sâmbătă | 18 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


UPET SA TARGOVISTE - UPET

Convocare AGAO 27.04.2023

Data Publicare: 23.03.2023 8:00:16

Cod IRIS: F9FF1

Catre,

              Bursa de Valori Bucuresti

               Autoritatea de Supraveghere Financiara

 

 

RAPORT CURENT

 

 

in conformitate cu prevederile Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata si Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare si Codului Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare

 

 

Data raportului:

23.03.2023

Denumirea emitentului:

UPET S.A. 

Sediul social:

Targoviste, str. Arsenalului nr. 14, jud. Dambovita

Nr. telefon/ fax:

0790 000 420

Cod unic inregistrare:

908332

Nr. ordine in Registrul Comertului:

J15/320/1991

Capital social subscris si varsat:

29.870.890 lei

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

Sistemul Multilateral de Tranzactionare (piata

AeRO)

Simbol de tranzactionare:

UPET

 

 

Evenimente importante de raportat: 

 

UPET S.A. (Societatea) informeaza investitorii si alte persoane interesate cu privire la hotararea luata in sedinta Consiliului de Administratie intrunit in data de 22.03.2023, de convocare a Adunarilor Generale Ordinare a Actionarilor Societatii pentru data de 27.04.2023, prima convocare, respectiv, 28.04.2023, a doua convocare, in cazul in care nu se indeplinesc cerintele de cvorum pentru prima sedinta. 

Textul Convocatorului, care cuprinde ordinea de zi a Adunarii precum si alte informatii privind desfasurarea acestora si drepturile actionarilor indreptatiti sa participe la lucrarile Adunarilor este redat in continuare.

 

 

 

CONVOCATOR 

al Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor UPET S.A. din 27/28.04.2023

 

In conformitate cu prevederile Legii Societatilor nr. 31/1990, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata, ale Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Actului Constitutiv al UPET S.A. Targoviste, Consiliul de Administratie al UPET S.A.Targoviste, cu sediul in Targoviste str.Arsenalului, Nr. 14, judetul Dambovita, telefon 0790 000 420, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului Dambovita sub nr.J15/320/1991, CUI908332,

 

CONVOACA

 

Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, pentru data de 27.04.2023, ora 15:00, la sediul Societatii, la care sunt indreptatiti sa participe si sa voteze toti actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. la sfarsitul zilei de 13.04.2023, stabilita ca data de referinta. In situatia neindeplinirii conditiilor de cvorum la prima intalnire, Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor se convoaca pentru data de 28.04.2023, ora 15:00, la sediul Societatii, cu aceeasi data de referinta si aceeasi ordine de zi.

Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor:

1. Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare aferente anului 2022, pe baza raportului prezentat de Consiliul de Administratie si a raportului Auditorului Financiar.

2. Aprobarea descarcarii de gestiune a Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar 2022.

3. Aprobarea distribuirii profitului aferent exercitiului incheiat la 31.12.2022 pentru acoperirea pierderilor inregistrate in exercitiile anterioare.

4. Prezentarea si aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli pentru anul 2023.

5. Revocarea membrilor Consiliului de Administratie, ale caror mandate in curs ar fi urmat sa expire la data de 28.10.2023.

6. Numirea membrilor Consiliului de Administratie pentru un mandat de 4 ani. Lista actualizata la zi a candidatilor pentru Consiliul de Administratie va putea fi consultata la sediul sau pe website-ul Societatii incepand cu data de 27.03.2023.

7. Aprobarea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie cuvenita pentru exercitiul financiar 2023.

8. Numirea auditorului financiar si fixarea duratei contractului de audit financiar.

9. Aprobarea datei de 16.05.2023 ca data de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararilor adoptate de Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor, respectiv data de 15.05.2023 reprezentand  ex-data a hotararii.

10. Aprobarea imputernicirii domnului Dan Marian, reprezentant legal al Societatii UPET S.A. Targoviste, cu drept de substituire pentru semnarea hotararii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor, in numele si pe seama tuturor actionarilor prezenti la Adunare, pentru implementarea hotararilor luate in cadrul adunarii, pentru semnarea Actului Constitutiv actualizat ca urmare a hotararii AGOA, daca este cazul, precum si pentru indeplinirea tuturor procedurilor si formalitatilor necesare in vederea inregistrarii hotararilor AGOA la ONRC si publicarii acestora in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a.

Informatii generale cu privire la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor

La data convocarii Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor UPET S.A. Targoviste, capitalul social al Societatii este de 29.870.890 lei divizat in 11.948.356 actiuni nominative, comune, dematerializate cu o valoare nominala de 2,5 lei/actiune, fiecare actiune dand dreptul la 1 (un) vot in sedinta Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor.

Drepturi ale actionarilor cu privire la Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor

Incepand cu cel tarziu data de 27.03.2023 si pana la data stabilita pentru intrunirea AGOA, actionarii pot obtine, la sediul societatii, intre orele 09:00 – 13:00 sau pe pagina de internet a acesteia upetgroup.ro/actionariat documentele si materialele informative referitoare la punctele incluse pe ordinea de zi a AGOA, respectiv prezentul convocator, numarul total al actiunilor emise si al drepturilor de vot la data convocarii, proiectele de hotarare propuse spre aprobare AGOA, situatiile financiare, raportul Consiliului de Administratie si raportul Auditorului Financiar, precum si formularele de imputernicire speciala si de vot prin corespondenta.

Actionarii Societatii pot prezenta propuneri de candidati pentru numirea in calitate de membru al Consiliului de Administratie al Societatii, incluzand in cerere informatii despre numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala a persoanelor propuse si insotite de: (i) o copie a actului de identitate valid al actionarului/administratorului Societatii (in cazul persoanelor fizice, buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere, respectiv, in cazul persoanelor juridice, buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere al reprezentantului legal), (ii) curriculum vitae al persoanei propuse si (iii) in cazul propunerii unui candidat pentru pozitia de membru independent, o declaratie pe propria raspundere a candidatului privind indeplinirea tuturor criteriilor de eligibilitate.

Propunerile privind candidatii pentru posturile de administrator vor putea fi depuse/transmise pana cel tarziu 07.04.2023, impreuna cu documentele enumerate in paragraful de mai sus, in plic inchis (in original), conform prevederilor din sectiunea Transmiterea documentelor.

Lista cuprinzand informatii cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de administrator va fi disponibila actionarilor pe pagina de internet a societatii, la adresa actionariat@upet.com.

Unul sau mai multi actionari inregistrati in Registrul Actionarilor la Data de Referinta, reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social, pot inainta Consiliului de Administratie, pana cel tarziu la ora 24:00 a celei de a 15 zi calculata incepand cu prima zi dupa publicarea convocatorului in Monitorul Oficial, respectiv 08.04.2023, conform prevederilor din sectiunea Transmiterea documentelor:

(i) cereri pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare,

(ii) proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a AGOA.

Daca va fi cazul, ordinea de zi AGOA completata cu punctele propuse de actionari in conditiile legii si ale prezentei convocari va fi publicata pana cel tarziu 11.04.2023.

Orice actionar interesat are dreptul de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGOA. Intrebarile vor fi transmise Societatii, in scris, pana la data de 20.04.2023, ora 12:00, conform prevederilor din sectiunea Transmiterea documentelor, iar raspunsul va fi dat pe pagina de internet a Societatii, sectiunea privind AGOA, in format intrebare – raspuns.

Dreptul de a adresa intrebari si obligatia Societatii de a raspunde vor fi conditionate de protejarea confidentialitatii si a intereselor societatii.

Cererile, proiectele de hotarare si intrebarile vor fi insotite de copia actului de identitate, in cazul actionarilor persoane fizice, respectiv, copia actului de identitate al reprezentantului/mandatarului, certificatul constatator eliberat de Registrul Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea publicarii convocatorului AGOA, in cazul actionarilor persoane juridice.

Participarea la AGOA

Actionarii Societatii inregistrati la Data de Referinta in Registrul Actionarilor tinut de Depozitarul Central S.A. pot participa (1) personal, (2) prin vot prin corespondenta sau (3) pot fi reprezentati in cadrul sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor prin mandatari carora li s-a acordat o procura speciala sau o procura generala de reprezentare, in conditiile art. 105 alin (12) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata, republicata.

(1) In cazul votului personal, actionarii persoane fizice si actionarii persoane juridice sunt indreptatiti sa participe la sedinta AGOA prin simpla proba a identitatii facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere) si, in cazul actionarilor persoane juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal(buletin de identitate, carte de identitate, pasaport, permis de sedere).Calitatea de reprezentant legal se dovedeste cu un certificat constatator eliberat de Registrul Comertului sau alta entitate echivalenta, cu cel mult 30 zile inaintea publicarii convocatorului AGOA.

(2) In cazul votului prin reprezentare cu procura,acesta va putea fi exprimat prin procura generala cu respectarea prevederilor legale in vigoare sau prin completarea si semnarea formularelor de procura speciala puse la dispozitie de societate.

Actionarii nu pot fi reprezentati in AGOA in baza unei procuri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, potrivit art. 105 pct. 15 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Procura speciala sau generala va fi nula daca actionarul insusi participa la intrunirea AGOA sau imputerniceste alt mandatar printr-o procura valida, trimisa in termen si datata ulterior primei procuri.

(3) In cazul votului prin corespondenta, acesta va putea fi exprimat prin completarea, semnarea si transmiterea formularului de vot prin corespondenta pus la dispozitie de Societate.

Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant,  numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala care se depune la emitent in conformitate cu art. 105 alin (14) din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si cu prevederile prezentei convocari.

Procura generala, formularele de procura speciala si formularele de vot prin corespondenta vor fi transmise Societatii pana cel tarziu la data de 25.04.2023, ora 15:00, conform prevederilor din sectiunea Transmiterea documentelor si vor fi insotite de documente doveditoare ale calitatii de actionar, respectiv:

(i) copia actului de identitate a actionarului persoana fizica, conforma cu originalul;

(ii) certificatul de inregistrare al actionarului persoana juridica, in copie conforma cu originalul;

(iii) certificatul constatator al actionarului persoana juridica eliberat de Registrul Comertului sau document oficial echivalent care sa ateste calitatea de reprezentant legal a semnatarului imputernicirii, emis cu cel mult 30 zile inainte de data publicarii anuntului de convocare a AGOA, in original sau in copie conforma cu originalul, precum si copia actului de identitate al reprezentantului legal (conforma cu originalul);

(iv) copia actului de identitate al mandatarului (persoanei imputernicite), conforma cu originalul.

Transmiterea documentelor

Solicitarile de completare a ordinii de zi, intrebarile cu privire la punctele inscrise pe ordinea de zi, formularele de vot prin corespondenta, formularele de imputernicire speciale sau procurile vor putea fi:

(1) depuse la sediul Societatii, pana la data limita prevazuta in convocator;

(2) transmise prin posta sau servicii de curierat la sediul Societatii, purtand semnatura olografa a actionarului, pana la data limita prevazuta in convocator;

(3)  transmise prin mijloace de comunicare electronice la adresa de e-mail  actionariat@upet.com, purtand semnatura electronica extinsa incorporata potrivit cu prevederile Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, pana la data limita prevazuta in convocator.

Indiferent de metoda de transmitere, se va mentiona in clar, cu majuscule, pe plic sau in continutul mesajului, ,,PENTRU ADUNAREA GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR UPET S.A. TARGOVISTE DIN DATA DE 27.04.2023”.

In cazul exprimarii votului prin curierat sau mijloace electronice, buletinul de vot privind punctele 2, 5, 6, 8 de pe ordinea de zi a AGOA se va transmite in plic inchis separat, cu mentiunea ,,VOT SECRET”.

Alte prevederi

Documentele prezentate intr-o alta limba decat romana sau engleza vor fi insotite de traducerea autorizata in limbile romana/engleza. Propunerile de hotarare, cererile pentru introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGOA, propuneri de candidaturi, precum si imputernicirile si buletinele de vot nedepuse in termen, incomplete, ilizibile sau neinsotite de documentele doveditoare ale calitatii de actionar nu vor fi luate in considerare.

Prezentul convocator se va completa cu prevederile legale aplicabile.

Informatii suplimentare se pot obtine in fiecare zi lucratoare, intre orele 9:00 – 12:00, la telefon 0790.000.420, precum si de pe website-ul societatii www.upet.com, sectiunea Actionariat.

 

 

 

 

Presedintele Consiliului de Administratie

Dan MARIAN

 

 

_________________________________

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.