Catre: Bursa de Valori Bucuresti
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Raport curent nr. 37/2023
Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni
de piata si Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de
piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.
Data raportului
|
03.10.2023
|
Denumirea societatii
|
2Performant Network S.A.
|
Sediul social
|
Bulevardul Corneliu Coposu Nr. 6-8, Cladirea Unirii View, Etajul 2, (biroul) ResCo-working09, Sector 3, Bucuresti, Romania
|
Telefon
|
+40 754 908 742
|
E-mail
|
investors@2performant.com
|
Cod Unic de Inregistrare
|
26405652
|
Nr. Reg. Com.
|
J40/493/2010
|
Capital social subscris si varsat
|
1.303.304,3 lei
|
Numar de actiuni
|
13.033.043
|
Simbol
|
2P
|
Piata de tranzactionare
|
SMT AeRO Premium
|
Evenimente importante de raportat: Actualizare activitate 2Performant iulie - septembrie 2023
Conducerea 2Performant Network S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza investitorii despre ultimele noutati cu privire la activitatea Companiei in perioada iulie - septembrie 2023.
Vanzarile intermediate de platforma 2Performant in al treilea trimestru din 2023 au avut o valoare totala de 33,5 milioane de euro fara TVA (+38% vs. T3 2022), generand afiliatilor comisioane in valoare de 2 milioane de euro (+31% fata de aceeasi perioada din 2022). Aceste rezultate au fost obtinute in urma intermedierii de catre Companie a 684 de mii de vanzari online (+46% comparativ cu T3 2022), printr-un numar de 23,4 milioane de click-uri trimise de afiliati magazinelor online din cadrul platformei (+15% in comparatie cu al treilea trimestru al anului trecut).
Datorita accentului pus de Companie pe eficientizarea ecosistemului, rezultatele medii per categorie au avut cresteri importante, respectiv numarul mediu de vanzari crescand cu 125% per afiliat, 84% per client si 94% per relatie activa, in ciuda unor scaderi inregistrate la nivelul numarului de afiliati (-35%), clienti (-21%) si relatii active (-25%).
Randamentul bugetelor de marketing afiliat este in crestere cu 5%, fiecare 1 euro investit de magazine in comisioane generand vanzari de 17,2 euro. Rata de conversie din T3 2023 a fost de 2,9%, fata de 2,3% inregistrata in T3 2022, iar castigul mediu al afiliatilor a fost de 8,35 euro per 100 de click-uri (EPC), ceea ce reprezinta un plus de 14% fata de al treilea trimestru din 2022. Valoarea medie a vanzarii a scazut cu 6%, la 49 de euro fara TVA, in contextul inflatiei ridicate, care a influentat obiceiurile de consum ale cumparatorilor, precum si al cresterii ponderii produselor farmaceutice din totalul vanzarilor, ale caror valoare medie este mai scazuta.
Rezultatele generate de utilizatorii 2Performant sunt actualizate zilnic pe pagina oficiala a Companiei https://ro.2performant.com/statistici/, unde sunt afisate tendinte privind comportamentul de cumparare online atat la nivel de retea, cat si defalcat pe principalele industrii.
DIRECTOR GENERAL
Dorin Boerescu