participarea la vot a actionarilor in cadrul celei de-a doua convocari a AGOA ramane aceeasi, respectiv data de 12.04.2024.

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor va avea urmatoarea ordine de zi:

 

1. Alegerea actionarului SIF Muntenia S.A., prin reprezentant, ca secretar al AGOA din partea actionarilor, care va verifica lista de prezenta a actionarilor, voturile exprimate asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a AGOA, precum si indeplinirea tuturor formalitatilor cerute de lege si de Actul constitutiv al Societatii pentru tinerea Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

2. Aprobarea indeplinirii de catre Secretariatul AGOA (compus din secretarul ales de actionari si secretarii tehnici desemnati de Presedintele Consiliului de Administratie al Societatii) a functiei de numarare a voturilor exprimate de actionari asupra punctelor aflate pe ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

 

3. Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare individuale ale Societatii aferente exercitiului financiar incheiat la data de 31 decembrie 2023, intocmite in conformitate cu Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr. 1802/2014, pe baza Raportului Consiliului de Administratie si a Raportului auditorului financiar al Societatii.

 

4. Aprobarea Raportului financiar anual pentru 2023, care cuprinde Raportul Consiliului de Administratie aferent exercitiului financiar incheiat la data de 31 decembrie 2023, intocmit conform prevederilor Anexei nr. 15 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.

 

5. Aprobarea repartizarii Profitului net aferent exercitiului financiar 2023, in valoare de 1.386.054,49 lei, dupa cum urmeaza:

- pentru constituire  Rezerva legala in suma de 138.774 lei;

- pentru distribuire de dividende in suma de 1.247.280,49 lei.

 

6. Aprobarea repartizarii suplimentare de dividende, in suma totala de 7.004.446,30 lei, din utilizarea sumelor inregistrate in contul 1175 - „Rezultat reportat reprezentand surplus realizat din rezerve din reevaluare”.

 

7. Stabilirea valorii dividendului brut propus a se acorda actionarilor, in cuantum de 0,104550 lei/actiune, reprezentand dividendul brut total/actiune, platibil la Data Platii catre actionarii inregistrati la Data de inregistrare stabilita de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor.

 

8. Aprobarea descarcarii de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie al Societatii care au functionat in anul 2023 pentru activitatea desfasurata in exercitiul financiar 2023, pe baza rapoartelor prezentate.

 

9. Aprobarea Raportului de remunerare a conducatorilor Societatii pentru exercitiul financiar 2023, intocmit in conformitate cu politica de remunerare prevazuta la art. 106 din Legea nr. 24/2017.

 

10. Prezentarea, discutarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli al Societatii aferent anului 2024, conform propunerii Consiliului de Administratie.

 

11. Alegerea unui membru al Consiliului de Administratie, pentru un mandat de 4 ani, incepand cu data de 01.05.2024 si pana la data de 30.04.2028 (inclusiv), ca urmare a expirarii mandatului Domnului Sergiu Mihailov. (vot secret)

 

12. Aprobarea formei contractului de mandat ce urmeaza a fi incheiat cu administratorul ales.

 

13. Mandatarea Doamnei Cristina Gabriela Gagea, pentru a semna, din partea Societatii, Contractul de administrare.

 

14. Aprobarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2024, conform propunerii Consiliului de Administratie.

 

15. Aprobarea nivelului sumei asigurate prin asigurarea de risc profesional si acoperirea cuantumului primei de asigurare pentru membrii Consiliului de Administratie si Directorul General, pentru exercitiul financiar 2024, conform propunerii Consiliului de Administratie.

 

16. Aprobarea datei de 15.05.2024, ca Data de Inregistrare, conform prevederilor art. 123 coroborat cu art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata republicata pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang hotararile adoptate in Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, si a datei de 14.05.2024, ca Ex–Date, in conformitate cu prevederile art. 2 alin. (2) lit. l) din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.

 

17. Aprobarea datei de 31.05.2024 ca Data Platii (daca este cazul), astfel cum este definita de art. 2 alin. (2) lit. h) din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018, pentru efectuarea platii dividendelor catre actionarii Societatii de la Data de Inregistrare.

 

18. Aprobarea imputernicirii Domnului Sergiu MIHAILOV, Presedintele Consiliului de Administratie sau a Domnului Petre - Florian DINU, Directorul General al Societatii, ambii cu posibilitatea de substituire, pentru a efectua si/sau semna si/sau executa in numele Societatii si/sau al actionarilor Societatii toate actele si a realiza toate formalitatile prevazute de lege pentru a duce la indeplinire hotararile Adunarii Generale Ordinare a actionarilor, incluzand, dar nelimitandu-se la semnarea hotararilor Adunarii Generale Ordinare a actionarilor, negocierea, incheierea si executarea actelor juridice necesare executarii prezentelor hotarari, depunerea si preluarea actelor si semnarea lor in numele si pe seama Societatii la si de la Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Depozitarul Central S.A. Bucuresti, Bursa de Valori Bucuresti S.A., organele fiscale, precum si alte persoane fizice sau juridice, publice sau private.

 

PRECIZARI PRIVIND SEDINTA AGOA

 

● Materiale informative cu privire la Adunare

 

Incepand cu data de 22.03.2024, ora 18:00, vor fi puse la dispozitia actionarilor documentele aferente subiectelor de pe ordinea de zi (inclusiv a) Situatiile financiare individuale ale Societatii aferente exercitiului financiar incheiat la data de 31 decembrie 2023, intocmite in conformitate cu Ordinele Ministrului Finantelor Publice nr. 1802/2014 si nr. 3067/2018, b) Raportul Consiliului de Administratie intocmit la 31.12.2023, c) Raportul de verificare a situatiilor financiare la data de 31 decembrie 2023 intocmit de auditorului financiar al Societatii, precum si toate celelalte documente aferente punctelor de pe ordinea de zi a AGOA, inclusiv Proiectele de hotarari propuse spre adoptare Adunarii Generale), in format electronic pe website-ul Societatii la adresa www.unisemromania.ro si in format fizic la Registratura Societatii de la sediul social al acesteia, in zilele lucratoare, intre orele 09:00 si 16:00.

Actionarii Societatii pot obtine, la cerere, copii ale documentelor referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi a AGOA.

Exercitarea acestui drept se va face cu respectarea procedurilor de transmitere si de identificare a actionarilor, mentionate mai jos.

 

● Documente pentru identificarea actionarilor

 

a) Actionari persoane fizice: copia actului de identitate, certificata prin mentionarea „conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a actionarului.

       In cazul actionarilor persoane fizice fara capacitate legala de exercitiu vor fi prezentate si urmatoarele documente: copia actului de identitate al persoanei fizice care are calitatea de reprezentant legal, copia actului care dovedeste calitatea de reprezentant legal, toate acestea purtand mentiunea „conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a reprezentantului legal.

b) Actionari persoane juridice romane, straine si entitati fara personalitate juridica: copia actului de identitate al reprezentantului legal, certificata prin mentionarea „conform cu originalul”, urmata de semnatura olografa a reprezentantului legal.

  Calitatea de reprezentant legal va fi luata din Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central pentru Data de Referinta.

In cazul in care informatiile din Registrul Actionarilor intocmit de Depozitarul Central pentru Data de Referinta nu permit identificarea reprezentantului legal al actionarului persoana juridica romana, identificarea poate fi facuta in baza unui certificat constatator eliberat de registrul comertului, in original sau copie conforma cu originalul, sau in baza oricarui alt document cu rol similar, in original sau in copie conforma cu originalul, emis de catre o autoritate  competenta. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal trebuie sa fie emise cu cel mult 3 luni inainte de data publicarii convocatorului adunarii.

Daca documentele mai sus mentionate sunt intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, acestea vor fi insotite de o traducere in limba romana sau in limba engleza realizata de un traducator autorizat.

 

Dreptul actionarilor de a introduce noi puncte pe ordinea de zi a Adunarii si de a face propuneri de hotarare pentru punctele de pe ordinea de zi

 

Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna cel putin 5% din capitalul social, are/au dreptul:

a)   de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de adunare;

b)   de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunarii.

      Drepturile prevazute la lit. a) si b) pot fi exercitate numai in scris, propunerile formulate urmand a fi transmise in termen de cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv pana la data de 05.04.2024, ora 10:00.

 

Procedura de transmitere a documentelor:

- prin servicii de curierat, la adresa din Bucuresti, sector 4, Splaiul Unirii nr. 16, Etajul 3, Camera 313;

- prin e-mail, la adresa office@unisemromania.ro. Copiile scanate ale documentelor vor fi transmise ca atasamente, in format pdf, avand incorporat, atasat sau asociat logic semnatura electronica extinsa a actionarului, potrivit Legii nr. 455/2001.

 

Pentru identificarea actionarilor care isi exercita drepturile mentionate mai sus, Societatea poate solicita, suplimentar documentelor mentionate mai sus, urmatoarele documente:

1) dovada calitatii de actionar, in original, respectiv extras de cont emis de catre Depozitarul Central sau, dupa caz, de catre participantii care furnizeaza servicii de custodie, din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni;

2) documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central/respectivii participanti.

Actionarii pentru care verificarea identitatii sau a calitatii persoanei/persoanelor semnatare reiese din certificatul atasat semnaturii electronice utilizate sunt exonerati de la prezentarea documentelor specificate la pct. 1) si 2) enumerate anterior.

In cazul in care cererile actionarilor impun modificarea ordinii de zi, ordinea de zi actualizata, formularele de imputernicire speciala actualizate si formularele de buletin de vot prin corespondenta actualizate, vor fi disponibile inainte de data de referinta 12.04.2024, cu respectarea procedurii utilizate la convocarea Adunari.

 

Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi

 

Actionarii isi pot exercita drepturile prevazute de art. 198 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018, respectiv dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunari cu conditia ca acestia:

(i) sa transmita intrebarile prin una din metodele de transmitere a documentelor    mentionate mai sus;

(ii) sa faca dovada calitatii de actionar cu respectarea cerintelor specificate mai sus (Documente pentru identificare a actionarilor);

(iii) sa transmita intrebarile, in scris, astfel incat acestea sa fie receptionate de catre Societate pana cel tarziu la data de 15.04.2024, ora 10:00.

Societatea va raspunde intrebarilor adresate de catre actionari, in conditiile legii, la data de 19.04.2024, ora 16:00, raspunsurile urmand sa fie postate pe pagina de internet a societatii: www.unisemromania.ro.

 

Dreptul actionarilor de a formula propuneri de candidati pentru postul de administrator

 

Membrii actuali ai Consiliului de Administratie sau actionarii au dreptul de a nominaliza persoane pentru candidatura la postul de administrator, conform art. 117 alin. (6) si art. 1371 alin. (2) din Legea nr. 31/1990.

Candidatii pentru functia de administrator vor depune dosarele de candidatura la sediul Societatii pana la ora 16:00 a celei de a 15-a zile de la data publicarii convocarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a, dar nu mai tarziu de data de 05.04.2024. Daca aceasta zi este o zi nelucratoare, termenul se prelungeste pana la urmatoarea zi lucratoare.

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de administrator se va afla la dispozitia actionarilor, publicata pe site-ul societatii www.unisemromania.ro, si poate fi completata pana la data limita de depunere a dosarelor.

Pe site-ul Societatii vor fi afisate candidaturile depuse, in ordinea cronologica a primirii, insotite de CV-urile puse la dispozitie de candidat.

Candidatii pentru calitatea de administrator vor fi inscrisi pe buletinele de vot in ordinea inregistrarii candidaturii.

 

Participarea si votul in Adunare

 

La Adunare sunt indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii inregistrati la Depozitarul Central S.A. la Data de Referinta 12.04.2024 si pot vota dupa cum urmeaza:

a) personal in cadrul adunarii, prin vot direct;

b) prin reprezentant, cu imputernicire speciala sau generala;

c) prin corespondenta, pe baza de buletin de vot prin corespondenta.     

      

- Votul direct

Accesul actionarilor indreptatiti sa participe la adunare este permis prin simpla proba a identitatii acestora, facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate al acestora sau, in cazul persoanelor juridice, al reprezentantului legal, iar in cazul entitatilor legale si al actionarilor persoane fizice reprezentate, cu imputernicirea data persoanei care le reprezinta, cu respectarea prevederilor legale aplicabile in materie.

 

- Votul prin reprezentant

Formularul de imputernicire

Actionarii pot mandata alte persoane pentru a-i reprezenta si a vota in adunare pe baza unei imputerniciri speciale sau generale, astfel cum e descris mai jos.

 

Votul prin reprezentant in baza unei imputerniciri speciale

O imputernicire speciala poate fi acordata pentru o singura adunare generala si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului, cu precizarea clara a optiunii de vot pentru fiecare punct inscris pe ordinea de zi a adunarii („pentru”, „impotriva” sau „abtinere”).

In situatia discutarii in cadrul adunarii, in conformitate cu prevederile legale, a unor puncte neincluse pe ordinea de zi publicata, imputernicitul poate vota asupra acestora conform interesului actionarului reprezentat.

Reprezentarea actionarilor in adunare se poate face prin imputernicit, doar prin completarea si semnarea corespunzatoare a formularului imputernicirii speciale.

Mentiunile de mai sus nu afecteaza dreptul actionarului de a desemna prin imputernicire unul sau mai multi imputerniciti supleanti, care sa ii asigure reprezentarea in adunare, in conformitate cu reglementarile emise de A.S.F.

Reprezentarea se va putea face atat prin alti actionari, cat si prin terte persoane.

Imputernicirea speciala va fi transmisa (i) in original, la adresa din Bucuresti, sector 4, Splaiul Unirii nr. 16, Etajul 3, Camera 313; (ii) prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001, la adresa: office@unisemromania.ro, astfel incat aceasta sa fie receptionata de catre Societate pana la data de 21.04.2024, ora 11:00.

Imputernicirea speciala pentru punctul 11. va fi depusa intr-un plic inchis avand inscrisa mentiunea „Imputernicire vot secret”. In cazul depunerii acesteia prin email, actionarul va transmite doua emailuri distincte, mentionand corespunzator la subiect caracterul secret al votului respectiv.

 

Formularul imputernicirii speciale

i)  va fi pus la dispozitia actionarilor de catre Societate, in aceleasi conditii si la aceeasi data ca si materialele informative;

ii) va fi actualizat de catre Societate, daca se vor adauga noi puncte pe ordinea de zi a adunarii, si va fi publicat pe pagina de internet a Societatii, in forma actualizata;

iii) va fi completat de catre actionar, in trei exemplare: unul pentru actionar, unul pentru reprezentant si unul pentru Societate.

Identificarea actionarilor si a reprezentantilor legali ai acestora se va face cu respectarea regulilor privind identificarea actionarilor mai sus mentionate.

 

Votul prin reprezentant in baza unei imputerniciri generale

Formularul imputernicirii generale trebuie sa contina informatiile prevazute la art. 202 din Regulamentul A.S.F. nr. 5/2018.

Actionarul poate acorda o imputernicire valabila pentru o perioada care nu va depasi 3 ani, permitand reprezentantului sau a vota in toate aspectele aflate in dezbaterea adunarii, a unuia sau mai multor emitenti identificati in imputernicire, in mod individual sau printr-o formulare generica referitoare la o anumita categorie de emitenti, inclusiv in ceea ce priveste acte de dispozitie, cu conditia ca imputernicirea sa fie acordata de catre actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform prevederilor art. 2 alin. (1) pct. 19 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat.

Imputernicirile, inainte de prima lor utilizare, se depun la Societate, cu 48 de ore inainte de adunare, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului. Copii certificate ale imputernicirilor sunt retinute de Societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesul-verbal al adunarii.

Imputernicitul nu poate fi substituit de o alta persoana decat in cazul in care acest drept i-a fost conferit in mod expres de catre actionar in imputernicire.

In conditiile in care persoana imputernicita este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul sau de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai.

Actionarii nu pot fi reprezentati in adunare pe baza unei imputerniciri de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese ce poate aparea in special in unul dintre urmatoarele cazuri:

a) este un actionar majoritar al emitentului sau o alta persoana, controlata de respectivul actionar;

b) este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al emitentului, al unui actionar majoritar sau al unei persoane controlate, conform prevederilor de la lit. a);

c) este un angajat sau un auditor al societatii ori al unui actionar majoritar sau al unei entitati controlate, conform prevederilor de la lit. a);

d) este sotul, ruda sau afinul pana la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevazute la lit. a)-c).

 

Documente ce insotesc imputernicirea generala

Imputernicirea generala trebuie sa fie insotita de o declaratie pe propria raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, din care sa reiasa ca imputernicirea este acordata de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului si ca imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul.

 Declaratia trebuie depusa odata cu imputernicirea generala la Societate, in original, semnata si, dupa caz, stampilata, pana cel tarziu la data de 21.04.2024, ora 11:00, in cazul primei utilizari.

 

- Votul prin corespondenta

Actionarii pot vota in cadrul adunarii si prin corespondenta, prin completarea si semnarea corespunzatoare a buletinelor de vot prin corespondenta.

Buletinele de vot completate, semnate si dupa caz, stampilate pot fi transmise (i) in original, la adresa din Bucuresti, sector 4, Splaiul Unirii nr. 16, Etajul 3, Camera 313; (ii) prin e-mail, cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii nr. 455/2001, la adresa: office@unisemromania.ro, astfel incat aceasta sa fie receptionata de catre Societate pana la data de 21.04.2024, ora 11:00.

Buletinul de vot prin corespondenta pentru punctul 11. de pe ordinea de zi a AGOA, va fi depus intr-un plic inchis avand inscrisa mentiunea „vot secret”. In cazul depunerii acestuia prin email, actionarul va transmite doua emailuri distincte, mentionand corespunzator la subiect caracterul inchis al votului respectiv.

Buletinele de vot vor fi insotite de documente care sa permita identificarea actionarilor si a reprezentantilor legali ai acestora, cu respectarea regulilor specificate mai sus in prezentul convocator.

In situatia in care actionarul care si-a exprimat votul prin corespondenta participa personal sau prin reprezentant la adunarea generala, votul prin corespondenta exprimat pentru adunare este anulat. In acest caz este luat in considerare doar votul exprimat personal sau prin reprezentant.

Daca persoana care reprezinta actionarul prin participare personala la adunare este alta decat cea care a exprimat votul prin corespondenta, atunci, pentru valabilitatea votului sau aceasta trebuie sa prezinte la adunare o revocare scrisa a votului prin corespondenta, semnata de actionar sau de reprezentantul care a exprimat votul prin corespondenta. Acest lucru nu este necesar daca actionarul sau reprezentantul legal al acestuia este prezent la adunare.

 

Imputernicirile speciale si/sau Buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate de catre Societate, daca este cazul, in conformitate cu ordinea de zi a Convocarii AGOA actualizata, si vor fi publicate pe pagina de internet a Societatii, in forma actualizata.

 

Verificarea si validarea Imputernicirilor speciale/generale depuse, precum si centralizarea, verificarea, validarea si evidenta voturilor exprimate prin corespondenta se va face de catre secretarul tehnic desemnat de Presedintele Consiliului de Administratie al Societatii, acesta urmand a pastra in siguranta inscrisurile precum si confidentialitatea voturilor exprimate.

Imputernicirile speciale/generale vor fi verificate si de catre secretarul desemnat de AGOA din randul actionarilor.

 

In situatia in care ordinea de zi va fi completata, iar actionarii nu trimit Imputernicirile speciale si/sau Buletinele de vot prin corespondenta actualizate, Imputernicirile speciale si/sau Buletinele de vot prin corespondenta trimise anterior completarii ordinii de zi vor fi luate in considerare numai pentru punctele din acestea care se regasesc si pe ordinea de zi completata.

 

La data convocarii, capitalul social al Societatii este de 7.892.612,90 RON si este format din 78.926.129 actiuni ordinare, nominative, dematerializate, cu valoarea nominala de 0,10 RON/actiune, fiecare actiune dand dreptul la un vot in AGOA.

 

Informatii suplimentare se pot obtine la adresa din Bucuresti, Splaiul Unirii nr. 16, Etaj 3, Camera 313, sector 4, adresa electronica office@unisemromania.ro sau la numarul de telefon +4 0725 554 307, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09:00 – 16:00.                             

 

 

Nu mai sunt alte evenimente importante de raportat.

 

Societatea UNISEM S.A.

Petre-Florian DINU, Director General

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.