Catre: Bursa de Valori Bucuresti
Autoritatea de Supraveghere Financiara
Raport curent nr. 19/2023
Intocmit in conformitate cu Legea nr. 24/2017 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni
de piata si Regulamentul ASF nr. 5/2018 privind emitentii de instrumente financiare si operatiuni de
piata si/sau Codul Bursei de Valori Bucuresti pentru Sistemul Multilateral de Tranzactionare.
Data raportului
|
04.04.2023
|
Denumirea societatii
|
2Performant Network S.A.
|
Sediul social
|
Bulevardul Corneliu Coposu Nr. 6-8, Cladirea Unirii View, Etajul 2, (biroul) ResCo-working09, Sector 3, Bucuresti, Romania
|
Telefon
|
+40 374 996 354
|
E-mail
|
investors@2performant.com
|
Cod Unic de Inregistrare
|
26405652
|
Nr. Reg. Com.
|
J40/493/2010
|
Capital social subscris si varsat
|
1.303.304,3 lei
|
Numar de actiuni
|
13.033.043
|
Simbol
|
2P
|
Piata de tranzactionare
|
SMT AeRO Premium
|
Evenimente importante de raportat: Actualizare activitate 2Performant ianuarie - martie 2023
2Performant Network S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza investitorii despre ultimele noutati cu privire la activitatea Companiei in perioada ianuarie - martie 2023.
In perioada cuprinsa intre 01.01.2023 si 31.03.2023, platforma 2Performant a fost folosita de 6.039 de utilizatori unici, in scadere cu 49% fata de T1 2022. Categoria principala a fost reprezentata de afiliati, care au numarat 5.068 de utilizatori, o scadere de 52% fata de T1 2022. Acestia au trimis 24,5 milioane de click-uri catre magazinele online din platforma 2Performant (+20% vs. T1 2022), concretizate in 647 de mii de vanzari online (+59% vs. T1 2022) in valoare de 28,8 milioane de euro fara TVA (+40% vs. T1 2022). Comisioanele generate au insumat 1,7 milioane de euro, in crestere cu 34% fata de perioada similara din 2022.
Randamentul bugetelor de marketing afiliat este in continuare foarte ridicat, fiecare 1 euro investit de magazine in comisioane aducand vanzari de 16,8 euro. Rata de conversie din T1 2023 a fost de 2,6%, fata de 2% inregistrata in T1 2022, iar valoarea medie a vanzarii a scazut cu 12%, la 44,5 euro fara TVA. Castigul mediu al afiliatilor se afla pe un trend crescator, fiind de 6,98 euro per 100 de click-uri (EPC), ceea ce reprezinta un plus de 12% fata de perioada similara din 2022.
Rezultatele generate de utilizatorii 2Performant sunt actualizate zilnic pe pagina oficiala a Companiei https://ro.2performant.com/statistici/, unde sunt afisate tendinte privind comportamentul de cumparare online atat la nivel de retea, cat si defalcat pe principalele industrii.
DIRECTOR GENERAL
Dorin Boerescu