Catre: Bursa de Valori Bucuresti
ASC5677/29.08.2023
RAPORT CURENT
Ascendia incheie cu succes prima etapa a campaniei „Primul Ajutor, o sansa la viata”
Raport curent in conformitate cu
|
Regulamentul BVB privind piata AeRO , Legea 24/2017, Regulament ASF 5/2018, Regulamentul UE nr. 596/2014
|
Data raportului
|
29.08.2023
|
Denumirea entitatii emitente
|
ASCENDIA S.A.
|
Sediul social
|
Str. Eufrosin Poteca Nr.40, Et.1, Sector 2, Bucuresti
|
Numarul de telefon/email
|
Telefon: 0371.089.200 Email: office@ascendia.ro
|
Codul Unic de Inregistrare la O.R.C.
|
RO 21482859
|
Numar de ordine in Registrul Comertului
|
J40/6604/30.03.2007
|
Capital social subscris si varsat
|
1.172.180,10 RON aferent 11.721.801 actiuni cu val. nom. de 0,1 RON
|
Piata reglementata pe care se tranzactioneaza
|
Bursa de Valori Bucuresti – ATS, AeRO - Premium
|
Cod LEI
|
315700DLIITW8APMVF93
|
Eveniment important de raportat: Ascendia incheie cu succes prima etapa a campaniei „Primul Ajutor, o sansa la viata”
Conducerea ASCENDIA S.A. (denumita in continuare „Compania”) informeaza piata cu privire incheierea cu succes a primei etape a campaniei „Primul Ajutor, o sansa la viata.” Campania a fost organizata de Companie impreuna cu InfoCons si in parteneriat cu Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov, Federatia Nationala Sindicala Ambulanta Romania, Asociatia Societatea de Salvare Bucuresti si Federatia Nationala a Parintilor (FNP).
In cadrul primei etape a campaniei, Compania a fost responsabila de furnizarea in mod gratuit a cursului de prim ajutor in format e-learning personalului din institutiile de invatamant, pentru cresterea nivelului de pregatire al acestuia in situatii de urgenta. Cursul a fost impartit in trei module distincte, care au abordat diverse aspecte ale primului ajutor, precum interventia in cazul unui stop cardio-respirator, obstructia de cale aeriana, folosirea defibrilatorului, gestionarea unor situatii speciale precum arsurile, fracturile, sincopa sau epilepsia. De asemenea, a fost abordata si interventia in cazul hemoragiilor interne sau externe.
Peste 5.600 de persoane s-au inscris la cursul interactiv de prim-ajutor din aceasta prima etapa si au apreciat calitatea continutului modulelor, interactiunea captivanta si flexibilitatea oferita de platforma e-learning CoffeeLMS in cadrul careia a fost diseminat cursul, in perioada 20 iunie – 31 iulie 2023. 99% dintre utilizatorii care au finalizat un modul au considerat ca informatiile prezentate sunt utile in activitatea lor si vor recomanda si altora experienta e-learning.
Compania isi propune ca in viitor sa extinda astfel de initiative pentru a ajunge la un numar cat mai mare de institutii de invatamant si nu numai. Compania vizeaza sprijinirea profesorilor in dobandirea de competente esentiale, de interes comunitar si educational si sa contribuie in mod semnificativ la binele societatii.
Atasam comunicatul de presa ca parte din raport si separat studiul cu rezultatele obtinute in aceasta prima campanie “Primul Ajutor, o sansa la viata”.
Director General
ASCENDIA S.A.
Cosmin Malureanu
Comunicat de presa
Bucuresti – 29.08.2023
Ascendia si InfoCons incheie cu succes prima etapa a campaniei “Primul Ajutor, o sansa la viata”
Ascendia si InfoCons au incheiat cu succes campania "Primul ajutor, o sansa la viata" in parteneriat cu Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov, Federatia Nationala Sindicala Ambulanta Romania, Asociatia Societatea de Salvare Bucuresti si Federatia Nationala a Parintilor - Edupart (FNP).
Ascendia, lider in furnizare de solutii de invatare digitala si InfoCons, organizatie neguvernamentala care apara drepturile consumatorilor si promoveaza educatia pentru consum, au organizat campania "Primul ajutor, o sansa la viata" in parteneriat cu Serviciul de Ambulanta Bucuresti-Ilfov, Federatia Nationala Sindicala Ambulanta Romania, Asociatia Societatea de Salvare Bucuresti si Federatia Nationala a Parintilor (FNP). In cadrul acestei initiative, Ascendia a oferit gratuit cursurl de prim ajutor in format e-learning personalului din institutiile de invatamant, contribuind astfel la cresterea nivelului de pregatire in situatii de urgenta.
Campania "Primul Ajutor, o sansa la viata" a reprezentat un pas important in directia cresterii constientizarii cu privire la importanta acordarii de prim ajutor in caz de urgenta. Conform studiilor, 80% dintre romani nu stiu sa acorde primul ajutor in caz de nevoie, pozitionand tara noastra pe ultimul loc in Europa in acest domeniu vital.
Cunoscand puterea educatiei online si dorind sa isi aduca aportul in comunitate, Ascendia a dezvoltat un curs de prim ajutor in format e-learning, astfel incat personalul din institutiile de invatamant sa aiba acces facil la informatii vitale pentru a face diferenta in situatii de urgentta.
Rezultatele campaniei au fost impresionante, peste 5600 de persoane din mediul educational s-au inscris pentru a parcurge cursurile interactive de prim ajutor, demonstrand un angajament real si o dorinta de a se pregati in caz de urgente. Aceste cursuri au fost apreciate pentru calitatea continutului, interactiunea captivanta si flexibilitatea oferita de platforma e-learning pe care au fost diseminate cursurile.
Cursul a fost impartit in trei module distincte, abordand diverse aspecte ale primului ajutor precum interventia in cazul unii stop cardio-respirator, obstructia de cale aeriana, folosirea defibrilatorului, gestionarea unor situatii speciale precum arsurile, fracturile, sincopa sau epilepsia. De asemenea, a fost abordata si interventia in cazul hemoragiilor interne sau externe.
"Suntem extrem de bucurosi ca aceasta campanie a avut un impact atat de mare in comunitate. Faptul ca am putut contribui la cresterea nivelului de pregatire in domeniul primului ajutor ne motiveaza sa continuam sa dezvoltam astfel de initiative si sa ne implicam in binele comunitatii noastre." a declarat Alex Malureanu, cofondator si CMO Ascendia.
In viitor, Ascendia isi propune sa extinda astfel de initiative pentru a ajunge la un numar cat mai mare de institutii de invatamant si nu numai, pentru dobandirea de competente esentiale de interes comunitar ce va contribui in mod semnificativ la binele societatii.
Despre Ascendia S.A.
Ascendia dezvolta solutii e-learning inovatoare pentru diverse domenii, cum ar fi educatie, formare corporativa, asistenta medicala si divertisment. Produsele Ascendia includ LIVRESQ, un editor de continut e-learning si CoffeeLMS, un Learning Management System (LMS) pentru companii; Ascendia este listata pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti din 2016 (BVB:ASC).
Contact:
Tudor Nicula – Head of Investor Relations
tudor.nicula@ascendia.ro
+40741.752.978