marți | 14 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


VES SA - VESY

Convocare AGA O & E 27-28.04.2023

Data Publicare: 24.03.2023 18:30:18

Cod IRIS: 07851

Catre,

AUTORITATEA DE SUPRAVEGHERE FINANCIARA

BURSA DE VALORI BUCURESTI

RAPORT CURENT conform Regulamentului ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a Legii nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata.

 

Data raportului: 24.03.2023

Denumirea societatii: VES S.A.

Sediul societatii: Sighisoara, Str. Mihai Viteazu, Nr. 102

Telefon: 0365808884

E-mail: office@ves.ro

Cod unic de inregistrare: RO 1223604

Numar de ordine in Registrul Comertului: J26/2/1991

Capital social subscris si varsat: 19.908.308,90 lei

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise: Categoria Standard a BVB. 

 

Eveniment important de raportat:

Directoratul Ves SA convoaca AGEA si AGOA in data de 27/28.04.2023, potrivit convocatorului atasat.

 

Presedintele Directoratului,

Alexandru Farcas

 

 

 

 

CONVOCATOR

 

Directoratul VES S.A., persoana juridica romana administrata in sistem dualist, avand sediul in Sighisoara, str. Mihai Viteazu, nr. 102, jud. Mures, inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J26/2/1991, avand codul unic de inregistrare RO 1223604, in temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societatile, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in sedinta din 23.03.2023, a hotarat convocarea Adunarii Generale Extraordinare si Ordinare a Actionarilor, in conformitate cu prevederile statutare si legale in vigoare, pentru data de 27.04.2023, ora 11:00, respectiv la ora 12:00, la sediul societatii, in Sighisoara, str. Mihai Viteazu, nr. 102, jud. Mures.

Convocarea se adreseaza tuturor actionarilor inscrisi in Registrul Actionarilor Societatii la sfarsitul zilei de 18.04.2023, considerata drept data de referinta pentru tinerea Adunarii Generale.

In cazul in care la data de 27.04.2023 nu se intruneste cvorumul de prezenta prevazut de legislatia in vigoare si de Actul Constitutiv al Societatii, se convoaca si se fixeaza, in temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicata, cea de-a doua Adunare Generala Extraordinara si Ordinara, pentru data de 28.04.2023, la aceleasi ore, in acelasi loc si cu aceleasi ordini de zi.

  1. Ordinea de zi a Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor este urmatoarea:
  1. Aprobarea schimbarii sistemului de administrare al Societatii, din sistem dualist in sistem unitar.
  2. Aprobarea modificarii Actului constitutiv al societatii, dupa cum urmeaza :
  1. Modificarea art. 1 alin. (2) din Actul Constitutiv, care va avea urmatorul cuprins: (2) In toate facturile, ofertele, comenzile, anunturile, tarifele, pubicatiile, prospectele si alte documente intrebuintate in comert, emanand de la Societate, se vor mentiona denumirea, forma juridica, sediul social, capitalul social subscris si varsat, numarul de inregistrare in registrul comertului, codul unic de inregistrare, numerele de telefon si fax si adresa de e-mail.
  2. Modificarea art. 3 alin. (2) si (3) din Actul Constitutiv, care vor avea urmatorul cuprins:

„(2)      Sediul societatii poate fi schimbat pe baza deciziei Consiliului de Administratie, in baza delegarii de competenta reglementata de prezentul Act constitutiv.”

„(3)      Societatea poate infiinta si alte sedii secundare fara personalitate juridica, care se vor organiza ca sucursale, filiale, reprezentante, magazine sau depozite proprii situate si in alte localitati din tara sau strainatate, prin decizia Consiliului de Administratie, in baza delegarii de competenta reglementata de prezentul Act constitutiv.

  1. Eliminarea art. 9 si renumerotarea articolelor urmatoare din Actul Constitutiv al Societatii.
  2. Renumerotarea Art. 10 care va deveni art. 9.
  3. Renumerotarea Art. 11 care va deveni art. 10.
  4. Renumerotarea Art. 12 care va deveni art. 11, inlocuirea in cuprinsul Art. 11 alin. (1) a sintagmei „Directorat” cu sintagma „Consiliul de Administratie” si modificarea Art. 11 alin. (2) lit. (a), (c) si (d)  din Actul constitutiv al Societatii, care vor avea umatorul cuprins:

„(a) aproba sau modifica situatiile financiare anuale ale societatii, dupa analizarea raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar;

(c) alege si revoca administratorii;

(d) fixeaza remuneratia cuvenita administratorilor pentru exercitiul in curs;”

  1. Eliminarea clauzei de la Art. 11 renumerotat, alin. (3) lit. (f), renumerotarea literelor de la Art. 11 alin. (3) si introducerea unei noi litere, lit. (o) dupa renumerotare, care va avea urmatorul cuprins: „(o) deleaga exercitiului atributiilor privind mutarea sediului social si/sau fiscal al societatii, schimbarea obiectului secundar de activitate al societatii si infiintarea sau desfiintarea de sedii secundare – sucursale, agentii, reprezentante, puncte de lucru sau alte asemenea unitati fara personalitate juridica, precum si majorarea capitalului social, din competenta Adunarii generale a Actionarilor societatii in competenta Consiliului de Administratie.
  2. Renumerotarea Art. 13 care va deveni art. 12 si inlocuirea in cuprinsul Art. 12 alin. (1), (2), (6) si (7) din Actul Constitutiv al Societatii, a sintagmei „Directorat” cu sintagma „Consiliul de Administratie”.
  3. Renumerotarea Art. 14 care va deveni art. 13, inlocuirea in cuprinsul Art. 13 alin. (6) si (7) a sintagmei „supraveghere” cu sintagma „administratie”, eliminarea Art. 13 alin. (7), renumerotarea aliniatelor art. 13 si modificarea alin. (5) care va avea urmatorul cuprins: „(5) Administratorii, directorii sau functionarii Societatii nu ii pot reprezenta pe actionari, sub sanctiunea nulitatii hotararii daca, fara votul acestora, nu s-ar fi obtinut majoritatea ceruta.
  4. Renumerotarea Art. 15 care va deveni Art. 14 si modificarea in intregime a art. 14 din Actul Constitutiv al Societatii, care va avea urmatorul cuprins:
  1. Societatea este administrata in sistem unitar, activitatea societatii fiind condusa de catre un Consiliu de Administratie compus din 3 (trei) membri, persoane fizice sau juridice, alesi de catre Adunarea generala ordinara a actionarilor.
  2. Majoritatea administratorilor vor fi administratori neexecutivi.
  3. Membrii Consiliului de Administratie pot fi persoane fizice sau juridice de cetatenie/nationalitate straina.
  4. Consiliul de administratie alege dintre membrii sai un Presedinte al Consiliului. In cazul in care presedintele se afla in imposibilite temporara de a-si exercita atributiile, pe durata starii respective de imposibilitate, presedintele poate insarcina pe un alt administrator cu indeplinirea functiei de presedinte.
  5. Presedintele Consiliului de administratie poate detine si functia de director general al societatii devenind, astfel, administrator executiv. 
  6. Componenta Consiliului de Administratie este urmatoarea:

(se vor mentiona membrii Consiliului de Administratie ce vor fi alesi de AGOA, cu calitatea fiecaruia: MEMBRU sau PRESEDINTE, dupa caz).

  1. Durata mandatului primilor membri ai consiliului de administratie este de 2 ani, iar durata mandatelor urmatoare va fi de 4 ani. La expirarea mandatului, oricare membru poate fi reales de adunarea generala pentru unul mai multe mandate de 4 ani. Daca se creeaza un loc vacant in Consiliul de Administratie, adunarea generala alege un nou administrator pentru un mandat egal cu perioada care a ramas pana la expirarea mandatului predecesorului sau. In caz de vacanta a unuia dintre administratori, demersurile pentru convocarea adunarii generale vor fi intreprinse de ceilalti administratori in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data intervenirii vacantei. Consiliului de Administratie va proceda la numirea unuia sau mai multor administratori provizorii, propusi de presedintele Consiliului de Administratie, pana la convocarea adunarii generale. Durata pe care este ales administratorul/adminsitratorii care va/vor completa locul vacant va fi egala cu perioada care a ramas pana la expirarea mandatului predecesorului sau/sai.
  2. Candidatii pentru postrurile de administrator sunt nominalizati de catre membrii actuali ai Consiliului de Administratie sau de catre actionari.
  3. Prin hotararea Adunarii generale extraordinare a actionarilor se vor putea stabili criterii de performanta si eligibilitate pentru membrii Consiliului de Administratie si pentru potentialii candidati la aceasta functie, pentru scopul perfectionarii conducerii societatii. Respectarea acestor criterii de catre potentialii candidati la postul de administrator se va verifica de catre Consiliul de Administratie anterior tinerii adunarii convocate pentru alegerea lor.
  4. Consiliul de Administratie va solicita Oficiului Registrului Comertului inregistrarea noilor administratori, precum si a oricaror schimbari in componenta Consiliului si publicarea acestor date in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a.
  5. Administratorii isi vor exercita mandatului cu loialitate, in interesul societatii. Acestia nu vor divulga informatiile confidentiale si secretele de afaceri ale societatii, la care au acces in calitatea lor de administratori, nici in timpul exercitarii mandatului de administrator, nici dupa incetarea acestuia pentru o perioada neliminata.
  6. Presedintele convoaca o sedinta a Consiliului ori de cate ori situatia o impune, la sediul societatii sau in alt loc. O sedinta a Consiliului va fi convocata in mod obligatoriu de catre Presedinte la cererea motivata a doi administratori sau a directorului general. In acest caz, ordinea de zi a sedintei este stabilita de catre autorii cererii.
  7. Consiliul trebuie sa se intruneasca cel putin o data la trei luni, administratorii fiind obligati sa participe la toate sedintele Consiliului de administratie.
  8. Convocarea sedintelor Consiliului de administratie se face prin fax sau e-mail, cel tarziu in preziua sedintei.
  9. Convocarea va cuprinde locul, data si ora la care se va tine sedinta si ordinea de zi. In caz de urgenta, se poate decide si asupra problemelor neaflate pe ordinea de zi, daca toti membrii Consiliului de administratie sunt prezenti sau in cazul in care nu sunt prezenti toti, cu conditia ratificarii de catre membrii absenti in cadrul primei sedinte la care vor participa. In cazul in care toti membrii sunt prezenti, acestia vor putea, in mod valabil, convoca o adunare sau adopta decizii, fara a fi necesare formalitatile referitoare la convocare.
  10. Sedintele se tin in prezenta a cel putin 3 membri ai Consiliului, deciziile fiind valabil adoptate cu votul majoritatii membrilor prezenti. Sedintele sunt conduse de catre presedintele Consiliului de Administratie sau, daca acesta lipseste, de catre membrul Consiliului de administratie desemnat de presedinte.
  11. Directorii pot fi convocati la orice intrunite a Consiliului de Administratie, intruniri la care acestia sunt obligati sa participe.
  12. Cu ocazia fiecarei sedinte a Consiliului de Administratie se va intocmi un proces-verbal, care va cuprinde deliberarile, deciziile luate, numarul de voturi intrunite si opiniile separate. Procesul-verbal se semneaza de catre toti membrii Consiliului de administratie si de catre secretar.
  13. In caz de paritate a voturilor, persoana care conduce sedinta are votul decisiv.
  14. In cazuri exceptionale, justificate prin urgenta situatiei si prin interesul societatii, deciziile Consiliului de administratie pot fi luate prin votul unanim exprimat in scris al membrilor, fara a mai fi necesara o intrunire a Consiliului.
  15. Sedintele Consiliului de administratie pot fi tinute si prin mijloace electronice de comunicare la distanta, sub forma teleconferintei sau videoconferintei, iar deciziile luate sunt valabile daca toti membrii participanti la teleconferinta/videoconferinta semneaza procesul-verbal de sedinta. Se accepta drept proces-verbal de sedinta semnat valabil cumulul tuturor copiilor procesului-verbal avand acelati continut, semnat individual de catre membrii participanti la teleconferinta/videoconferinta.
  16. Administratorii pot fi reprezentanti in sedintele Consiliului doar de catre alti administratori, in baza unei procuri speciale. Un administrator prezent poate reprezenta un singur administrator absent.
  17. Procesele verbale de sedinta vor fi cuprinse intr-un registru al sedintelor si deliberarilor Consiliului de administratie, prin grija presedintelui Consiliului.
  18. Deciziile Consiliului de Administratie sunt obligatorii pentru toti angajatii, reprezentantii si colaboratorii societatii. Daca este necesar, din procesele verbale de sedinta se vor extrage deciziile adoptate de catre Consiliul de administratie si va constitui un document denumit decizie, care va fi semnat de Presedinte si secretar.
  19. Daca administratorii constata ca, in urma unor pierderi, activul net, determinat ca diferenta intre totalul activelor si datoriilor societatii, reprezinta mai putin de jumatate din valoarea capitalului social subscris, vor convoca de indata Adunarea generala extraordinara a actionarilor pentru a decide daca societatea trebuie dizolvata sau nu sau se va reduce sau nu capitalul social.
  1. Eliminarea art. 16 din Actul Constitutiv al Societatii.
  2. Renumerotarea Art. 17 care va deveni Art. 15 si modificarea in intregime a art. 15 din Actul Constitutiv al Societatii, care va avea urmatorul cuprins:

Articolul 15. Atributiile Consiliului de Administratie

Consiliul de Administratie are urmatoarele atributii principale:

  1. aduce la indeplinire hotararile Adunarii generale a actionarilor;
  2. stabileste directiile principale de activitate si de dezvoltare ale societatii;
  3. stabileste sistemul contabil si de control financiar si aproba planificarea financiara;
  4. avizeaza situatiile financiare anuale ale societatii;
  5. prezinta auditorului financiar cu cel putin o luna inainte de ziua stabilita pentru convocarea Adunarii generale, situatiile financiare anuale pentru exercitiul financiar precedent, insotite de raportul administratorilor si de documentele justificative;
  6. supune anual aprobarii Adunarii generale ordinare a actionarilor, in termenele prevazute de legislatia aplicabila, raportul cu privire la activitatea societatii si situatiile financiare pentru anul precedent;
  7. supune anual aprobarii Adunarii generale ordinare a actionarilor bugetul de venituri si cheltuieli si, dupa caz, programul de activitate pentru exercitiul financiar urmator;
  8. aproba incheierea de catre societate a oricaror acte juridice, cu exceptia celor pentru incheierea carora este necesara, potrivit dispozitiilor imperative ale legii si ale prezentului act constitutiv, aprobarea Adunarii generale a actionarilor, precum si cu exceptia celor pe care directorul general le poate incheia fara aprobarea Consiliului de Administratie, potrivit limitelor stabilite prin dispozitiile prezentului act constitutiv sau prin decizie a Consiliului Ae administratie;
  9. aproba schimbarea/modificarea obiectului secundar de activitate al societatii;
  10. stabileste remuneratia suplimentara a administratorilor insarcinati cu functii specifice, precum si remuneratia directorilor;
  11. aproba structura organizatorica si regulamentul de organizare si functionare al societatii;
  12. numeste si revoca directorul general;
  13. supravegheaza activitatea directorului general;
  14. numeste auditorul intern si organizeaza activitatea de audit intern;
  15. stabileste strategia organizationala si de afaceri si aproba strategia functionala;
  16. aproba planul de investitii al societatii;
  17. decide cu privire la modul de tinere a registrului actionarilor si a actiunilor;
  18. introduce cererea pentru deschiderea procedurii insolventei societatii potrivit Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei;
  19. aproba participarea Societatii, in calitate de asociat/actionar al unei societati;
  20. decide asupra atragerii de surse financiare in cadrul societatii
  21. decide asupra vanzarii si inchirierii activelor societatii, precum si asupra garantarii cu acestea, in limitele impuse de legislatia in vigoare;
  22. decide cu privire la mutarea sediului social si/sau fiscal al societatii
  23. reprezinta Societatea in raport cu acele societati in care aceasta are participatii/actiuni, inclusiv si fara a se limita la Adunarile Generale ale Actionarilor/Asociatilor.”
  24. decide asupra majorarii capitalului social al societatii, conform art. 114 alin. (1) din Legea nr. 31/1990 privind societatile;
  25. decide infiintarea/desfiintarea de sedii secundare ale societatii;
  26. decide asupra oricaror alte probleme de competenta sa.
  1. Renumerotarea Art. 18 care va deveni Art. 16 si modificarea in intregime a art. 16 din Actul Constitutiv al Societatii, care va avea urmatorul cuprins:

Articolul 16. Directorii

  1. Consiliul de Administratie poate delega conducerea societatii unui director general. Consiliul de Administratie va solicita oficiului registrului comertului inregistrarea numirii directorului general, precum si a oricaror schimbari in persoana acestuia si publicarea acestor date in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a. Toti ceilalti salariati ai societatii, indiferent de denumirea functiei ocupate, nu sunt directori in intelesul art. 143 din Legea nr. 31/1990 privind societatile.
  2. Directorii nu vor putea fi, fara autorizarea Consiliului de Adminsitratie, directori, administratori, membri ai directoratului ori ai consiliului de Supraveghere, cenzori sau, dupa caz, auditori interni ori asociati cu raspundere nelimitata, in alte societati concurente sau avand acelasi obiect de activitate, nici nu pot exercita acelasi comert sau altul concurent, pe cont propriu sau al altei persoane, sub sanctiunea revocarii si raspunderii pentru daune.
  3. Pentru incheierea oricaror acte juridice prin care se creeaza sau se pot crea obligatii in sarcina societatii, precum si pentru orice alt act de reprezentare sau orice act de conducere a societatii, societatea va fi legal reprezentata de catre directorul general, in limita prevederilor imperative prevazute de legislatia in vigoare si de prevederile Actului constitutiv.
  4. Fara a aduce atingere prevederilor alin. (3), Directorul general va avea in principiu urmatoarele atributii:
    1. reprezinta societatea in relatiile cu tertii si are puteri de decizie in ceea ce priveste operatiunile curente ale societatii;
    2. este responsabil cu luarea tuturor masurilor aferente conducerii societatii, in limitele obiectului de activitate al societatii si cu respectarea competentelor exclusive rezervate de lege sau de actul constitutiv Consiliului de Administratie si adunarii generale a actionarilor.
    3. propune consiliului de administratie strategia si politica comerciala si de dezvoltare a societatii
    4.  propune consiliului de administratie structura organizatorica a societatii, numarul de posturi, precum si normativele de constituire a compartimentelor functionale si de productie;
    5. negociaza si semneaza contractul colectiv de munca la nivel de societate in baza mandatului specific acordat de administratorul unic/consiliul de administratie ;
    6. incheie contractele de munca in conditiile stabilite de catre administratorul unic/consiliul de administratie si a Codului Muncii si concediaza personalul societatii;
    7.  rezolva orice problema incredintata de consiliul de administratie al societatii.
  5. Directorul general poate da mandat unei alte persoane pentru reprezentarea societatii.
  6. Directorul general este responsabili cu luarea tuturor masurilor aferente conducerii societatii, in limitele obiectului de activitate al societatii si cu respectarea competentelor exclusive rezervate de lege sau de actul constitutiv Consiliului de Administratie si adunarii generale a actionarilor.
  7. Directorul general va instiinta Consiliul de Administratie de toate neregulile constatate cu ocazia indeplinirii atributiilor lor.
  8. Directorul general isi va exercita mandatul cu loialitate, in interesul societatii. Acesta nu va divulga informatiile confidentiale si secretele de afaceri ale societatii, la care are acces in calitatea lui de director, nici in timpul exercitarii mandatului de director nici dupa incetarea acestuia.
  • Eliminarea art. 19 din Actul Constitutiv al Societatii.
  • Renumerotarea Art. 20 care va deveni Art. 17 si modificarea art. 17 alin. (2) din Actul Constitutiv al Societatii, care va avea urmatorul cuprins:

(2) Consiliul de Administratie inregistreaza la registrul comertului orice schimbare a persoanei auditorului financiar.

  1. Renumerotarea Art. 21 care va deveni art. 18 si modificarea 18 alin. (2), (4) si (6) din Actul Constitutiv al Societatii, care vor avea urmatorul cuprins:

„(2) Auditorii interni vor aduce la cunostinta administratorilor si directorului general aspectele semnificative constatate in legatura cu managementul riscurilor, control si guvernanta.

(4) Auditorii interni vor putea fi convocati la orice intrunire a Consiliului de Administratie, intruniri la care acestia sunt obligati sa participe. Auditorii interni nu vor avea drept de vot in cadrul acestor intruniri.

(6) Consiliul de Administratie stabileste modul de organizare si functionare a activitatii de audit intern.”

r)   Renumerotarea articolelor urmatoare din Actul Constitutiv al Societatii.

  1. Aprobarea datei de 16.05.2023 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii AGOA, conform dispozitiilor Legii 24/2017 (republicata) privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 15.05.2023 ca ex date, asa cum este definita de prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018.
  2. Mandatarea ILDATE MANAGEMENT SRL prin reprezentantul sau permanent dl Farcas Alexandru, pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare in vederea inregistrarii si publicarii hotararilor AGA.

 

  1. Ordinea de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor este urmatoarea:
  1. Aprobarea situatiilor financiare aferente exercitiul financiar incheiat la 31.12.2022, in baza Raportului Directoratului si al Raportului Auditorului Financiar Independent.
  2. Aprobarea raportului anual al Directoratului privind exercitiul financiar 2022.
  3. Aprobarea descarcarii de gestiune a Directoratului pentru exercitiul financiar 2022.
  4. Aprobarea Bugetului de Venituri si Cheltuieli aferent anului 2023.
  5. Aprobarea prelungirii mandatului auditorului financiar independent cu 1 an.
  6. Aprobarea Raportului de remunerare privind conducatorii Societatii aferent anului 2022.
  7. Revocarea tuturor membrilor Directoratului si a membrilor Consiliului de Supraveghere, precum si descarcarea lor de gestiune, ca urmare a schimbarii sistemului de administrare al societatii, din sistem dualist in sistem unitar.
  8. Alegerea membrilor Consiliului de administratie, pentru o durata a mandatului de 2 ani incepand cu data alegerii lor de catre AGOA.
  9. Fixarea indemnizatiei lunare cuvenita membrilor Consiliului de Administratie pentru exercitiul in curs.
  10. Aprobarea modificarii si actualizarii Politicii de remunerare a conducatorilor societatii.
  11. Aprobarea datei de 16.05.2023 ca data de inregistrare, respectiv de identificare a actionarilor asupra carora se rasfrang efectele hotararii AGOA, conform dispozitiilor Legii 24/2017 (republicata) privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de piata si a datei de 15.05.2023 ca ex date, asa cum este definita de prevederile Regulamentului ASF nr. 5/2018.
  12. Mandatarea ILDATE MANAGEMENT SRL prin reprezentantul sau permanent dl Farcas Alexandru, pentru indeplinirea tuturor formalitatilor necesare in vederea inregistrarii si publicarii hotararilor AGA.

 

  1. Unul sau mai multi actionari reprezentand, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social are/au dreptul de a introduce puncte pe ordinea de zi a Adunarii Generale, cu conditia ca fiecare punct sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre adoptare de Adunarea Generala, au dreptul de a prezenta proiecte de hotarare pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a Adunarii Generale, precum si de a propune candidaturi pentru functia de membru in Consiliul de Administratie, in termen de cel mult 15 zile de la publicarea Convocatorului, respectiv pana la data de 11.04.2023, inclusiv.

Aceste drepturi vor fi exercitate numai in scris, propunerile formulate urmand a fi transmise prin servicii de curierat, la sediul societatii, sau prin mijloace electronice, la adresa de e-mail office@ves.ro.

Actionarii au dreptul sa adreseze intrebari privind punctele de pe ordinea de zi mai sus mentionata, raspunsurile urmand a fi publicate pe pagina de internet a societatii (www.ves.ro). Intrebarile vor fi depuse / transmise in asa fel incat sa fie inregistrate la Registratura Societatii pana cel tarziu la data de 25.04.2023, ora 11:00, respectiv ora 12:00, cu mentiunea scrisa in clar „Pentru Adunarea Generala Extraordinara/Ordinara a Actionarilor din 27/28.04.2023”.

In vederea exercitarii oricaror drepturi mentionate mai sus, se va prezenta dovada calitatii de actionar prin urmatoarele documente emise de Depozitarul Central sau de participantii definiti la art. 2 alin. (1) pct. 19 din Regulamentul (UE) nr. 909/2014 al Parlamentului European si al Consiliului la 23 iulie 2014, care furnizeaza servicii de custodie: extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute sau, dupa caz, documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central/respectivii participanti.

Data limita pentru depunerea candidaturii pentru functia de Membru in Consiliul de Administratie este 11.04.2023. Lista cuprinzand informatiile cu privire la numele, localitatea de domiciliu si calificarea profesionala ale persoanelor propuse pentru functia de membru in Consiliul de Administratie se afla la sediul societatii si este la dispozitia actionarilor, putand fi consultata si completata de acestia

  1. Actionarii inregistrati la data de referinta isi pot exercita dreptul de a participa si de a vota direct in Adunarea Generala, pe baza actului de identitate, precum si dreptul de a vota prin corespondenta sau prin reprezentant cu procura speciala/procura generala.

Formularele de vot prin corespondenta si formularele de procuri speciale pentru reprezentarea actionarilor in Adunarea Generala se pot obtine de la sediul societatii, precum si de pe pagina de internet a societatii www.ves.ro, sectiunea A.G.A., in limba romana si in limba engleza, cu 30 de zile inainte de Adunare, respectiv incepand cu data de 28.03.2023.

Dupa completare, formularul de vot prin corespondenta, in limba romana sau in limba engleza, intocmit sub forma unui document semnat olograf, in original, impreuna cu o copie a actului de identitate al persoanei fizice sau, dupa caz, o copie a actului de identitate al reprezentatului legal al persoanei juridice (semnatarul), va fi depus / expediat la sediul Societatii astfel incat sa fie inregistrat la registratura Societatii pana cel tarziu la data de 25.04.2023, ora 11:00, respectiv ora 12:00, in plic inchis, cu mentiunea scrisa in clar "Vot prin corespondenta pentru Adunarea Generala Extraordinara/Ordinara a Actionarilor din 27/28.04.2023”.

In cazul in care actionarii isi desemneaza reprezentanti pentru a participa si vota in cadrul Adunarii Generale, notificarea desemnarii acestora va fi transmisa Societatii numai in scris.

Societatea accepta o imputernicire generala pentru participarea si votarea in cadrul Adunarii Generale, data de un actionar, in calitate de client, unui intermediar definit conform art. 2 alin. (1) pct. 20 din Legea nr. 24/2017 sau unui avocat, daca este intocmita si transmisa in conditiile Regulamentului ASF nr. 5/2018 si ale Legii 24/2017.

Procura speciala, in limba romana sau in limba engleza, va fi depusa sau expediata, in original, la sediul Societatii, impreuna cu copia actului de identitate al reprezentantului.

Actionarii pot sa isi desemneze reprezentantul prin mijloace electronice. In acest caz, procura speciala, in limba romana sau in limba engleza, semnata de actionar cu semnatura electronica extinsa, o copie a actului de identitate al actionarului persoana fizica sau, dupa caz, o copie a actului de identitate al reprezentatului legal al actionarului persoana juridica (semnatarul), precum si o copie a actului de identitate al reprezentantului, vor fi transmise pe adresa de e-mail a Societatii, respectiv office@ves.ro.

Indiferent de modul de transmitere ales de actionar (dintre cele de mai sus), se va mentiona pe plic sau, dupa caz, la subiectul e-mailului „Pentru Adunarea Generala Extraordinara/Ordinara a Actionarilor din 27/28.04.2023”, iar procura trebuie comunicata astfel incat sa fie inregistrata la registratura Societatii pana cel tarziu la data de 25.04.2023, ora 11:00, respectiv ora 12:00.

Reprezentantul va avea asupra sa un exemplar din procura, pentru a putea dovedi calitatea sa de reprezentant, la cererea secretariatului.

Documentele mentionate la alineatele precedente care nu sunt primite in forma si termenul stipulat in prezentul Convocator, nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si vot, precum si la numaratoarea voturilor in Adunarea Generala a Actionarilor.

  1. Numai persoanele care sunt inregistrate ca actionari la data de referinta au dreptul de a participa si de a vota in cadrul Adunari Generale a Actionarilor din data de 27/28.04.2023,  personal sau prin reprezentant.
  2. Documentele si materialele informative referitoare la subiectele aflate pe ordinea de zi, precum si proiectul de hotarare privind punctele de pe ordinea de zi, dupa caz, se afla la dispozitia actionarilor la sediul Societatii din Sighisoara, str. Mihai Viteazu nr. 102, judetul Mures si sunt postate pe pagina de internet a Societatii (www.ves.ro), incepand cu data de 28.03.2023.

Informatii suplimentare se pot obtine la sediul societatii sau la nr. de telefon 0365808884.

 

Presedintele Directoratului,

Alexandru Farcas

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.