sâmbătă | 11 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


UNIVERS SA Rm. Valcea - UNVR

Convocare AGA O & E 7/8 mai 2024

Data Publicare: 27.03.2024 15:36:00

Cod IRIS: 9537A

 

ROMANIA – RM VALCEA; Str. Regina Maria, Nr. 4; Nr. Registrul Comertului J/38/108/1991;   

 CUI 1469006; Capital social 1.991.605,00 lei  Cont: RO33BTRL03901202532060XX;

BancaTransilvania Rm.Valcea ;Tel./fax: 0250 731895/735341;

LEI (Legal Entity Identifier) :254900ZY6KJG1B4YTQ74

E-mail: office@univers-valcea.ro

 Nr. 171/27.03.2024  

 

Catre:

-          AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

Sectorul Instrumente si Investitii Financiare

Fax: 021-659.60.51, e-mail: office@asfromania.ro

-          A.T.S. administrat de B.V.B.- Piata AeRO

Fax: 021-3079519, e-mail: ats@bvb.ro 

 

 

RAPORT CURENT

Conform Legii nr.24/2017, Codului BVB-ATS si Regulamentului A.S.F. nr 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata

 

 

Data raportului: 27.03.2024

Denumirea societatii comerciale: UNIVERS S.A.

Sediul Social: Ramnicu Valcea, Str Regina Maria Nr 4, jud Valcea

Nr. de telefon: 0250/731895/FAX:0250/735341

Cod unic de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului: RO 1469006

Numar de ordine in Registrul Comertului: J38/108/1991

Actiunile se tranzactioneaza pe: ATS – Categoria  AeRO,  simbol UNVR

Capital social subscris si varsat: 1.991.605  lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise de Societatea UNIVERS S.A: A.T.S, administrat de Bursa de Valori Bucuresti - piata AeRO, simbol de piata UNVR.

 

i)                    Eveniment important de raportat:

 

Societatea Univers S.A informeaza actionarii si investitorii ca in sedinta de lucru din data de 26.03.2024, in temeiul prevederilor legale si a Actului Constitutiv, convoaca in temeiul legii 31/1990 R, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii 24/2017 si in conformitate cu Actul Constitutiv al Societatii, Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor („AGEA”) si Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor („AGOA”) pentru data de 07.05.2024, ora 10:00, respectiv ora 11:00, la sediul Societatii din Ramnicu Valcea, Str. Regina Maria nr. 4, la care sunt indreptatiti sa participe si sa voteze actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central la sfarsitul zilei de 18.04.2024, stabilita ca Data de Referinta.

 

In situatia in care la data mentionata nu se intruneste cvorumul de prezenta necesar, in temeiul art. 118 din Legea 31/1990, republicata, se convoaca si se fixeaza cea de-a doua AGEA si cea de-a doua AGOA pentru data de 08.05.2024 incepand cu ora 10:00, respectiv ora 11:00, in acelasi loc, cu aceeasi ordine de zi pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la aceeasi Data de Referinta.

 

Ordinea de zi pentru AGEA este urmatoarea:

1.      Aprobarea modificarii art. 5 din Actul Constitutiv al Societatii, dupa cum urmeaza:

Forma actuala:

„Art. 5 Capitalul social, in valoare de 1.991.605 lei, constituit prin aport in numerar integral subscris si varsat de 1.454.983 lei si  in natura de 536.622 lei (reprezentand bunuri mobile si imobile, conform documentelor depuse si inregistrate la ORCT Valcea), este impartit in 796.642 actiuni nominative, indivizibile, titluri negociabile care confera posesorilor drepturi egale, fiecare la valoarea nominala de 2,5 lei fiecare, distribuite intre actionari, astfel:

-       SOCIETATEA DE INVESTITII FINANCIARE OLTENIA (S.I.F.) – 587.519 actiuni la valoarea nominala de 2,5 lei, impreuna valorand 1.468.797,5 lei, reprezentand 73,749438% din capitalul social;

-       Lista actionari persoane fizice si juridice – 209.123 actiuni la valoarea nominala de 2,5 lei, impreuna valorand 522.807,5 lei, reprezentand 26,250562% din capitalul social.”

Forma propusa:

„Art. 5 Capitalul social, in valoare de 1.991.605 lei, constituit prin aport in numerar integral subscris si varsat de 1.454.983 lei si in natura de 536.622 lei (reprezentand bunuri mobile si imobile, conform documentelor depuse si inregistrate la ORCT Valcea), este impartit in 796.642 actiuni nominative, indivizibile, titluri negociabile care confera posesorilor drepturi egale, fiecare la valoarea nominala de 2,5 lei fiecare, distribuite intre actionari, astfel:

-       BARRECO SRL – 590.666 actiuni la valoarea nominala de 2,5 lei, impreuna valorand 1.476.665 lei, reprezentand 74,1445% din capitalul social;

-       Lista actionari persoane fizice si juridice – 205.976 actiuni la valoarea nominala de 2,5 lei, impreuna valorand 514.940 lei, reprezentand 25,8555% din capitalul social.”

2.      Aprobarea datei de 24.05.2024 ca „Data de inregistrare” pentru identificarea actionarilor cu privire la data care isi va produce efecte hotararile adoptate de AGEA, in conformitate cu prevederile art. 87 din Legea 24/2017.

3.      Aprobarea datei de 23.05.2024 ca „Ex-date”, in conformitate cu dispozitiile art. 187 pct. 11 din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, emis de Autoritatea de Supraveghere Financiara.

4.      Aprobarea imputernicirii dlui. Nae-Serban Catalin, in calitate de membru al Consiliului de Administratie al Univers SA, in vederea semnarii noului Act constitutiv actualizat si indeplinirea tuturor formalitatilor si procedurilor necesare in vederea aducerii la indeplinire a hotararilor adoptate si semnarea tuturor documentelor necesare in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului competent, Monitorul Oficial, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, si cu orice alte institutii. De asemenea, Nae-Serban Catalin va putea delega, la randul sau, atributia de  indeplinire a formalitatilor de publicitate si de inregistrare unei alte persoane sau unui avocat.

 

Ordinea de zi pentru AGOA este urmatoarea:

1.      Aprobarea alegerii membrilor Consiliul de Administratie al Societatii, pentru un mandat pe o perioada de 2 (doi) ani, incepand cu data numirii si pana la data de 07.05.2026, avand in vedere ca, in urma demisiei din functia de administratori ai Societatii a dnei. Negoita-Costin Teodora, a dnei. Stegaru Antoneta si a dlui. Chivu Mihai-Florin, urmatoarele persoane: Nae-Serban Catalin, Santoiu Elena-Gratiela si Ilie Radu-Florin au fost numite in calitate de administratori provizorii pana la data primei Adunari Generale Ordinare a Actionarilor Societatii.

2.      Aprobarea remuneratiilor lunare brute cuvenite membrilor Consiliului de Administratie in anul 2024 si pana la data AGOA de aprobare a situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2024.

3.      Aprobarea cuantumului pentru asigurarea de raspundere profesionala a noilor administratori.

4.      Aprobarea contractelor de administrare ce vor fi incheiate intre Societate si noii administratori alesi.

5.      Aprobarea imputernicirii reprezentantului Barreco SRL in cadrul AGOA sa semneze, in numele si pentru Societate Univers SA, contractele de mandat cu noii membri ai Consiliului de Administratie.

6.      Aprobarea datei de 24.05.2024 ca „Data de inregistrare” pentru identificarea actionarilor cu privire la data care isi va produce efecte hotararile adoptate de AGOA, in conformitate cu prevederile art. 87 din Legea 24/2017.

7.      Aprobarea datei de 23.05.2024 ca „Ex-date”, in conformitate cu dispozitiile art. 187 pct. 11 din Regulamentul nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, emis de Autoritatea de Supraveghere Financiara.

8.      Aprobarea imputernicirii oricarui membru al Consiliului de Administratie al Univers SA, in vederea indeplinirii tuturor formalitatilor si procedurilor necesare in vederea aducerii la indeplinire a hotararilor adoptate si semnarea tuturor documentelor necesare in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului competent, Monitorul Oficial, Autoritatea de Supraveghere Financiara, Bursa de Valori Bucuresti, si cu orice alte institutii. De asemenea, oricare membru al Consiliului de Administratie va putea delega, la randul sau, atributia de  indeplinire a formalitatilor de publicitate si de inregistrare unei alte persoane sau unui avocat.

Precizari comune privind sedintele AGEA si AGOA

Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii au dreptul, in cel mult 15 zile de la data publicarii convocarii, respectiv pana la data de 12.04.2024, inclusiv:

-       de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarilor Generale, cu conditia ca fiecare punct propus sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarile Generale;

-       de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarilor Generale.

 Propunerile privind introducerea de puncte noi pe ordinea de zi a Adunarilor Generale, insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal), cat si de o justificare sau un proiect de hotarare propus spre aprobare de catre Adunarile Generale, pot fi transmise dupa cum urmeaza:

-       in plic inchis (documentul olograf in original), prin posta sau servicii de curierat, la sediul Societatii din Ramnicu Valcea, Str. Regina Maria nr. 4, cu mentiunea scrisa in clar: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA SI/SAU ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 07/08.05.2024”

-       prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: office@univers-valcea.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA SI/SAU ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 07/08.05.2024”

Daca este cazul, Societatea va publica ordinea de zi actualizata inainte de data de referinta a AGEA/AGOA, respectiv 18.04.2024.

Actionarii Societatii, indiferent de participatia detinuta in capitalul social, pot prezenta propuneri de candidati pentru numirea in calitate de membru al Consiliului de Administratie, cuprinzand informatii cu privire la: numele/denumirea, domiciliul/sediul social si calificarea profesionala a persoanelor propuse, informatii insotite de o copie a actului de indentitate valabil al candidatului, curriculum vitae al persoanei propuse, declaratia pe propria raspundere a candidatului pentru functia de membru independent privind indeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate (daca este cazul), formularul privind informarea candidatului cu privire la procesarea datelor personale, dupa cum urmeaza:

-       in plic inchis (documentul olograf in original), prin posta sau servicii de curierat, la sediul Societatii din Ramnicu Valcea, Str. Regina Maria nr. 4, pana cel tarziu la data de 12.04.2024, cu mentiunea scrisa in clar: „PROPUNERE DE CANDIDATURA PENTRU POZITIA DE MEMBRU AL CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE” sau

-       prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: office@univers-valcea.ro, pana cel tarziu la data de 12.04.2024,  mentionand la subiect: „PROPUNERE DE CANDIDATURA PENTRU POZITIA DE MEMBRU AL CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE”

Lista cuprinzand informatiile cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse pentru functia de Membru al Consiliului de Administratie va fi actualizata zilnic pana la data de 12.04.2024 si va fi publicata pe website-ul Societatii, sectiunea Relatii Investitori.

 

Documentele si materialele informative cu privire la ordinea de zi a AGEA si AGOA, prezentul convocator, proiectele de hotarari, numarul total de actiuni si drepturile de vot la data convocarii, precum si formularele de procura speciala si formularele de vot prin corespondenta, pot fi obtinute de catre actionari incepand cu data de 05.04.2024 si pana la data stabilita pentru desfasurarea adunarilor generale, de la sediul social al societatii din Ramnicu Valcea, Str. Regina Maria nr. 4, in fiecare zi lucratoare si vor fi disponibile pe website-ul societatii www.univers-valcea.ro, sectiunea Relatii Investitori.

 

Actionarii isi pot exercita drepturile de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a Adunarilor Generale, doar insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal). Intrebarile in scris pot fi transmise, daca e cazul, pana la data de 22.04.2024, ora 17:00, dupa cum urmeaza:

-       in plic inchis (documentul olograf in original), prin posta sau servicii de curierat, la sediul Societatii din Ramnicu Valcea, Str. Regina Maria nr. 4, cu mentiunea scrisa in clar: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA SI/SAU ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 07/08.05.2024”

-       prin e-mail cu semnatura electronica extinsa incorporata conform Legii 455/2001 privind semnatura electronica, la adresa de e-mail: office@univers-valcea.ro, mentionand la subiect: „PENTRU ADUNAREA GENERALA EXTRAORDINARA SI/SAU ORDINARA A ACTIONARILOR DIN 07/08.05.2024”

Societatea va publica raspunsurile la intrebarile adresate in conditiile prezentului convocator pe pagina de internet a societatii: www.univers-valcea.ro.

 

Actionarii inregistrati la data de referinta isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunarilor Generale:

1.      personal

2.      prin reprezentant legal sau reprezentant desemnat caruia i s-a acordat o imputernicire speciala sau o imputernicire generala. Imputernicirile vor fi depuse in original sau prin posta/curierat  la sediul Societatii (Ramnicu Valcea, Str. Regina Maria nr. 4) in plic inchis cu mentiunea „Pentru AGEA/AGOA din data de 07/08.05.2024) sau prin e-mail cu semnatura electronica (la adresa de e-mail office@univers-valcea.ro) cu 48 de ore inainte de data Adunarilor, sub sanctiunea pierderii exercitiului dreptului de vot in aceste adunari. Imputernicirile vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre aceasta in procesele-verbale. Reprezentantii actionarilor persoane juridice vor prezenta actul de identitate (carte de identitate pentru cetatenii romani sau pasaport pentru cetatenii straini) si mandatul acordat in acest sens. Formularul de imputernicire speciala va fi disponibil pe website-ul www.univers-valcea.ro.

3.      Prin corespondenta utilizandu-se buletinul de vot prin corespondenta disponibil pe website-ul www.univers-valcea.ro. Buletinele de vot prin corespondenta in limba romana, completate si semnate, insotite de o copie a actului de identitate valabil al actionarului (in cazul persoanelor fizice, buletin/carte de identitate/pasaport, respectiv in cazul persoanelor juridice/entitatilor fara personalitate juridica, buletin/carte de identitate/pasaport al reprezentantului legal) vor fi depuse in original sau prin posta/curierat  la sediul Societatii (Ramnicu Valcea, Str. Regina Maria nr. 4) in plic inchis cu mentiunea „Pentru AGEA/AGOA din data de 07/08.05.2024) sau prin e-mail cu semnatura electronica (la adresa de e-mail office@univers-valcea.ro) cu 48 de ore inainte de data Adunarilor. Buletinele de vot prin corespondenta care nu sunt primite in forma si termenul stipulate in prezentul convocator nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si vot precum si la numaratoarea voturilor in Adunarile Generale.

Documentele prezentate intr-o alta limba decat romana si/sau engleza vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat in limbile romana/engleza.

 

Toate solicitarile si orice informatii cu privire la convocarea si desfasurarea AGEA si AGOA vor fi transmise, respectiv vor fi obtinute la sediul Societatii, prin telefon 0250 731895 sau prin e-mail office@univers-valcea.ro.

 

    ii) Nu mai sunt alte evenimente de raportat.

 

 

 

 

Director General,

ec. Ionita Georgian Cristinel

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.