joi | 09 mai, 2024 |
Starea pietei: DESCHISA

Stiri Piata


SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA SA - NAPO

Raport trim 3 2023

Data Publicare: 15.11.2023 19:36:57

Cod IRIS: F93EE

 

 

 

                      Societate in reorganizare

 

PIATA 1 MAI  NR.1-2,  CLUJ-NAPOCA,   400058  ROMANIA

           

Cod de Inregistrare Fiscala - RO 199117   Reg. Com. - J/12/15/1991

Cod RO74 TREZ 2165 069X XX00 8762

CONT TREZORERIA CLUJ

Cod CAEN 4120  Capital subscris si varsat 6.231.454 RON

e-mail: sccnapoca@yahoo.com; sccnapoca@sccnapoca.ro

                                    

 

RAPORT PRELIMINAR la 30 SEPTEMBRIE 2023

 

elaborat in conformitate cu Regulamentul ASF nr. 5/ 2018-

 

 

 

Sediul social:                                                              Cluj Napoca, P-ta 1 Mai, nr.1-2,

Data inregistrarii la ORC                                           J12/15/1991

Cod de indentificare Fiscala:                                          199117

Atribut fiscal:                                                             RO

Valoarea capital social:                                             6.231.454 lei

Numar de actiuni :                                                            6.231.454

 

 

 

 

Actiunile Societatii de Constructii Napoca S.A. se tranzactioneaza la Bursa de Valori Bucuresti

Valorea nominala a actiunilor: 1.00 lei/actiune


 

 

Introducere

 

Stadiul realizarii strategiilor de dezvoltare

 

Analiza activitatii societatii comerciale

 

Piata valorilor mobiliare emise de societatea comerciala

 

Conducerea societatii comerciale

 

Situatia financiar- contabila

 

Semnaturi


 

Societatea a fost constituita in anul 1991 in baza Legii nr.15/1990 si a Deciziei Prefecturii Cluj nr.566/ decembrie 1990 prin divizarea Trustului de Constructii Cluj.

La ora actuala, societatea este privatizata integral , avand capital social romanesc 100%.

In data de 08.12.2021 societatea a intrat in procedura insolventei ,  din cauza dificultatilor financiare , iar in octombrie 2022 i-a fost aprobat planul de reorganizare.

Societatea functioneaza in conformitate cu legislatia din Romania si statutul societatii. Obiectul principal de activitate al societatii este conform Cod CAEN 4120 lucrari de constructii cladiri rezidentiale si nerezidentiale. Societatea mai produce betoane, mortare, agregate sortate, diverse confectii metalice, confectii de lemn, confectii de aluminiu destinate in cea mai mare parte activitatii de constructii. De asemenea, asigura servicii de transport si prestatii cu utilaje pentru activitatea de baza si intr-o pondere mica pentru terti.

In anul 2023 , perioada 01.01.2023-30.09.2023,  societatea a desfasurat activitate doar pe piata interna.

La 30 septembrie   2023 capitalul social al societatii este de 6.231.454 lei, corespunzator unui numar de 6.231.454 actiuni, cu o valoare nominala de 1.00 leu/actiune.

Structura actionariatului este urmatoarea:

- IT TRANSILVANIA, detine un numar de 4.199.003. actiuni, reprezentand 67,384% din capitalul social;

ARD INVEST SRL, detine un numar de 612.303 actiuni , reprezentand  9,826% din capitalul social;

Alti actionari, persone juridice detin un numar de 446.805 actiuni, respectiv persoane fizice un numar de 973.343 actiuni, reprezentand 22,79% din capitalul social.

In momentul prezentarii raportului, societatea este condusa de:

Demicheli Giovanni Franco  – Administrator Special.

In  anul  2023 societatea si-a propus executarea de lucrari pe profilul societatii respectiv: constructii civile, reparatii piste, drumuri si poduri, folosind dotarea societatii si personal calificat.

In baza contractelor incheiate, societatea a executat lucrari de constructii pentru clienti finantati de la buget si clienti privati.

Principalele obiective de constructii aflate in derulare la sfarsitul semestrului   2023 sunt prezentate mai jos:

·         Proiectare si executie lucrari Modernizarea drumului judetean DJ 195 – LOT 1- C.J. SATU MARE

·         Modernizare strazi in comuna Apahida etapa 1 - COMUNA APAHIDA, JUD. CLUJ;

·         Executie lucrari  pentru  Aeroportul  International Avram Iancu Cluj Napoca  - „ Cale de rulare paralela cu pista  la Aeroportul  International Avram Iancu” precum si pentru  construirea „ Cladire remiza si PSI  dotata si utilata  ( ctr 31/03.02.2023)

·         Modernizare drumuri in comuna Baisoara  - jud Cluj

 

·         Alte lucrari de modernizare si intretinere drumuri.

 

In perioada ianuarie – septembrie   2023, societatea si-a desfasurat activitatea cu un numar mediu de 119   salariati , cifra de afaceri realizata fiind de 21.841.468 lei .

 

1.      Activitatea desfasurata sau care urmeaza a se desfasura de catre societate

a.      Societatea de Constructii Napoca S.A. desfasoara urmatoarele activitati principale: lucrari de constructii, inclusiv lucrari de arta, produce betoane, mortare, diverse confectii metalice din lemn si aluminiu. De asemenea, asigura servicii de transport si prestatii cu utilaje pentru activitatea de baza si intr-o pondere mica, pentru terti.

b.      Data infiintarii societatii comerciale

Societatea a fost constituita in anul 1991 in baza Legii 1/1990 si a Deciziei Prefecturii Cluj nr.566/decembrie 1990 prin divizarea Trustului de Constructii Cluj.I n 08.12.2021 societatea  a intrat in insolventa  iar in octombrie 2022 a  fost aprobat Planul de reorganizare.

c.       Fuziuni sau reorganizari semnificative ale societatii comerciale, filialelor sale sau a societatilor controlate, realizate in timpul exercitiului financiar

In perioada  ianuarie – septembrie  anului 2023, nu au existat fuziuni ale societatii comerciale.

Exista aprobat incepand din 05.10.2022  un Plan de reorganizare a societatii.Reglementarea legala care sta la baza intocmirii planului de reorganizare al Societatea de Construnctii Napoca SA(in insolventa, in insolvency, en procedure collective) este Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa. Cu aplicarea prevederilor legale incidente, societatii i se ofera sansa continuarii activitatii economice si comerciale pe baza unui plan de reorganizare care, conform art. 133 alin. 1 din Legea 85/2014 „va indica perspectivele de redresare in raport cu posibilitatile si specificul activitatii debitorului, cu mijloacele financiare disponibile si cu cererea pietei fata de oferta debitorului si va cuprinde masuri concordante cu ordinea publica (…)”.

 

d.      Achizitii sau instrainari de active: in cursul perioadei de raportare  au fost achizitionate  masini – utilaje   necesare desfasurarii procesului de productie in suma de  257.477 lei .        

 

 

   

Sistem  cantarire ptr INCARCATOR FRONTAL CASE 721E 2007

33,122.99

MASINA DE SLEFUIT BETON VISOLI-250mm

6,680.67

MOTOPOMPA HONDA WH20XT EFX+ACC

2,521.01

FERASTRAU FLEXVOLT CU LANT SI ACUM. LI-ION

2,726.89

GRUP SPALARE UDOR 200BAR BC15/20 CU TOTAL STOP CU POMPA PRESIUNE SPALARE SI KIT DE SPALARE SI FURTUN

7,121.89

SISTEM DE COFRARE DUO PERII

183,010.49

LAPTOP HP17-cp1008nq CU PROCESOR AMD RYZEN 5 5625U - 6M7E6EA

2,773.10

LAPTOP HP17-cp1008nq CU PROCESOR AMD RYZEN 5 5625U - 6M7E6EA

2,773.10

LAPTOP HP17-cp1008nq CU PROCESOR AMD RYZEN 5 5625U - 6M7E6EA

2,773.10

LAPTOP HP17-cp1008nq CU PROCESOR AMD RYZEN 5 5625U - 6M7E6EA

2,773.10

LAPTOP HP17-cp1008nq CU PROCESOR AMD RYZEN 5 5625U - 6M7E6EA.

2,773.10

MASINA DE GAURIT CU TALPA MAGNETICA MBM 450LRE

2,870.48

SET 2 SCULE CU ACUMULATORI Milwaukee M18FPP2E3-502X

2,541.00

DISPOZITIV PENTRU INDEPARTARE MANTA+IZOLATIE PVC 25-630mmp

3,016.12

TOTAL

257477.04

 

 

1.1.Elemente de evaluare generala

 

a)      Unitatea a inregistrat la sfarsitul lunii septembrie  2023 un profit net  in suma  de  309.455  lei, comparativ cu aceasi perioada a anului trecut cind s –a  inregistrat  un profit  de 6.081.830 lei

b)      Cifra de afaceri pentru perioada ianuarie – septembrie  2023 este in valoare de 21.841.468 lei iar veniturile totale in suma de 27.857.225  lei .

c)      Societatea nu desfasoara activitatea de export;

d)      Cheltuielile totale aferente perioadei  2023  sunt in valoare de 27.547.770  lei,

e)      Lichiditate:

La 30 septembrie 2023 ,  casa si conturile curente la banci erau in valoare de  4.624.993 lei din  care 4.618.291 lei sunt  garantii de buna executie.

S-a urmarit, de asemenea, ca aprovizionarile sa fie facute strict la comanda si cat mai putin pe stoc .

 

·         Evaluarea nivelului tehnic al societatii

 

a.      Principalele piete de desfacere a produselor/ serviciilor, precum si metoda de distributie:

Produse/servicii

Piete de desfacere

Metode de distributie

Lucrari de constructii montaj

Intern

Licitatie, negociere, la cerere

Vanzari de betoane si mortare

Intern

Comanda

Prestatii utilaje

Intern

Comanda, la cerere

Vanzari marfuri

Intern

Comanda, la cerere

 

 

 

b.      Ponderea fiecarei categorii de produse sau servicii in veniturile si in totalul cifrei de afaceri ale societatii comerciale pentru ultimii 3 ani.

 

 

Produse/servicii

 

 

Cifra de

Afaceri 2020

Cifra    de

Afaceri

2021

Cifra    de

Afaceri

Decembrie 2022

Lucrari de

constructii montaj

87,77

90.23

73,57

Vanzari de betoane si

mortare

0,62

0.4

0,2

Prestatii utilaje

2,39

0

0

Vanzari marfuri

9,22

9,37

26,47

         

 

Societatea are in vedere pentru exercitiul financiar urmator crearea sau oferirea de noi produse sau servicii.

·         Evaluarea activitatii de aprovizionare tehnico- materiala

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a.      Principalii furnizori ai societatii comerciale sunt:

 

 
   

 

 

     Tara de origine      Furnizorul                                           Articolul

 

 
   

 

 

Romania

NAPOCAMIN

sorturi, agregate

Romania

 BAUROM

structuri metalice

Romania

OSCAR DOWNSTREAM

CARDOIL

motorina

Romania

HEIDELBERG CEMENT                                              

ciment

 

Romania

CLAR IMPORT EXPORT   S.R.L.   

fier

 

         

 

 

b.      Nu exista o dependenta semnificativa a societatii comerciale fata de un singur furnizor, a carui pierdere ar avea impact negativ asupra veniturilor societatii. Dimensiunea stocurilor de materii prime si materiale:

 

 

Stocuri materii prime si materiale la 30.09.2023

Valoric

-lei-

Materii prime si materiale

       9.994.834

Semifabricate , productie in curs de executie

     16.338.713

Produse finite si marfuri

     16.858.416

Obiecte de inventar

             85.835

Materii si material aflate la terti

               0

Avansuri pentru materiale

      2.2295.315

 

·         Evaluarea activitatii de vanzare

Pe piata interna, volumul vanzarilor la 30.09. 2023  este in suma de 8.952.542   lei si are in componenta atit vanzari  de materiale intre societati cat si vanzare de apartamente , spatii comerciale , parcari  , boxe, din locatia Taietura Turcului( volumul acestora in  perioada ianuarie – septembrie  2023 a fost 8.237.397 lei)

 

Activului imobil situat in Cluj-Napoca, strada Taietura Turcului, nr. 24. Acesta este format din teren si bloc inscris in cartea funciara nr. 346344. Complexul rezidential de noua etaje este compus din:

        spatii comerciale: o cafenea si 20 de birouri;

        68 de apartamente, din care 18 sunt cu o camera, 23 cu doua camere, 24 cu trei camere si 3 cu patru camere;

        parcari pentru 44 de autoturisme;

        39 de boxe.

Raportat la promisiunile de vanzare-cumparare incheiate de promitentul-vanzator Societatea de Constructii Napoca SA, a caror obiect este dat de imobilele existente in complexul rezidential situat pe strada Taietura Turcului, mentionam ca SCN S.A.  va perfecta contractele in forma autentica cu respectarea clauzelor si conditiilor stabilite cu promitentii cumparatori, conform situatiei prezentate administratorului judiciar.

Pe piata externa, societatea nu are vanzari.

In ceea ce priveste situatia concurentiala, societatea activeaza pe o piata concurentiala avand in vedere ca nu este singura societate de constructii. Principalii concurenti ai societatii sunt:NORDCONFOREST SA , TRUSTUL DE CONSTRUCTII INDUSTRIALE SA,  ASOCIEREA COPRAAG ENTREPRENEUR SRL – CONFRASILVAS COFRAJE SRL, PORR CONSTRUCT S.R.L., DIFERIT S.R.L., CONSTRUCT PEROM, ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI CLUJ, I&C TRANSILVANIA CONSTRUCTII S.R.L.

 

·         Evaluarea aspectelor legate de angajatii societatii comerciale

Numarul mediu de salariati  la sfirsitul lunii septembrie  2023 a fost de 116  persoane iar numarul efectiv de salariati la 30.09.2023 a fost de 119 persoane ( din care 23 femei)

Nivelul de pregatire al angajatilor este corespunzator postului ocupat.

Angajatii societatii nu sunt constituiti in sindicat.

Raporturile dintre manager si angajati sunt de colaborare, indrumare si control. Nu exista elemente conflictuale intre manager si angajati.

 

Activitatea de baza a emitentului nu afecteaza mediul inconjurator peste normele legale.

Nu exista litigii si nici nu se preconizeaza litigii cu privire la incalcarea legislatiei privind protectia mediului inconjurator.

 

·         Evaluarea societatii de cercetare si dezvoltare

Societatea nu desfasoara activitate de cercetare- dezvoltare.

Nu s-au alocat fonduri pentru cercetare- dezvoltare in cursul perioadei ianuarie – septembrie ,  2023

Evaluarea activitatii societatii comerciale privind managementul riscului

Risc de pret: Societatea comerciala practica preturi in functie de evolutia de pe piata a constructiilor.

Risc de credit : Societatea nu are angajate credite bancare.

Risc de cash-flow : Exista perioade in care intrarile de numerar sunt sub nivelul necesarului de iesiri. Societatea utilizeaza in principal modalitatea de plata recomandata de CITR.

Obligatiile fata de BS si BASS  aferente perioadei ianuarie  septembrie 2023  sunt achitate, iar pentru cele din  anul 2022 neachitate exista aprobata din partea ANAF prin Decizia de   esalonare  nr 32460 din 09.05.2023.

 

a.      Descrierea politicilor si a obiectivelor societatii comerciale privind managementul riscului:

Societatea urmareste permanent cererea pe piata interna a lucrarilor de constructii, participa la licitatii in vederea contractarii de lucrari noi, incasarea de la clienti si plata obligatiilor prin plati, compensari, cesiuni de crente etc.

Exista o preocupare permanenta pentru perfectionarea personalului, retehnologizarea societatii in vederea utilizarii de tehnologii moderne de lucru.

 

·         Elemente de perspectiva privind activitatea societatii

In perioada ianuarie – septembrie 2023 , societatea nu a efectuat cheltuieli de capital semnificative .

 

 

2.      Amplasarea si caracteristicile principalelor capacitati de productie in proprietatea societatii comerciale:

Capacitati de productie

Caracteristici

Amplasare

Baza de productie compusa din statie de sortare agregate, de betoane, atelier de prefabricate, confectii lemn, parc auto si de utilaje.

Functionale

Cluj Napoca

Str. Fabricii de Zahar nr.163

 

Nu exista si nu se preconizeaza probleme legate de dreptul de proprietate asupra activelor corporale ale societatii comerciale.

 

Societatea nu a desfasurat nici o activitatea de achizitionare a propriilor actiuni.

Societatea nu are filiale.

Societatea nu a emis obligatiuni sau alte titluri de creanta.

 

a) Conducerea administrativa a societatii comerciale este asigurata de un administrator special

Demicheli Giovanni Franco  – Administrator Special

 

b) Mandatul Consiliului  de administratie  a  incetat la data numirii administratorului special. Nu exista niciun fel de acord, intelegere sau legatura de familie intre membrii Consiliului de Administratie si o alta persoana, datorita careia acestia au fost numiti ca membrii in Consiliul de Administratie.Membrii Consiliului de Administratie nu detin actiuni la societate.

Persoanele afiliate societatii:

IT Transilvania Invest S.A. Cluj Napoca -

ARD Invest S.A. Cluj Napoca

 

Membrii Consiliului de Administratie nu au fost implicati in ultimii 5 ani in nici un litigiu si nici o procedura administrativa.

 

Conducerea executiva a societatii este asigurata de:

Administrator Special –Demicheli Giovanni Franco , Director economic –Lupan Liliana Ioana

 

Membrii conducerii executive nu au fost implicati in ultimii 5 ani in niciun litigiu si nici o procedura administrativa.

 

INDICATORI ECONOMICI

 

·         Solvabilitatea patrimoniala

Solvabilitatea patrimoniala 2020 = Capitaluri proprii/ Total activ x 100 = 30%

Solvabilitatea patrimoniala 2021 = Capitaluri proprii/ Total activ x 100 = 10,51% ,

Solvabilitatea patrimoniala  2022 = Capitaluri proprii/ Total activ x 100 = 18,67 %

Solvabilitatea patrimoniala sem I  2023 = Capitaluri proprii/ Total activ x 100 = 17,18%

Solvabilitatea patrimoniala 30.09. 2023 = Capitaluri proprii/ Total activ x 100 = 18,92%

 

Solvabilitatea patrimoniala reprezinta capacitatea societatii de a-si plati datoriile ajunse la scadenta. Valoarea acestui indicator este considerata optima, cand rezultatul obtinut depaseste 30%, indicand ponderea surselor proprii in totalul pasivului.

 

 

·         Gradul de indatorare

Gradul de indatorare  sem I 2021 = Datorii totale/ Total activ x 100 = 89,48 %

Gradul de indatorare sem I  2022 = Datorii totale/ Total activ x 100 = 89,94 %

Gradul de indatorare sem I 2023 = Datorii totale/ Total activ x 100 = 80,22 %

Gradul de indatorare 30.09. 2023 = Datorii totale/ Total activ x 100 = 87,31 %

 

 

Acest indicator evidentiaza limita pana la care societatea isi finanteaza activitatea din alte surse decat cele proprii( credite, datorii la stat si furnizori). In conditii normale de activitate, gradul de indatorare trebuie sa se situeze in jur de 50%. O limita sub 30% indica o rezerva in apelarea la credite si imprumuturi, iar peste 80% ,o dependenta de credite, ceea ce reprezinta o situatie alarmanta pentru societate.

 

 

 

 

 

 

Administrator Special – Demicheli Giovanno Franco  Director Economic Lupan Liliana Ioana

 

 

 

 

 

 

 


Societatea de Constructii Napoca S.A. Sediul: Cluj Napoca,

Piata 1 Mai , nr. 1-2, Jud. CLuj Cod de inregistrare fiscal: RO199117

Nr. Inreg. Registrul Comertului : J12/15/1991

 

Situatii Financiare preliminare la data de 30 septembrie    2023

 

Intocmite  in conformitate  cu Standardele Internationale  de Raportare

Financiara adoptate de Uniunea Europeana, prin retratarea Situatiilor Financiare individuale intocmite in conformitate cu Reglementarile contabile, aprobate prin. OMFP no. 2844/2016 and OMFP no. 2531/2018,, cu modificarile si completarile ulterioare, al caror exercitiu financiar corespunde cu anul calendaristic

 

 

SITUATIA POZITIEI FINANCIARE preliminare  la 30 septembrie 2023

In lei

 

30 septembrie 2022

30.09.2023

 

 

Imobilizari necorporale

7.067

 

Imobilizari corporale

                            64.822.864

30741335

Imobilizari financiare

9.922.074

9083905

Alte active imobilizate

15.190.458

10309015

Active privind impozitul amanat

 

 

A.   Total active imobilizate

89.942.463

50134255

Creante comerciale

45.686.616

32817092

Cheltuieli in avans

4.904.300

5911697

Casa, conturi la banci si alte valori

5.728.588

4624994

Alte active curente, inclusiv stocuri

22.155.258

58622172

B.   Total active curente

78.474.762

101975955

I.   TOTAL ACTIVE ( A + B )

168.417.225

152110210

Capital social

6.231.454

6231454

Prime de capital

 

 

Rezerve

13.851.091

13851091

Rezultatul reportat

- 4.157.404

-1096385

Rezultatul curent

370.795

309455

C.   Total capitaluri proprii

16.295.936

19295615

Avansuri facturate clientilor

41.408.568

25374460

Datorii comerciale

50.039.688

44532751

Datorii catre institutii de credit

0

 

Provizioane

0

                                        7597550

Alte datorii

60.673.033

55309834

D.   Total datorii

152.121.289

132814595

II.   TOTAL CAPITALURI PROPRII SI DATORII ( C + D )

168.417.225

152110210

 

Administrator Special – Demicheli Giovanno Franco  Director Economic Lupan Liliana Ioana

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA S.A.

PIATA 1 MAI NR.1-2, CLUJ-NAPOCA,

400058 ROMANIA TEL: 0264 – 425.861; FAX: 0264 – 425.053

Cod de Inregistrare Fiscala - RO 199117 Reg. Com. - J/12/15/1991

 

               SITUATIA REZULTATULUI GLOBAL la 30 septembrie    2023

              

 

30,09.2022

30.09.2023

Venituri din lucrari executate si servicii prestate

10.904.858

12888924

Venituri din vanzarea marfurilor

199.772

8952543

Alte venituri din exploatare

5.253.495

4388206

Venituri operationale

16.358.125

 

26,229,673

Cheltuieli cu materiale si consumabile

3.407.403

3769544

Cheltuieli cu energia si apa

163.913

133585

Cheltuieli cu marfurile

170.390

6008997

Cheltuieli cu personalul

5.282.961

5224817

Cheletuieli privind prestatiile externe

4.047.235

7088169

Cheltuieli cu alte impozite si taxe

154.738

412262

Cheltuieli cu amortizarea activelor necorporale si corporale

1.486.093

1616500

Ajustari valoare active circulante

 

-63326

Alte cheltuieli de exploatare

1.139.821

1807829

Ajustari privind provizioanele(cheltuieli-venituri)

 

 

Cheltuieli operationale

15.852.554

25,998,377

Rezultatul activitatilor de exploatare

505.571

231,296

Venituri financiare

2.127

6688

Cheltuieli financiare

136.903

144102

Venituri financiare nete

-134.776

-137,414

Profit  inainte de impozitare

370.795

368,710

Cheltuiala cu impozitul pe profit

0

59255

Profitul net al perioadei

370.795

309.455 

Alte elemente ale rezultatului global

 

 

Total rezultat global aferent perioadei

370.795

309.455 

 

 

Administrator Special – Demicheli Giovanno Franco  Director Economic Lupan Liliana Ioana

 

Societatea de Constructii Napoca S.A. Sediul:

Cluj Napoca, Piata 1 Mai , nr. 1-2, Jud. Cluj

Cod de inregistrare fiscal: RO199117

Nr. Inreg. Registrul Comertului : J12/15/1991

 

                                  SITUATIA MODIFICARILOR CAPITALURILOR PROPRII

la 30 septembrie  2023

 

         

 

Sold la 31 decembrie  2022

Cresteri

Reduceri

Sold la 30.09 2023

Capital subscris

6231454

 

 

6231454

Prime de capital

 

 

 

 

Rezerve din reevaluare

12473167

 

 

12473167

Rezerve legale

1246289.99

 

 

1246289

Rezerve reprezentand surplusul realizat din rezerve din reevaluare

 

 

 

 

Alte rezerve

131633.98

 

 

131633,98

Actiuni proprii

 

 

 

 

Rezultatul reportat reprezentand profitul nerepartizat sau pierderea neacoperita             - sold C                                                                - sold D

-3648133.9

10.388.308,72

12.940.057,18

-1.096.385,44

Profitul sau pierderea exercitiului financiar                                                            - sold C                                                                - sold D

12701765.02

27.857.225,37

40.249.535

309.455,28

Repartizarea profitului

 

 

 

 

Total capitaluri proprii

29.136.176,09

   

19.295.614

 

 

 

Administrator Special – Demicheli Giovanno Franco  Director Economic Lupan Liliana Ioana


Societatea de Constructii Napoca S.A. Sediul:

Cluj Napoca, Piata 1 Mai , nr. 1-2, Jud. Cluj

Cod de inregistrare fiscal: RO199117

Nr. Inreg. Registrul Comertului : J12/15/1991

 

SITUATIA  ACTIVELOR IMOBILIZATE

la data de 30 septembrie 2023

   

lei    

     

lei    

 

Nr.

Valori brute

 

Elemente de

rd.

Sold INITIAL

Cresteri

Reduceri

Sold final

imobilizari

 

 

 

Total

Din care:

(col.5=1+2-3)

 

 

 

 

 

dezmembrari si casari

 

A

B

5

2

3

4

5

Imobilizari necorporale

 

 

 

 

 

Cheltuieli de constituire si cheltuieli de dezvoltare

01

 

 

 

X

 

Alte imobilizari

02

75,072

 

 

X

75,072

Avansuri si imoblizari necorporale in curs

03

 

 

 

X

 

TOTAL ( rd.01 la 03 )

04

75,072

 

 

X

75,072

Imobilizari corporale

 

 

 

 

 

 

Terenuri

05

25,839,814

5,054,674

5,420.844

X

25.473.644

Constructii

06

1,780,226

 

 

 

1,780,226

Instalatii tehnice si masini

07

14,529,304

243.612

 

 

14.772.916

Alte instalatii, utilaje si mobilier

08

157.277

13.866 

 

 

171.142

Avansuri si imobilizari corporale in curs

09

1.182.770

446.748

 

X

1,629.518

TOTAL ( rd.05 la 09 )

10

43,489,390

5.758.900

5.420.844

 

43.827.446

Imobilizari financiare

11

9,850,644

272.133

1.038.872

X

9.083.905

ACTIVE IMOBILIZATE -TOTAL (rd.04+10+11)

12

53,415,106

6.031.033

6.459.716

 

52.986.423

Administrator Special – Demicheli Giovanno Franco  Director Economic Lupan Liliana Ioana

 



 

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.