joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


PRODVINALCO S.A. - VAC

Convocare AGA O & E 26 aprilie 2023

Data Publicare: 23.03.2023 8:26:46

Cod IRIS: ECED3

Raport Curent conform Regulamentului ASF nr.5/2018

533/22.03.2023

 

 

 

Denumirea emitentului: PRODVINALCO SA

Sediul social: CLUJ-NAPOCA, CALEA BACIULUI, NR. 2-4, JUD. CLUJ

Numarul de telefon/fax: 0372641910 / 0372876976

Codul unic de inregistrare la oficiul registrului comertului: RO 199222

Numar de ordine in registrul comertului: J12/69/1991

Capital social subscris si varsat: 3.149.503,4 RON

Simbol: VAC

Piata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: AERO - BVB 

 

Evenimente importante de raportat

a) Schimbari in controlul asupra emitentului, inclusiv schimbari in controlul entitatii care detine controlul asupra emitentului, precum si schimbari in acordurile cu privire la control – NU ESTE CAZUL

b) Achizitii sau instrainari substantiale de active – NU ESTE CAZUL

c) Procedura de insolventa, respectiv de reorganizare judiciara sau faliment – NU ESTE CAZUL

d) Alte evenimente: CONVOCARE ADUNARE GENERALA ORDINARA A ACTIONARILOR si CONVOCARE ADUNARE GENERALA EXTRAORDINARA A ACTIONARILOR

 

                 Conform Deciziei din data de 22 martie 2023 Consiliul de Administratie al Societatii PRODVINALCO S.A. cu sediul in Cluj-Napoca, Calea Baciului, nr. 2-4, Judetul Cluj, inmatriculata la Registrul Comertului Cluj sub nr. J12/68/1991, Cod unic de inregistrare RO 199222, Capital social: 3.149.503,4 lei (in continuare “Societatea”), convoaca Adunarea Generala Ordinara a Actionarilor (A.G.O.A) pentru data de 26 aprilie 2023 ora 14:00, si Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor (A.G.E.A.) pentru data de 26 aprilie 2023 ora 15:00 , pentru toti actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor la sfarsitul zilei de 18 aprilie 2023, considerata data de referinta. A.G.O.A. si A.G.E.A. se vor desfasura la sediul social al PRODVINALCO SA. In caz de neindeplinire a conditiilor de cvorum, A.G.O.A. si A.G.E.A. se vor desfasura in data de 27 aprilie 2023 in acelasi loc, la aceeasi ora, cu aceeasi ordine de zi.

 

Ordine de zi A.G.O.A.:

 

  1. Prezentarea, discutarea si aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiului financiar 2022.
  2. Prezentarea, discutarea si aprobarea raportului administratorilor privind rezultatele economico-financiare aferente exercitiului financiar 2022.
  3. Prezentarea, discutarea si aprobarea raportului auditorului financiar independent cu privire la situatiile financiare aferente exercitiului financiar 2022.
  4. Repartizarea pe destinatii a profitului net aferent anului 2022 si distribuirea de dividende in cuantum de 9.001.271 lei, reprezentand 0.2858  lei brut/actiune.
  5. Aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli aferent exercitiului financiar 2023.
  6. Aprobarea remuneratiei cuvenite membrilor consiliului de administratie pentru exercitiul in curs.
  7. Corectarea rezultatului reportat al anilor anteriori.
  8. Aprobarea prelungirii mandatelor administratorilor aflati in functie pentru o perioada de patru ani incepand cu data de 01.08.2023 si pana la data de 01.08.2027.
  9. Descarcarea de gestiune a administratorilor.
  10. Aprobarea radierii din evidentele Registrului Comertului a mentiunilor privind mandatele expirate ale auditorilor.
  11. Mandatarea Consiliul de Administratie pentru desemnarea agentului de plata si reprezentarea societatii in relatiile cu Depozitarul Central si agentul de plata pe care il va desemna, precum si pentru informarea corespunzatoare a actionarilor in legatura cu modalitatile si intervalul de plata al dividendelor.
  12. Mandatarea Presedintelui / Presedintelui Executiv al Consiliului de Administratie pentru a semna hotararile adoptate si pentru efectuarea tuturor demersurilor necesare in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului, Monitorul Oficial, A.S.F. si B.V.B.
  13. Aprobarea datei de 15 mai 2023 ca data de inregistrare, a datei de 12 mai 2023 ca ex date si a datei de 29 mai 2023 ca data a platii, date stabilite in conformitate cu prevederile legale.

 

 

Ordinea de zi A.G.E.A.:

 

1.       Aprobarea autorizarii codului CAEN 2222 – Fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic in actul constitutiv. Activitatile se vor desfasura la sediul social al Prodvinalco S.A.

2.       Aprobarea modificarii obiectului secundar de activitate al Societsatii prin eliminarea din actul constitutiv a codurilor CAEN care nu sunt autorizate, in conformitate cu prevederile inscrise in art. 122 alin. (3) si (4) din Legea 265/2022 privind registrul comertului si pentru modificarea si completarea altor acte normative cu incidenta asupra inregistrarii in registrul comertului. Astfel, art. 6 din actul constitutiv al Societatii - Obiectul de activitate - se modifica si va avea urmatorul continut:

 

“Art. 6 – Obiectul de activitate:

 

6.1. Obiectul principal de activitate al societatii este: 1101 – Distilarea, rafinarea si mixarea bauturilor alcoolice.

 

6.2. Obiectul secundar de activitate al Societatii este:

-          3514 – Comercializarea energiei electrice

-          3511 – Productia de energie electrica

-          4110 – Dezvoltare (promovare) imobiliara

-          8211 – Activitati combinate de secretariat

-          7490 – Alte activitati profesionale, stiintifice si tehnice n.c.a.

-          7219 – Cercetare – dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie

-          7120 - Activitati de testari si analize tehnice

-          7311 – Activitati ale agentiilor de publicitate

-          6820 – Inchirierea si subinchirierea bunurilor imobiliare propria sau inchiriate

-          6810 – Cumpararea si vanzarea de bunuri imobiliare proprii

-          5224 – Manipulari

-          5210 – Depozitari

-          4690 – Comert cu ridicata nespecializat

-          4634 – Comert cu ridicata al bauturilor

-          4617 – Intermedieri in comertul cu produse alimentare, bauturi si tutun

-          4941 – Transporturi rutiere de marfuri

-          8292 – Activitati de ambalare

-          3700 – Colectarea si epurarea apelor uzate

-          1089 – Fabricarea altor produse alimentare n.c.a.

-          2222 – Fabricarea articolelor de ambalaj din material plastic”

 

3.       Aprobarea constituirii in garantie a unor active din categoria activelor imobilizate ale Societatii, a caror valoare depaseste 20% din  totalul activelor imobilizate ale societatii, mai putin creantele, in vederea garantarii creditului bancar contractat de la Banca Transilvania.

4.       Aprobarea actului constitutiv actualizat.

5.       Mandatarea Presedintelui / Presedintelui Executiv al Consiliului de Administratie pentru a semna hotararile adoptate si a actului constitutiv actualizat si pentru efectuarea tuturor demersurilor necesare in relatiile cu Oficiul Registrului Comertului, Monitorul Oficial, A.S.F. si B.V.B.

 

La A.G.O.A si A.G.E.A au dreptul sa participe si sa voteze actionarii inscrisi in Registrul Actionarilor la data de referinta stabilita pentru sfarsitul zilei de 18 aprilie 2023. Doar persoanele care sunt actionari la aceasta data au dreptul de a participa si de a vota in cadrul A.G.O.A. si A.G.E.A.

Pentru participarea la A.G.O.A si A.G.E.A., actionarii trebuie sa prezinte actul de identitate. In cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor de la data de referinta, primita de la Depozitarul Central. Documentele care atesta calitatea de reprezentant legal intocmite intr-o limba straina, alta decat limba engleza, vor fi insotite de o traducere realizata de un traducator autorizat in limba romana sau in limba engleza. Legalizarea sau apostilarea documentelor care atesta calitatea de reprezentant legal al actionarului nu este obligatorie. Aceste prevederi se aplica si pentru dovedirea calitatii de actionar / reprezentant legal al actionarului care propune introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi a A.G.O.A. si/sau A.G.E.A sau care adreseaza intrebari emitentului privind puncte de pe ordinea de zi a A.G.O.A. si/sau A.G.E.A.

Reprezentarea actionarilor in cadrul A.G.O.A si A.G.E.A. se poate face si prin alte persoane decat actionarii. Participarea prin reprezentant se face in baza unei imputerniciri speciale, conform formularului pus la dispozitie pe site-ul www.prodvinalco.ro, sau a unei imputerniciri generale, cu respectarea prevederilor art. 105 alin. 10 - 13 din Legea nr.24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si art. 200 din Reg. ASF 5/2018 privind privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

Imputernicirea generala este imputernicirea acordata pentru reprezentarea in una sau mai multe adunari generale ale actionarilor a uneia sau mai multor societati identificate in imputernicire, care nu contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului. Imputernicirea generala trebuie sa contina informatiile de la art. 202 din Regulamentul ASF nr. 5/2018. Actionarii nu pot fi reprezentati in A.G.O.A si A.G.E.A. pe baza unei imputerniciri generale de catre o persoana care se afla intr-o situatie de conflict de interese, astfel cum au fost mentionate la art. 105, alin. 15 lit. a-d din Legea 24/2017. Imputernicirea generala data de un actionar in calitate de client unui intermediar, sau unui avocat, va fi acceptata de Prodvinalco SA fara a solicita alte documente suplimentare referitoare la respectivul actionar, cu conditia respectarii prevederilor art. 205 din Reg. ASF nr. 5/2018. Inainte de prima lor utilizare, imputernicirile generale se depun la sediul Prodvinalco SA cu 48 de ore inainte de adunarea generala in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului.

Imputernicirea speciala poate fi acordata oricarei persoane pentru reprezentare in A.G.O.A. si A.G.E.A.  si contine instructiuni specifice de vot din partea actionarului emitent. Imputernicirea speciala va fi intocmita in 3 exemplare. Un exemplar se remite imputernicitului pentru dovada calitatii in A.G.O.A si A.G.E.A., un exemplar ramane la actionar, iar un exemplar va fi transmis in original catre PRODVINALCO SA. Un actionar poate desemna prin imputernicire unul sau mai multi reprezentanti supleanti care sa ii asigure reprezentarea in A.G.O.A. si A.G.E.A. in cazul in care reprezentantul desemnat este in imposibilitate de a-si indeplini mandatul. In cazul in care prin imputernicire sunt desemnati mai multi reprezentanti supleanti, se va stabili si ordinea in care acestia isi vor exercita mandatul.

Conform art. 208 din Reg. ASF nr. 5/2018, actionarii indreptatiti sa participe la sedinta adunarii au posibilitatea sa isi exercite votul prin corespondenta, fara a mai fi necesara prezenta fizica a acestora. Votul prin corespondenta poate fi exprimat de catre un reprezentant numai in situatia in care acesta a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire.

Formularele de vot prin corespondenta si imputernicirile speciale trebuie sa fie insotite de documentele care atesta calitatea de actionar. Imputernicirile speciale si formularele de vot prin corespondenta se transmit la sediul PRODVINALCO SA, sau e-mail actionari@prodvinalco.ro, cu semnatura electronica incorporata conform Legii 455/2001 privind semnatura electronica, cel tarziu pana la data 24 aprilie 2023. Oricare ar fi modalitatea de comunicare, plicul destinat societatii sau e-mailul trebuie sa contina in clar mentiunea “imputernicere pentru A.G.O.A si/sau A.G.E.A” sau „formular de vot prin corespondenta pentru A.G.O.A si/sau A.G.E.A.”, dupa caz. Actionarii isi pot modifica optiunea initiala de vot sau mijlocul de exprimare a votului, fiind considerat valabil ultimul vot exprimat si inregistrat pana in data de 24 aprilie 2023.

Unul sau mai multi actionari, reprezentand individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a adunarii generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare A.G.O.A si A.G.E.A., precum si dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a A.G.O.A. si A.G.E.A. Aceste drepturi pot fi exercitate in termen de 15 zile de la data publicarii convocarii, adica cel mai tarziu pana la data de 11 aprilie 2023.

Fiecare actionar are dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi cel tarziu pana la data de 18 aprilie 2023. Societatea va raspunde intrebarilor cel tarziu in cadrul sedintei adunarii generale a actionarilor. De asemenea, se considera ca un raspuns este dat daca informatia pertinenta este disponibila pe pagina de internet a societatii, in format intrebare-raspuns.

Propunerile / solicitarile pot fi transmise in original la sediul PRODVINALCO SA, impreuna cu documentele care atesta calitatea de actionar, cu mentiunea pe plic “pentru A.G.O.A. si/sau A.G.E.A.” sau trimise  prin e-mail cu semnatura electronica incorporata conform Legii 455/2001, la adresa actionari@prodvinalco.ro.

Materialele informative aferente punctelor inscrise pe ordinea de zi, imputernicirea speciala/formularul de vot prin corespondenta se pot obtine de la sediul PRODVINALCO SA, incepand cu data de 27 martie 2023 in fiecare zi lucratoare, intre orele 08:30 – 15:00 sau de pe site-ul www.prodvinalco.ro. Informatii suplimentare la telefon:  0728.853.315.

 

 

 

 

PRESEDINTE EXECUTIV AL C.A.
TODEA MIRCEA DORIN

 

 

 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.