vineri | 10 mai, 2024 |
Starea pietei: INCHISA

Stiri Piata


PRACTIC SA Bucuresti - PRBU

Completare Convocare AGAO 21.03.2024

Data Publicare: 27.02.2024 18:30:15

Cod IRIS: 033E8

 

RAPORT CURENT

 conform Legii nr.24/2017 si Regulamentului ASF nr.5/2018

 Data raportului: 27.02.2024

 

Denumirea entitatii emitente: PRACTIC S.A.

Sediul social: Bucuresti, str.Biserica Amzei nr.21-23, Corp C3, et.1 si 2, Sector 1

Numarul de telefon/fax: 021.313.48.22/021.316.78.15

Cod Unic de Inregistrare: 2774512

Numar de ordine in Registrul Comertului: J40/611/1991

Capital social subscris si varsat: 40.983.171 RON

Piata reglementata pe care se tranzactioneaza valorile mobiliare emise:

Bursa de Valori Bucuresti – Piata AeRO

 

Evenimente importante de raportat: Completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor din data de 21/22.03.2024.

In conformitate cu prevederile art.1171 alin.1 din Legea nr.31/1990 republicata, actionarul Wellkept Group S.A, care detine peste 5% din capitalul social al Societatii Practic S.A., a solicitat completarea ordinii de zi a Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata la data de 21/22.03.2024, cu urmatorul punct pe ordinea de zi:

,,Aprobarea repartizarii rezultatului reportat inregistrat la data de la 31.12.2023, in suma totala de 47.156.748 lei, conform propunerii unui actionar semnificativ, dupa cum urmeaza:

- Repartizarea la ”alte rezerve” a sumei de 52.413 lei din profitul net al anului 2023, in contul facilitatii fiscale privind profitul reinvestit al anului 2023;

- Distribuirea de dividende catre actionari a sumei de 16.667.224 lei din rezultatul reportat (profitul aferent anilor 2022 si 2023), dupa cum urmeaza:

- suma de 15.739.914 lei din rezultatul reportat (profit aferent anului 2023);

- suma de 927.310 lei din rezultatul reportat (profit aferent anului 2022).

- Suma ramasa de repartizat din rezultatul reportat este in valoare totala de 30.437.111 lei, respectiv:

- Rezultat reportat reprezentand partial profitul anului 2023: 11.080.145 lei;

-Rezultat reportat reprezentand surplus realizat din rezerve de reevaluare: 19.356.966 lei.

 

Avand in vedere solicitarea actionarului Wellkept Group S.A privind suplimentarea ordinii de zi a sedintei Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor Societatii convocata pentru data de 21/22.03.2024 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a IV-a nr.800 din data de 16.02.2024 si in ziarul Romania Libera din data de 16.02.2024, s-a decis indeplinirea tuturor formalitatilor necesare publicarii ordinii de zi completate a sedintei AGOA convocata pentru data de 21/22.03.2024, ora 10.00.

 Prin urmare, Consiliul de Administratie aduce la cunostinta actionarilor societatii ca ordinea de zi pentru sedinta  Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor convocata la data de 21/22.03.2024, ora 10, va fi urmatoarea:

  1)     Prezentarea raportului Consiliului de Administratie pentru exercitiul financiar al anului 2023, precum si descarcarea de gestiune a membrilor Consiliului de Administratie.

  2)   Aprobarea situatiilor financiare anuale pentru exercitiul financiar al anului 2023 compuse din: bilant, cont de profit si pierderi, situatia fluxurilor de numerar, situatia modificarii capitalurilor proprii si      notele explicative la situatiile financiare, in baza raportului Consiliului de Administratie si a raportului auditorului financiar.

  3)    Aprobarea repartizarii rezultatului reportat inregistrat la data de 31.12.2023 conform propunerii Consiliului de Administratie consemnate in Decizia nr.4 din data de 14.02.2024.

  4)    Aprobarea repartizarii rezultatului reportat inregistrat la data de la 31.12.2023, in suma totala de 47.156.748 lei, conform propunerii unui actionar semnificativ, dupa cum urmeaza:

        -   Repartizarea la ”alte rezerve” a sumei de 52.413 lei din profitul net al anului 2023, in contul facilitatii fiscale privind profitul reinvestit al anului 2023;

        -   Distribuirea de dividende catre actionari a sumei de 16.667.224  lei din rezultatul reportat (profitul aferent anilor 2022 si 2023), dupa cum urmeaza:

      -            suma de 15.739.914 lei din rezultatul reportat (profit aferent anului 2023);

      -            suma de 927.310 lei din rezultatul reportat (profit aferent anului 2022).

       -    Suma ramasa de repartizat din rezultatul reportat este in valoare totala de 30.437.111 lei, respectiv:

      -            Rezultat reportat reprezentand partial profitul anului 2023: 11.080.145 lei;

      -            Rezultat reportat reprezentand surplus realizat din rezerve de reevaluare: 19.356.966 lei.

 5)     Aprobarea acordarii bonusului directorului general al Societatii pentru activitatea desfasurata in anul financiar 2023, conform propunerii Consiliului de Administratie consemnata in Decizia nr. 7 din        data de 14.02.2024.

 6)     Aprobarea remuneratiilor administratorilor Societatii pentru exercitiul financiar al anului 2024.

 7)    Stabilirea datei de inregistrare pentru identificarea actionarilor asupra carora se vor rasfrange efectele hotararilor Adunarii Generale in conformitate cu legislatia in vigoare privind piata de capital si a  datei “ex date”. Consiliul de Administratie propune ca data de inregistrare, data de 09.04.2024 si ,,ex date”, data de 08.04.2024.

 8)     Stabilirea datei platii dividendelor. Consiliul de Administratie propune ca data platii, data de 29.04.2024.

 9)    Imputernicirea Presedintelui Consiliului de Administratie, cu posibilitatea substituirii de catre alt administrator, sa semneze orice documente aferente hotararilor Adunarii Generale Ordinare a Actionarilor si sa efectueze, personal sau printr-o imputernicire subsecventa, toate procedurile si formalitatile prevazute de lege in scopul indeplinirii hotararilor Adunarii Generale Ordinare a     Actionarilor.

 

     Consiliul de Administratie informeaza actionarii ca, in cazul adoptarii hotararii punctului 3 inclus pe ordinea de zi, valoarea dividendului brut/actiune este de 22,56124 lei, iar in cazul adoptarii punctului 4 inclus pe ordinea de zi, valoarea dividendului brut/actiune este            de  28,06124 lei.

 

 

           Mihai ENE                                                     

          Presedinte al Consiliului de Administratie

 



 Print

Informatii furnizate prin IRIS, platforma de stiri a Bursei de Valori Bucuresti.

______________________

Bursa de Valori Bucuresti ("BVB") nu este responsabila de continutul acestui Raport. Emitentii ale caror instrumente financiare sunt tranzactionate pe pietele administrate de catre BVB au obligatia de a intocmi Rapoarte in conformitate cu prevederile legale si regulamentare incidente. BVB publica aceste Rapoarte in calitate de administrator al acestor piete, desemnat de catre ASF. In situatia in care, pentru informarea corespunzatoare a investitorilor, sunt publicate Rapoarte semnate de persoane diferite, sau cu informatii divergente, responsabilitatea juridica revine in totalitate semnatarilor respectivelor Rapoarte. BVB isi declina orice obligatie sau raspundere fata de emitenti sau terte parti, cu privire la realitatea, integralitatea si exactitatea informatiilor furnizate de catre acestia si distribuite de catre BVB. Utilizatorii website-ului au responsabilitatea de a verifica continutul rapoartelor. Orice raport (inclusiv orice prospect) care se adreseaza exclusiv unor persoane/tari specificate in acesta nu trebuie luate in considerare de catre persoanele / in tarile excluse. Termenii si conditiile, inclusiv restrictiile de utilizare si redistributie se aplica.


©2016 Bursa de Valori Bucuresti. Toate drepturile rezervate.